Polecane posty

Gość Luke16   
Gość Luke16

Wiadomo coś o innych modelach Majora?

 

szybkigrzes mój odpalany jest dzień w dzień i od początku pracuje z ładowaczem a sprzęgło w porządeczku oprócz pierdół zero awarii... Ale nie ukrywam poluje na inny fotel bo oryginalny jest strasznie do bani. W starej Renówce z 89 roku jest z 200 razy wygodniejszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ocelor    0

Z tego co wertowalem na innych forach to dobrze. Jak to u Zetora, nie ma fuszerki, wszystko solidnie. Ale nie sprawdzlaem for nie-polskojezycznych tam warto by tez pogrzebac. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Jako użytkownik Majora 80 od czerwca 2013r i zrobieniu prawie 500mth mogę śmiało wypisać jego wady i zalety.

Zaczynam od zalet:

+ spalanie - ciągnik pali naprawdę mało

+ odpalanie - zimą nie ma z tym najmniejszych problemów

+ mimo niskiej masy niezły uciąg

+ skrzynia biegów chodzi naprawdę ładnie nic nie zgrzyta 

+ okienko w dachu do ładowacza jak znalazł

+ cena części czyli np. klamka drzwi do proxy 120zł do majora 55zł

 

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    26

@Luke a masz z silnikiem df czy zetora ? wiem jakie mają silniki chodziło mi o to jaki Ty masz. Tak czy inaczej nie polecałbyś go teraz !!!

No tak tylko że porównując go z nh t 4.75 za t trzeba dać prawie 200 tys. brutto a za majorka jakieś 135 tys. jest różnica ?

Edytowano przez aster453

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Zetora, podobno df jest gorszy... pojemność df - 2.9 litra, zetora 4.2 litra i to mi mówił przedstawiciel zetora że tamten jest wyżyłowany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

4,2l w forterze 150 jest jeszcze bardziej wyżyłowane niż te 2,9 w majorze :)

Taki mały ciągnik to nie jest wół roboczy, i na tym 2,9l będzie chodził a chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Kris jakos w autach male wyzylowane silniki chodza ale zywotnosc spadla o ponad połowę. Wezmy kiedyś 1.4 ktore mialo 50KM a teraz 1.4 ktore ma 140KM. Tamto wytrzyma 500tys km a to ledwo 200...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    26

Nadal Luke nie wiem jaki masz silnik ale domyślam się że 4.2 czyli chyba taki jak ja mam w proximie ale chciałbym wiedzieć jak zachowuje się 2,9 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Też myślałem o białym tylko felgi srebrne a felg nie widzi mi się malować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

O to ja odp jak już piszę... maska "się połamała" i przy okazji klejenia przemalowany :D

Zdecydowałeś już jakie kolory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Błotniki czarny mat tylko ten dach nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas435    1

4,2l w forterze 150 jest jeszcze bardziej wyżyłowane niż te 2,9 w majorze :)

Taki mały ciągnik to nie jest wół roboczy, i na tym 2,9l będzie chodził a chodził.

 

Może będzie ale zastanawiając się nad zakupem Majorka z silnikiem DEUTZA trzeba wziąć pod uwagę jeszcze jeden aspekt o którym dealerzy nie mówią albo nie chcą mówić a mianowicie koszt  koła zamachowego. Koszt takiego koła to około wg informacji uzyskanych od przedstawiciela zetora 7500 zł netto. Jeśli doliczyć do tego jeszcze tarcze plus docisk to wychodzi około 9500 zł netto, plus robocizna.

A może ktoś się wypowiedzieć na temat trwałościtego koła na pewno wielu pomogło by to podjąć decyzję

Edytowano przez lukas435

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Planuję zakup Majora 80, proszę o opinie na temat spalania (silnik deutz), co ile wymiana oleju, i jak się sprawuje,awarie, oraz ważna rzecz ile major ma wpisane w dowodzie rejestracyjnym- dopuszczalną mase całkowita łącznie z przyczepami, oraz masę samych przyczep


Nikt nie ma Majora?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.14 + 1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert2329    0

witam.czy znalazł ktoś w necie katalog części do majora-do ściągnięcia?jeśli tak to bardzo proszę o podanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozik251    9

Witam!

 Mam pytanie odnośnie rozstawu przednich kół w zetorze majorze. Czy da się ustawić na 135 cm?


Mój kanał na YouTube:

Żywiec Akpil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj