BUSTED

ursus c 385A pęknięty blok

Polecane posty

Nikita_Bennet    316

no i chyba blok od dołu był spawany/klejony?

 

 

Najtaniej? Wywalić termostat, wymienić korek i wkleić go na silikon lub dobry klej, zalać jakiegoś uszczelniacza do chłodnic i jeździć na wodzie zamiast płynie.

 

Najlepiej? Wymienić blok.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Mi to nie wygląda na pęknięcie tylko łączenie form odlewniczych, a tę ryse to śrubokrętem poprawiłeś żeby dobrze było widać, wyjmij breka tzn korek i zobaczysz czy jest pęknięty czy nie, nieszczelność korka jest czymś normalnym niech nie przychodzi ci do głowy wyrzucanie termostatu, zmienianie płynu na wodę itd, a uszczelniacze do chłodnic to dla mnie coś gorszego niż jeszcze te moto doctory, już kilka razy robiłem silniki jak płyn z tymi opiłkami trafił do oleju, wypiłuje cały silnik. Jeżeli to pęknięcie to zaklej i tłuc do upadłego , blok zawsze można kupić.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

zobacz co jest pod korkiem na zdjęciu (takie srebrne), ten blok już chyba był robiony a jeżeli był robiony to moje rady mają sens.

Zgadzam się z tobą że wymiana samego korka to norma bo te korki są po to aby przy zerowych temperaturach blok nie pękł tylko najpierw wypchało troche korki. Tylko ma to sens jeżeli blok nigdy nie był pęknięty a ten chyba był i nie mówię o rysieod korka w dół.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Niewiem, powiększ zdjęcie i mi wydaje się że to stary cynkowy korek, jeszcze w jego górnej części widać pozostałości farby, a na dole to @busted musiał ładnie szczotą wyszlifować i poprawić to wgłębienie śrubokrętem , ale musi się do tego przyznać, tak przynajmniej mi się wydaje.Jak wyjmie breka to się wszystko wyjaśni.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

ja go niedawno kupiłem i widać to długo czasu już leciało bo płyn aż farbę zjadł szlifować nie szlifowałem tylko nożem po wgłębieniu było przejechane a srebrne może się wydawać bo świeciłem sobie latarką

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

A w którym miejscu ten korek jest tak dokładniej, bo mi się wydaje że to korek zaślepiający wyjście na grzałkę.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj