Skocz do zawartości
kulba

Farmtac 685 czy 690 dt [Połączone]

Polecane posty

kulba    0

Jestem zainteresowany zakupem któregoś z tych dwóch modeli i jak pare pytanek

1.Jaka kabine lepiej wybrać Koja czy Sokółka

2.Czy zamiast obciążników przednich zakupić przedni tuz z WOMem czy bez

3.Proszę żeby użytkownicy tych modeli wypowiedzieli się czy są zadowolenie z zakupu i czy występują jakieś poważne awarie

Licze na szczere wypowiedzi na ten temat:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kryszuk3    1

W tych modelach są kabiny z sokółki chyba tylko. Do czego ten ciągnik ma ci służyć i jaka jest różnica w cenie pomiędzy jednym a drugim ja jak brałem swojego to wychodziło coś koło 15 tyś. chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

Kabina koi w tych modelach też jest, jaką kabinę wolisz to wybór należy do ciebie. Jedź gdzieś obejrzyj jedną i drugą i zdecyduj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mati5457    0

Według mnie no to sam powinieneś wiedzieć który model z tych dwóch ciągników będzie dla ciebie lepszy pod względem mocy ,a jeśli chodzi o informacje na temat farmtraca 690 DT to napisz do użytkownika Z7245 on posiada ten ciągnik więc na pewno ci pomoże :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kulba    0

Moca to on bardzo się nie różnią cena jakies 3 tys róznicy jest to nie jest bardzo duza rozbiezność , mi chodzi szczegolen o to zeby jakies użytkownik sie wypowiedziłą na temat takiego sprzętu>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Bierz 690 pali tyle samo co 685 a parę koni więcej no i moment wyższy. Co do przedniego tuza to dobry pomysł nie trzeba obciążników cały czas wozić przed maską tylko wtedy kiedy wykonuje się jakieś prace. Co do awarii to nie było żadnych oprócz pękającej linki od sprzęgła ( wytrzymuje 600-700mth koszt 30 zł wymiana 3 minuty ), ale wiadomo ciągnik z turem to i sprzęgła częściej się używa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kulba    0

kolego a z jakiej firmy masz kabine? a zadnych wycieków oleju nic w tym stylu u ciebie nie wystepuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo0185    0

mam zamiar zakupić w najbliższych miesiącach ft 685 dt i mam pytanko. jaki do niego agregat ścierniskowy 2,1 czy 2,6m. jakby wypowiedział się ktoś kto pracuje na takim zestawie to by było fajnie. 2,1 ma zapotrzebowanie 60-80KM, a 2,6 80-100 KM.obawiam się że trochę mały zapas mocy będzie żeby śmigać z 2,6 dość szybko. jak myślicie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12

Zależy jakie masz gleby i jaki to będzie agregat, ja mam 685dt pierwszy wypust i agregat Unii Kos 2.1 i powiem że na lekkich glebach spokojnie dał by sobie radę z 2,6 ale na glinie ma co robić z 2,1m .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    245

tak patrze na oba modele i sie zastnawiam skad ta moc i moment jest wiekszy czy w modelu 690dt jest jakas turbina itd. czy jak czy to juz cos na trybach??

bo na to wychodzi kupujemy np 685dt na prow bo mamy zakres mocy do 82km a z turbo o 5km wiecej. jest tak jak pisze czy jest tam cos innego prosze aby kts mnie uswiadomil jak to wyglada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

posiadam 690 i mam katalog sa opisane w nim 690 i 685 jest inny symbol pompy paliwa i podejzewam ze inna dawka paliwa tez moment 345Nm 685 ...i 360 Nm 690 reszta dla obu modeli wszystko to samo skrzynia mosty ..itd

 

no powiem ze troche nafty łyka 690 przy lekkiej pracy tak około5-6 l...ale jak depniesz tak ze turbinka gwiżdze to napewno wiecej przetestuje go dokładnie na jesieni mam 70 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Przy takiej ilości godzin będzie jeszcze trochę łukał paliwa poczekaj jak będzie 300-400 mth i ciągnik będzie dotarty spalanie spadnie wiem to po swoim przypadku.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    245

a wyposażenie standardowe w 685dt jak wyglada bo patrze i widze skrzynie biegów 24x24 wiec ładnie :D tylko czy to standard czy za dopłatą i pochwalcie sie koledzy ile daliscie za owe 690dt :)

a co do wałka jest w nim cos podobnego w stylu 540/540E

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

mi przywiezli w sylwestra 123.500 zł dopłacałem za szerokie buty z przodu i komplet obciaznikow niemam klimy, radio kogut..standard kredyt na 2% :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

Bierz F690DT parę koni na pewno się przyda. Dobrym rozwiązaniem jest przedni TUZ bo nawet max obciążniki są troszkę za małe. (ja pracują z broną talerzową Grano 3m i troszkę wozi przodkiem). Jeśli chodzi o różnice w koniach mechanicznych między 685DT a 690DT to bierze się z dawki paliwa, ustawienia kontu wtrysku i chyba innego ustawienia turbiny.

Jeśli chodzi o kabinę to ja mam Sokółkę ale jak oglądałem na targach kabinę Koi to zauważyłem że jest lepiej wykończona.

Użytkuje ten ciaśni około 1,5 roku i zrobiłem prawie 1500 mtg. Niema żadnych wycieków, a z usterek to wymieniłem linkę od gazu i linkę od rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej i przez własną głupotę zbiłem prawe drzwi. Koszt tych napraw to linki po 40 zł i drzwi 600zł

Edytowano przez michal1313

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    245

hmm a wiec 685dt mozna w pozniejszym etapie zmodernizowac na 690dt? czy jest to mozliwe

a co do ciagnika jestem ograniczony iz w biznesplanie mam wpisany ciagnik 82km a z tego co widze 685dt ma wpisane 82,3KM moze nie wiele ale w agencji o byle co sie czepiaja. I jeszcze jedno jestem takze troszke ograniczony takze finansowo mysle nad wydaniem max 120tys na ciagnik a w moich warunkach i owe 82KM nie beda miec co robic rozwazam takze opcje z 675dt ale wszstko wyjdzie podczas gdy dostane pieniadze na konto i zacznie sie jazda po dilerach i mysle ze owe 685dt raczej dostane za 120tys goly bo goly ale zawsze lepszy taki o chyba od 675dt z obciaznikami a obciaznika przeciez zawsze mozna skolowac w wlasnym zakresie i nie placic tysiace za balast.

a mam pytanie czy owy 685dt ma w standardzie owe 24x24 czy za dopłatą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    409

hmm a wiec 685dt mozna w pozniejszym etapie zmodernizowac na 690dt? czy jest to mozliwe

a co do ciagnika jestem ograniczony iz w biznesplanie mam wpisany ciagnik 82km a z tego co widze 685dt ma wpisane 82,3KM moze nie wiele ale w agencji o byle co sie czepiaja. I jeszcze jedno jestem takze troszke ograniczony takze finansowo mysle nad wydaniem max 120tys na ciagnik a w moich warunkach i owe 82KM nie beda miec co robic rozwazam takze opcje z 675dt ale wszstko wyjdzie podczas gdy dostane pieniadze na konto i zacznie sie jazda po dilerach i mysle ze owe 685dt raczej dostane za 120tys goly bo goly ale zawsze lepszy taki o chyba od 675dt z obciaznikami a obciaznika przeciez zawsze mozna skolowac w wlasnym zakresie i nie placic tysiace za balast.

a mam pytanie czy owy 685dt ma w standardzie owe 24x24 czy za dopłatą??

 

Między 685DT a 690 DT jest róznica w cenie 3 tysiące złotych :D a masz o 6 koni więcej, tylko szkoda że masz wpisane 82 KM ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

Witam.Mam zamiar kupic Ft.I z tąd moje pytanie.Jaka jest różnica w spalaniu tych ciągników?Bo wiem że parametry mają takie same tylko moc większa o 5 km w 690.A moje drugie pyt. to:co to jest to sprzęgło elektrohydrauliczne?Czym się rózni od zwykłego mechanicznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Sprzęgło elektrohydrauliczne jest tylko od włączania womu polega to na tym że zamiast ciągnąć dźwignią wciskasz przycisk on prąd otwiera zawór i olej płynie do siłownika który rozłącza sprzęgło. Co do spalania to wielkiej różnicy nie będzie. Co do wyposażenia słyszałem że na specjalne zamówienie może być podnośnik sterowany EHR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514
słyszałem że na specjalne zamówienie może być podnośnik sterowany EHR

 

Plotka ;) Nie można tego zrobić w 685 czy 690dt ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Wcale nie. Podnośnik Mita może być sterowany zarówno mechanicznie jak i elektrohydraulicznie polecam stronę mita oleomaica. Swoja drogą mówił mi to mechanik na wystawie że nawet jest jeden taki ciągnik wyprodukowany i na specjalne zamówienie montują. Więc nie wiem ile w tym prawdy a ile nie . Musiał bym skoczyć do Mrągowa i zobaczyć ten egzemplarz o ile istnieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

W sumie to do kazdego podnosnika mozna zamontowac EHR bo przeciez wszedzie chodzi cylinder hydrauliczny. W sumie to nie widze przeszkod zeby caly osprzet EHR zamontowac do podnosnika MITA ale tez nic nie slyszalem na temat 690 z EHR. W Mragowie w fabryce takiego ciagnika napewno nie znajdziesz:)

Edytowano przez NhBartek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

Wiecie koledzy.Z całym szacunkiem ale ja się chciałem dowiedzieć róznice w spalaniu i co to jest to sprzęgło ehr,bo ten ehr w MITA to mi nie potrzebny.Z tąd moja prośba.Nie piszcie o tym EHR w MICIE bo mnie to nie potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×