Polecane posty

Ursusc385    1562

Myślisz, że jak kilka FT miało problemy z pompami to wszystkie tak mają ? Zobacz ilu użytkowników jest zadowolonych z tych ciągników...

 

Doposażyć dobrze Majora to cena wyjdzie pewnie jak za FT lub większa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Ro że kilka farmtracków ma problemy z pompami to na ilosc tych sprzętów które trafiły do polskich rolników a szczególnie w ostatnich latach jak cennik zetora i zachodnich poszybował do horendalnych cen, to chyba ma prawo cos tam wysiadać w tym ciągniku, narzekacie na farmtracka że składak, to czy tamto że tylko dla perkinsa warto kupić a tu niespodzianka perkins się psuje, ba nie tylko farmtrac ma takie problemy wiem że i w landini siadają te pompy, jak i w innych ciągnikach na perkinsie, zresztą proxima też swoje problemy ma, ale od kilku lat farmtrac jest porównywany z proximą jako ten gorszy bo składak bo indyjski, bo jakosć napewno gorsza, a ogólnie więcej pozysywnych komentarzy i nie tylko na forum nasłuchałem się o farmtracku, a teraz ten major od zetora to co to ma być mi to wygląda na farmtracka z silnikiem zetora w końcu napędy i kabina ta sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    22

Nie zamierzałem dyskredytować Farmtraca,przeczytałem tylko temat założony przez użytkownika KREZUS o jego problemach i kosztach naprawy ciągnika na gwarancji.Odnośnie nowego majora już kilka razy go zjechałem i uważam że to porażka marki ZETOR iść w składaka ,a nie produkować go u siebie .Wystarczyło by do 5340 włożyć nowy silnik spełniający normy emisji spalin i to by był prawdziwy trwały i niezawodny ZETOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76
Napisano (edytowany)

Major już na wejściu to coś koło110 tysi brutto no to porównywalnie z FT a może i ciut więcej.Pierwsze słyszę o tych pompach.Szwagier ma 80-4WD(poprzednik 675DT) o ze 3 rok leci.Ciągnik robi z ładowaczem to i trochę kręci mtg.Mamy taką nie formalną spółkę :ph34r: to i mam okazję podziwiać sprzęt w akcji a nawet nim popracować...poważniejszych zastrzeżeń co do niego nie mam.Ta skrzynka w 5340 no to co tu dużo mówić na dzisiejsze czasy to trochę nieżyciowa a jeżeli ktoś by myślał o turze to już w ogóle...poza tym słabo zestopniowana 3 za mało,4 za dużo.Sam mam poprzednika bo 7011 to wiem ale w ogólnym rozrachunku to ciągnik na + szczególnie za silnik bo nie do za...a i paliwa też dużo nie pije.Podobno to przez pompę z ręcznie włączaną dawką na rozruch.Od 72 już tego nie było.

Edytowano przez Cinek8541

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JARECKI35    0

Jak Wam się wydaje, jaka będzie różnica w spalaniu między tym Majorem a Farmtrakiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Silnik w FT ma 4,4l tj.105X127 a w Z1005 w Majorze 4,156 i 105X120...to by na jego korzyść przemawiało...a jak jest w rzeczywistości???Jak rozmawiałem ze szwagrem to jego FT na 1ha orki spala 11l ON(FT 80-4WD,tam wolnossący silnik jest ) a jak będzie w przypadku tego Majora na mój rozum przy normalnej eksploatacji wynik powinien być podobny.Wystarczy operować gazem w okolicach 1700-1800 obr./min. bo jak patrze na wykresy to w tym przedziale ten silnik osiąga max.moment,przyzwoitą moc no i zużycie paliwa też ok.Najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto ma taki motor w proxie.Chociaż wydaje i się,że wartości byłyby nie co inne z uwagi na skrzynię,most...


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Przecież nic się nie zmieniło :P

Tylko nie pomalowali na siwo ramek wokół reflektorów.

Zmienili ramki na większe wg mnie brzydsze ;)

 

zet%2080.jpgvbig_0.jpg


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

A faktycznie ;) Widać że jest przygotowanie na dodatkowe halogeny robocze w masce, jak jak ma Proxa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Ciekawe czy je wstawia, czy może puste miejsce zostawią :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

Mi by się podobało, jak by była z przodu tylko czarna siatka, o dwa okrągłe reflektory :) To by wyglądało całkiem fajnie, tak tradycyjnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majtek53    48

ciągniczek świetny jak się paczy na zdjęciach będę miał morze przyjemność na targach w Kielcach go zobaczyć to się mu bardziej przyglądnę


Mam Ursusa jestem PATRIOTĄ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Jest w planach jakiś słabszy model majora np 60km, taki ciągnik jako pomocniczy by mi się przydał albo jx60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba9615    2

A jest jakieś zdjęcie w tej gazetce?Na polskim jest tylko chyba jeden cięgnik o mocy 48, jeśli zetor by zaczął robić ciągniki wiarę tanie to może popyt by miał.

A takie pytanie zetor nie robi tańich ciągników bo mi sie wydaje ze robi solidne i tani <w przystepnej cenie > jestem posiadaczem nowo starego zetora 7340 turbo 2003 rok i jestem z niego zadowolony mało pali a robote zrobi. Jest takie gadanie ze zetory duzo palą ja jestem innego zdania gdyz mam forterre 95 i pali mi 7.9l-8.4l w gruberze 220 cm . Wiem ze zetor jak by miał produkowac Majora był by to kolejny sukces Fabryki .

 

One tak naprawdę to różnią się silnikiem i wydatkiem hydrauliki,że o kolorze nie wspomnę...osobiście to bym obstawił FT właśnie z uwagi na silnik no i cenowo myślę,że parę groszy będzie taniej...

taniej nie znaczy lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woyto    16

mam chrapkę na majora,może wezmę na modernizację? dealer sprzedałby na raty te 50 % ,bo 50% wróciłaby arimr,braliście w ten sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    28

czy jest to jakiś kredyt fabryczny??

myślicie ze taki major dałby rade z zestawem siewnym UNIA plus 400s?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiu2007    0

Zastanawiam się nad kupnem nowego zetora.Myślę nad MAJOREM lub nad PROXIMA 80 silniki te same 77KM różnica cenowa ok.10000tyś KTÓRY TERAZ WYBRAĆ?Wady i zalety jak ktoś zna to proszę opisać.Podejrzewam ze MAJOR jest dużo uszczuplony (bez mała 1 T.waży mniej to już mówi coś za siebie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Różnice to na - Majora:słaba kabina,mniejsze rozmiary opon,słabsza hydraulika...porównaj sobie na ich stronie.


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    3

Jak myślicie ile Major może palić? Bo one chyba mają ten sam silnik co jest w proximach 80? I jak to tam wychodzi ze spalaniem? bo kurcze już tyle rożnych wersji słyszałem na temat spalania tych nowych zetorów że sam nie wiem co myśleć o tym. A przymierzam się do zakupu Majora lub NH TD5020 i kurczę troche boję się zetorów pod względem apetytu na paliwo ;/ jak to w rzeczywistości jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JARECKI35    0

Też jestem bardzo ciekawy jakie będzie spalanie tego majora.Jak rozmawiałem ze sprzedawcą i porównywaliśmy go z farmtrakiem 675dt to mówił,że w lekkiej robocie perkins spali mniej,ale w ciężkiej spalą podobnie z tym że zetor bedzie miał zapas mocy,a perkinsa łatwiej zadusić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    22

Pytanie do osób drążących temat nowego MAJORA to co poza silnikiem jest w tym ciągniku produkcji ZETORA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj