Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ursusc385    1565

@michal1313 powiedz mi jakiego masz zetora ? ile ci pali skoro twierdzisz że jest paliwożerny ? bo mój pali przy moich maszynach i mojej jeździe tyle co mój stary ursus c385. Więc dla mnie to dużo nie jest na pewno. Mi się osobiście ani farmtrac ani zetor major nie podobaja, skoro czesi zerżneli wszystko, to dlaczego zetor taniej wychodzi ?

 

Porównaj jakie wyposażenie ma Farmtrac, a jakie Zetor i będziesz miał odpowiedź :) W Zetorze nawet za głupią osłonę wału napędowego trzeba dopłacać... :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

@michal1313 powiedz mi jakiego masz zetora ? ile ci pali skoro twierdzisz że jest paliwożerny ? bo mój pali przy moich maszynach i mojej jeździe tyle co mój stary ursus c385. Więc dla mnie to dużo nie jest na pewno. Mi się osobiście ani farmtrac ani zetor major nie podobaja, skoro czesi zerżneli wszystko, to dlaczego zetor taniej wychodzi ?

 

To jak ci pali jak c385 to ci niestety chla nie wiem tylko jakiego masz tego zetora.Może ze sto koni to na zetora byłoby nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianus2222    119

 

To jak ci pali jak c385 to ci niestety chla nie wiem tylko jakiego masz tego zetora.Może ze sto koni to na zetora byłoby nieźle.

 

nie bądź śmieszny że chla, talerzówka 5,6 - 6,2 L bieg 2 szosowy lub na żółwiu prędkośc do 10 km/h (ursusem tej prędkości nie było) orka 3 skiby overum obrotka szerokość orki 150 prędkość orki 7-8 km/h spalanie 11 - 13 L(zależy czy mokro czy sucho) i jaka ziemia, teren, brony 8 polowe 16stki. tak jak w talerzowaniu, kultywator 5,2m 9-10,5L Nie powiesz mi że to jest dużo tym bardziej że wiadomo że ma turbo silnik tier III (wymogi zielonych). JA zetora nie bronię w niczym, to kwastia gustów ja bym majora i tak nie kupił czy farmtraca. Bo z małych ciągników wolałbym zetora z lat 90 z serii 72... Bo to są super maszyny jako ciągnik pomocniczy (opryski, nawóz itp)


sprzedam rozsiewacz amazone 800l 1600zł. Talerzówke famarol 1,8m siewnik poznaniak 2,7m tanio! pisać na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcine    44

jakby Farmtack składany z podzespołów był produkcją oryginalną, sorry, ale przy nowych Ursusach, Farmtrackach to trochę ciężko o tym mówić, skoro to są ciągniki składane, a nie PROJEKTOWANE


norweskie-lesne.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

nie bądź śmieszny że chla, talerzówka 5,6 - 6,2 L bieg 2 szosowy lub na żółwiu prędkośc do 10 km/h (ursusem tej prędkości nie było) orka 3 skiby overum obrotka szerokość orki 150 prędkość orki 7-8 km/h spalanie 11 - 13 L(zależy czy mokro czy sucho) i jaka ziemia, teren, brony 8 polowe 16stki. tak jak w talerzowaniu, kultywator 5,2m 9-10,5L Nie powiesz mi że to jest dużo tym bardziej że wiadomo że ma turbo silnik tier III (wymogi zielonych). JA zetora nie bronię w niczym, to kwastia gustów ja bym majora i tak nie kupił czy farmtraca. Bo z małych ciągników wolałbym zetora z lat 90 z serii 72... Bo to są super maszyny jako ciągnik pomocniczy (opryski, nawóz itp)

Wiesz ja tam nie wiem tylko sąsiad miał u902 i sam powiedział że to sprzedał bo nastarczał latać z wiadrami ropy a ustawiał pompy zapłony itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A ja się spytam tak: Czy Farmtrac ma wyłączność na stosowanie skrzyni Carraro, podnośnika Mity i kabiny Koja?

Oczywiście że nie, więc w czym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom85    0
Napisano (edytowany)

Po pierwsze sytuacja jest taka, Kto będzie chciał kupić zetora ten zetora kupi, jeśli komuś w gusta przypadnie farmtrack to weźmie farmtracka.

A po drugie tak jak kolega kris14 pisze nie ma czegoś takiego że jeżeli dane części są w farmtraku to za nic w świecie nie mogą już do innej marki ich użyć.

(no chyba, że farmtrack wykupił by wyłacność to inna bajka ) :)

Edytowano przez Tom85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Farmtrack, Zetor?? hymmm....

a co powiesz na kocioł grupy Agco?? lub koncern CNH?? tam wszystko wymieszane jak w dobrym bigosie... i jak się oglada nie które modele to różnia się tylko kolorem farby.... i co właściele case mają wieszać psy na nh, ze jest zerznięte wszystko?? wiem że to są koncerny , które wykupują mniejsze. A może czesi dogadali się z farmtrakiem , lub na odwrót , że sa maszyny podobne , tego nie dojdziesz... gdyby to była kopia to zaraz by była wojna...

Ale niestety , Ekonomia rządzi , i tego nie zmienisz... przy zakupie Pozostaje tylko wybrać mniejsze zło... Bo w dzisiejszych czasach nie kupisz żadnego ciagnika który bedzie jeździł 20 lat...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Z doświadczenia wiem, że silniki, które osiągają temperaturę cieczy chłodzącej max 70 stopni mniej palą. Farmtrac 675 tak ma, miał tak nasz zetor 8145(5l/h w turze), zaś zetory 7211 i pochodne pod 90st C podchodzą i dlatego też więcej palą. 8145 osiągał tylko taką temp, bo miał już silnik nowego typu i chłodnicę taką jak 1224. Więc silnik nie ma zbyt dużego wpływu na spalanie. 7711 i ft 675 mają podobną moc. Beż 4x4 oba spalają tyle samo paliwa z tą samą maszyną na tym samym polu. Jeśli komuś zetor dużo pali, to albo gniecie mu za bardzo, albo za duże maszyny ma, być może za słaby na warunki polowe, w których jest wykorzystany, ew jeszcze może mieć do zrobienia pompę, wtryski lub ew silnik jest już słaby.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4
Napisano (edytowany)

Mam małe porównanie odnośnie spalania zetora proxima 6421 i pronara 82sa. W lekkich pracach na obrotach do 1500-1600 palą podobnie, ale np. w kosiarce, prasie itp zetor spali więcej :) mimo, że jest słabszy 20KM. Ogólnie nie uważam zetora za jakiegoś ,,żarłoka". Teraz z innej beczki- znajomy wiele razy kręcił bele c 360 i ,,pierdziała" (prasa Sipma), potem kupił zetora o mocy ok 50KM (ciągnik ok 35 lat) i powiem, że zacnie dawał w niej radę :)

Wracając do tematu: w większości aut mamy zamontowane serwo Boscha, więc czemu owa firma nie zrobi auta od podstaw? Robi tylko to, w czym jest najlepsza, więc jeżeli nawet zetor będzie ,,klonem" FT lub odwrotnie to co to szkodzi? Liczy się precyzja wykonania.

Wiele razy miałem grymas na twarzy jak czytałem ogłoszenia sprzedaży mtz-pronar: od kiedy hydraulika HYDROSILA i przedni most MTZ (krzyżakowy) to u wielu osób odpowiednio: BOSCH i CARRARO? :D Faktem jest, że ruscy używają Boscha i Carraro, ale od kiedy Carraro ma zwolnice z przodu? Nawet jeżeli to licencja to mało przekonywująca :D

Edytowano przez Luc826421

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Oj tam oj tam. Chwyt marketingowy, dilerzy uważają, że na wiosce prąd nie dochodzi i rolnik to tępy człowiek i na niczym się nie zna. Takie są realia. Ja namolnych przedstawicieli i mądrali, którzy próbują mi coś wciskać od razu wywala i mówię, że nie interesuje mnie ich oferta. Ze sprzętem jest tak: patrzysz na to by były dobre warunki gwarancji, cena nie za duża, firmowe podzespoły. Te warunki spełnia farmtrac. Nie mniej jednak landini np jest znacznie lepiej wykonany, farmtrac taki trochę spod siekiery i lakier słaby ma - myjką za 500zł jak mocniej pociągniesz to odpadnie jak podkład z podróbki podsiewacza od bizona. 685 już jest znacznie lepszy. Kto tylko może lub kogo stać, niech dopłaci do 685. Sąsiad kupił takiego, nasz jest 675. Co jest lepsze w 685? 2 dźwignie hydrauliki na błotniku, a nie krzyżowa za fotelem jak w 675, 685 ma wieszaki tj df agrotron, a 675 troszkę mocniejsze niż w 360, 685 ma mocniejszą pompę, ciszej chodzi, mniej pali(tylko ft ma w ofercie 74km perkinsa 4turbo, znalazłem w necie info, że taki silnik ma od 82km, więc nasz jest zamulony, w turze pali 6l/h(dużo, zetor 8145 czyli taki jak ursus 914 spalił max 5),685 ma ramiona dolne grubsze, półbiegi włączane wajchą jak w 914(bardziej mi się to podoba niż powershift np w new hollandzie, bo nigdy elektronika nie zadziała z taką precyzją jak człowiek, nie ma zdolności uczenia się), poza tym 685 ma lepsze zaczepy, większą maskę(więcej miejsca pod nią, co ułatwia czyszczenie filtra powietrza, czy chłodnicy.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Ja czekam na listę tylko a ciągnik już na placu stoi z turem :D wszystko załatwione ... I gdyby nie to że nie można kupić nic przed ogłoszeniem listy MGR to już by był u mnie .... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Undertakwe    0

Mi się bardzo podoba. Widziałem go ostatnio na składnicy w sierpcu na lawecie świeżo przywieziony i jak dla mnie wizualnie jest to fajny niewielki gabarytowo ciągnik i na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciach. Szczegoólnie zgrabny jak dla mnie jest jego krótki przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w gazecie artykół o przedaży nowych ciągników. I pisze tam że wynalazek z Brna był najczęściej wybieramym ciągnikiem w kwietniu i kupiło go 32rolników. Widać że major trafił w dobrą półkę cenowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuki88    0

Zetor tak naprawdę zbudował markę na dawnym Majorze. Ciekaw jestem tylko jak jego nowa wersja będzie się miała do poprzedniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

kuki88 jak na razie wiem że on ma najlepsze zejście pewnie przez głównie markę i cenę i dla sporego grona ludzi zaufanie cieszy że jest cały mechaniczny (dla mnie ma to największe znaczenie) ... Sami zaryzykowaliśmy z jego zakupem a jak będzie okaże się w praniu ... Już czeka na niego hałda ziemi do rozdysponowania po podwórku :D

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bauerka1989    732

tylko ze ursus385 mowi o wyposazeniu.a powiedz mi czy w 675dt juz wprowadzili CBM w standardzie?bo niedawno jeszcze tego nie bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Undertakwe    0

Jaka podróbka? To że ma tę same podzespoły i kabinę nic nie znaczy a osobiście nie rozumiem po co kupować takiego skladaka jak farmtrack skoro w tej cenie można kupić lepszy jakościowo ciągnik. Nie oszukujmy się,żaden skladak nawet na najlepszych markowych podzespołach nie do równa fabrycznie skladanemu ciagnikowi.Niestety ale wraz z komuną polska technologia upadła.Skladaki grupy pol mot oraz obecne ursusy to jest jakąś kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Kolejny mądry. ;) To teraz napisz mądralo, która firma produkuje w 100% swoje części skoro twierdzisz, że FT to składak, a "fabryczne" :lol: to nie składaki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

pewnie żadna bo to sie nie opłaca taniej wychodzi kupic cos od innych niz projektować wlasne podzespoły i budować wlasną linie produkcyjną

wolę zapłacić Czechom i wydać 105tys niż 120tys za ft675DT bo to i tak to samo a roznica to silnik


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Nawet jeżeli FT i Zetor miałyby identyczne podzespoły główne itp to i tak cenę będą miały różną; zauważcie, że w koncernach SDF i CNH wiele ciągników to bliźniacze modele i co- cenę mają różną i opinie także. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszek199510    22

Przecież teraz jest 70 zamiast 65 wszystko to samo tylko w kabinie kilka zmian wprowadzili ;)

5 Koni róznicy, inne wyposazenie i cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj