Skocz do zawartości

Polecane posty

Ursusc385    523

Myślisz, że jak kilka FT miało problemy z pompami to wszystkie tak mają ? Zobacz ilu użytkowników jest zadowolonych z tych ciągników...

 

Doposażyć dobrze Majora to cena wyjdzie pewnie jak za FT lub większa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ro że kilka farmtracków ma problemy z pompami to na ilosc tych sprzętów które trafiły do polskich rolników a szczególnie w ostatnich latach jak cennik zetora i zachodnich poszybował do horendalnych cen, to chyba ma prawo cos tam wysiadać w tym ciągniku, narzekacie na farmtracka że składak, to czy tamto że tylko dla perkinsa warto kupić a tu niespodzianka perkins się psuje, ba nie tylko farmtrac ma takie problemy wiem że i w landini siadają te pompy, jak i w innych ciągnikach na perkinsie, zresztą proxima też swoje problemy ma, ale od kilku lat farmtrac jest porównywany z proximą jako ten gorszy bo składak bo indyjski, bo jakosć napewno gorsza, a ogólnie więcej pozysywnych komentarzy i nie tylko na forum nasłuchałem się o farmtracku, a teraz ten major od zetora to co to ma być mi to wygląda na farmtracka z silnikiem zetora w końcu napędy i kabina ta sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    16

Nie zamierzałem dyskredytować Farmtraca,przeczytałem tylko temat założony przez użytkownika KREZUS o jego problemach i kosztach naprawy ciągnika na gwarancji.Odnośnie nowego majora już kilka razy go zjechałem i uważam że to porażka marki ZETOR iść w składaka ,a nie produkować go u siebie .Wystarczyło by do 5340 włożyć nowy silnik spełniający normy emisji spalin i to by był prawdziwy trwały i niezawodny ZETOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cinek8541    75
Napisano (edytowany)

Major już na wejściu to coś koło110 tysi brutto no to porównywalnie z FT a może i ciut więcej.Pierwsze słyszę o tych pompach.Szwagier ma 80-4WD(poprzednik 675DT) o ze 3 rok leci.Ciągnik robi z ładowaczem to i trochę kręci mtg.Mamy taką nie formalną spółkę :ph34r: to i mam okazję podziwiać sprzęt w akcji a nawet nim popracować...poważniejszych zastrzeżeń co do niego nie mam.Ta skrzynka w 5340 no to co tu dużo mówić na dzisiejsze czasy to trochę nieżyciowa a jeżeli ktoś by myślał o turze to już w ogóle...poza tym słabo zestopniowana 3 za mało,4 za dużo.Sam mam poprzednika bo 7011 to wiem ale w ogólnym rozrachunku to ciągnik na + szczególnie za silnik bo nie do za...a i paliwa też dużo nie pije.Podobno to przez pompę z ręcznie włączaną dawką na rozruch.Od 72 już tego nie było.

Edytowano przez Cinek8541

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JARECKI35    0

Jak Wam się wydaje, jaka będzie różnica w spalaniu między tym Majorem a Farmtrakiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    75

Silnik w FT ma 4,4l tj.105X127 a w Z1005 w Majorze 4,156 i 105X120...to by na jego korzyść przemawiało...a jak jest w rzeczywistości???Jak rozmawiałem ze szwagrem to jego FT na 1ha orki spala 11l ON(FT 80-4WD,tam wolnossący silnik jest ) a jak będzie w przypadku tego Majora na mój rozum przy normalnej eksploatacji wynik powinien być podobny.Wystarczy operować gazem w okolicach 1700-1800 obr./min. bo jak patrze na wykresy to w tym przedziale ten silnik osiąga max.moment,przyzwoitą moc no i zużycie paliwa też ok.Najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto ma taki motor w proxie.Chociaż wydaje i się,że wartości byłyby nie co inne z uwagi na skrzynię,most...


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    115

Przecież nic się nie zmieniło :P

Tylko nie pomalowali na siwo ramek wokół reflektorów.

Zmienili ramki na większe wg mnie brzydsze ;)

 

zet%2080.jpgvbig_0.jpg


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A faktycznie ;) Widać że jest przygotowanie na dodatkowe halogeny robocze w masce, jak jak ma Proxa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    115

Ciekawe czy je wstawia, czy może puste miejsce zostawią :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    405

Mi by się podobało, jak by była z przodu tylko czarna siatka, o dwa okrągłe reflektory :) To by wyglądało całkiem fajnie, tak tradycyjnie :)


Bóg, Honor, Ojczyzna!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majtek53    10

ciągniczek świetny jak się paczy na zdjęciach będę miał morze przyjemność na targach w Kielcach go zobaczyć to się mu bardziej przyglądnę


Mam Ursusa jestem PATRIOTĄ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    63

Jest w planach jakiś słabszy model majora np 60km, taki ciągnik jako pomocniczy by mi się przydał albo jx60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba9615    1

A jest jakieś zdjęcie w tej gazetce?Na polskim jest tylko chyba jeden cięgnik o mocy 48, jeśli zetor by zaczął robić ciągniki wiarę tanie to może popyt by miał.

A takie pytanie zetor nie robi tańich ciągników bo mi sie wydaje ze robi solidne i tani <w przystepnej cenie > jestem posiadaczem nowo starego zetora 7340 turbo 2003 rok i jestem z niego zadowolony mało pali a robote zrobi. Jest takie gadanie ze zetory duzo palą ja jestem innego zdania gdyz mam forterre 95 i pali mi 7.9l-8.4l w gruberze 220 cm . Wiem ze zetor jak by miał produkowac Majora był by to kolejny sukces Fabryki .

 

One tak naprawdę to różnią się silnikiem i wydatkiem hydrauliki,że o kolorze nie wspomnę...osobiście to bym obstawił FT właśnie z uwagi na silnik no i cenowo myślę,że parę groszy będzie taniej...

taniej nie znaczy lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woyto    16

mam chrapkę na majora,może wezmę na modernizację? dealer sprzedałby na raty te 50 % ,bo 50% wróciłaby arimr,braliście w ten sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    14

czy jest to jakiś kredyt fabryczny??

myślicie ze taki major dałby rade z zestawem siewnym UNIA plus 400s?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiu2007    0

Zastanawiam się nad kupnem nowego zetora.Myślę nad MAJOREM lub nad PROXIMA 80 silniki te same 77KM różnica cenowa ok.10000tyś KTÓRY TERAZ WYBRAĆ?Wady i zalety jak ktoś zna to proszę opisać.Podejrzewam ze MAJOR jest dużo uszczuplony (bez mała 1 T.waży mniej to już mówi coś za siebie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    75

Różnice to na - Majora:słaba kabina,mniejsze rozmiary opon,słabsza hydraulika...porównaj sobie na ich stronie.


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    1

Jak myślicie ile Major może palić? Bo one chyba mają ten sam silnik co jest w proximach 80? I jak to tam wychodzi ze spalaniem? bo kurcze już tyle rożnych wersji słyszałem na temat spalania tych nowych zetorów że sam nie wiem co myśleć o tym. A przymierzam się do zakupu Majora lub NH TD5020 i kurczę troche boję się zetorów pod względem apetytu na paliwo ;/ jak to w rzeczywistości jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JARECKI35    0

Też jestem bardzo ciekawy jakie będzie spalanie tego majora.Jak rozmawiałem ze sprzedawcą i porównywaliśmy go z farmtrakiem 675dt to mówił,że w lekkiej robocie perkins spali mniej,ale w ciężkiej spalą podobnie z tym że zetor bedzie miał zapas mocy,a perkinsa łatwiej zadusić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    16

Pytanie do osób drążących temat nowego MAJORA to co poza silnikiem jest w tym ciągniku produkcji ZETORA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez Vincero
      Witam
      Nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje temat ale mam problem z wspomaganiem w moim Zetorze 7211
      Otóż od pewnego czasu zapalam ciągnik a koła samoczynnie same się zakręcają w lewo .. po chwili działa wspomaganie odkręcę i działa wszystko lecz za jakiś czas znowu nie mogę w prawo ciężko idzie kierownica ..
      z tym problemem zajrzałem do filtra ewidentnie do wymiany olej brudny i lekkie drobinki metali widzę pływają , dodam jeszcze że było go stanowczo za mało ... mam zamiar wlać nowy olej dokładnie Boxol 26 czytałem że może być lecz nie wiem jak z całego układu pozbyć się starego oleju ... ?
      Jak ktoś miał podobne problemy i wie jak szybko i skutecznie naprawić ten problem proszę o pomoc .
      A może jakiś inny wlać ? jaki używacie ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
×