Zaloguj się, aby obserwować  
ela

Zetor - elektryka

Polecane posty

ela    0

Mam mały problem ze refrektorami przednimi(na masce) w swoim ciagniku i chce dostac schemat budowy (w jezyku polskim)albo pomo w tej sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    1

A może wypadało by coś więcej napisać o co chodzi. :)


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ela    0

Chodzi oto któtko mowiąc ze one nieświeca i niewiem z jakiej przyczyny bo zarówki i włącznik są dobre! moze kabel jest gdzieś przerwany ale niemam schematu i niesprawdzę tego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej! A jak bezpieczniki? Nie są spalone, w ogóle są wszystkie na swoim miejscu? Styki w skrzynce bezpieczników nie są skorodowane? Może trzeba przeczyścić. A jak reagują tylne światła pozycyjne, kontrolki(szczególnie niebieska-od świateł drogowych) i podświetlenie liczników: zapalają się? Sprawdź, czy w reflektorach masz podłączony przewód masy do oprawki żarówki (czasem można zapomnieć lub nie zauważyć). Napisz coś więcej, postaram się pomóc, choć nie mam schematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek*    0

Sprawdź ten przełacznik po lewej stronie kierownicy,,mogą styki być wypalone .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

wiesz co ja miałem ten problem u mnie siadły te kostki co zakładasz na żarówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek*    0

Te kostki przy lampach to lipa ,,,ja wymieniłem na złączki stosowane w polskich samochodach i są dużo trwalsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehe ile ja juz tych kostek powymienialem to masakra... to jakiś schit... w koncu też polskie założylem i jest gitarra... ela zobacz to bo mogęsobie dać głowe uciąć ze to wina tych kostek... no albo bezpieczników ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tombien    3

2 pytanka:

 

1. Czy w Zetorze 5211 można zmienić lampy z przodu (w masce) na halogenowe? Np. czy pasują od nowej serii np. 3320 razem z kratką?

2. Czy można tak zrobić (zamieszać w kabelkach), żeby przy włączonych światłach mijania świeciły reflektory pod daszkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek10    1

ad 2: mozna. Trzeba tylko zmostkowac kable od reflektorow z maski i tych w dachu. Tylko, zeby to bylo na jakis wlacznik, tak zeby mozna bylo uzywac jednych badz grugich badz obu naraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

ad1. ja u siebei zalozylem zarowki halogenowe z podstawka r2 do starch lamp i swieci duzo lepiej bez potrzeby wymiany calych lamp. koszt zarowek to ok 14zl za 2 szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Ja też wymieniałem te kostki proponuje oryginalne Zetora takie czarne:D są trzoszke droższe niż te od c360 ale zapewniam że lepsze czasem mi się przewody z nich wypinajanie wiem czemu ale poprawiam i chodzi ja końce żył pociągnełem cyną tak na wszelki wypadek pozdro A wiecie jak wymienić żarówki włuknowe na halogenowe w zetorze jakie to parametry mają speniać te żarówki juz to gdzieś widziałem ale nie mogę znaleźć dzięki pozdro:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

O super takie żarowki a jakiej mocy załozyłeś te żarówki bo moje są strasznie cienkie w 7211 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

żarówki generalnie wszedzie mam h3,

jednak samo swiatło jest różne czasem zarowka lepsza lub gorsza ale to nie ma wiekszego znaczenia - najwazniejsze jest sreberko w srodku - jak bedzie slabe to nawet super zarówka philipsa czy heli za 50-80zl za sztuke nie pomoze :)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
O super takie żarowki a jakiej mocy załozyłeś te żarówki bo moje są strasznie cienkie w 7211 ?

 

zwykle standardowe r2 maja 40/45w a te halogenowe z podstawka r2 maja bodajrze 55/60w i roznica jest naprawde duza nawet na slabych odblysnikach, jak zalozysz nowe lampy to swiatla naprawde super dzialaja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Mam pytanie odnośnie lamp polowych zamontowanych na kabinie z tyłu jak to macie rozwiązane? i jak poprowadziliscie zasilanie? z góry dizęki:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

super tu niestety trzeba robić i nie ma zabardzo do czego ich przymocowac... napiszcie coś nie wierzez że wszyscy robicie na jednej lamie:P hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Center, bardzo chciałbym Ci pomóc. Jeśli chodzi o okablowanie to chyba najlepiej puścić przez dach. Ja przy moim Ursusie nie mam problemów z dojściem do wnętrza dachu (od zewnątrz mam pokrywe na kilka śrubek ;)). Nie wiem jak wyglada sprawa w Zetorze. Co do ich zamocowania, to bedziesz musiał pokombinować (jakieś uchwyty porobić). Na pewnmo się uda ;). Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Dizeki :D No bo w moim Zetorze jest tak że podnosi sie cały dach i szyba jest tylna otwierana do dachu plastikowego to lepiej nie wiercic bo może pęknąc albo ciec... a tam do ramy nie ma gdzie dachu i jest problem... A z kablem zasilanai to siezastanwiam czy nie wziąść zasilania z lampy tej co już jest na błotniku:D hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Ja przy ursusie nie miałem problemów, bo przymocowałem do tylnych słupków od kabiny (sa dość masywne). Dobry pomysł z tym podłączeniem się do tylnej lampy :). Ale wtedy będzie pobnierane większe natężenie, więc musisz uważać. U mnie w Ursusie pod jeden bezpiecznik były podłączone 4 lampy robocze, wentylacja kabiny i radio. Jat tyo wszystko wlączałem, to bezpiecznik się topił :-. Musiałem przeobić, bo tak było od nowości wszystko podłączone...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

hehe pogratulować w MF 255 mam 3 lampy podłaczone do jednego bezpiecznika na przewodzie takim jak w MF był i topiła sie obudowa i kuiłem taki samochodowy i jest super:D hehe a w Zetorze chyba stycznik jest do tej jednej lampy to się podłączy do tego i superD:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj