Skocz do zawartości
przemo1013

Jaka skrzynie najlepiej wybrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
przemo1013    0

Witam

 

planuje zakup jd 6330 premium lub 6630 premium i mam pytanie co do szkyni i wyposażenia :

-jaka skrzynie polecacie z 3 dostepnych

-jaka jest awaryjnosc tych skrzyni

-co myslicie o podłokietniku wielofunkcyjnym (comand arm)

-czy warto barć amortyzowana kabine

-czy w tych modelach jd jest inteligetne zarzadzanie mocą?

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
r10tomek    0

power quad plus

jeśli masz kasę to bierz podłokietnik i amortyzacje zawsze to lepsza praca i dodatkowo TLS, tak zarządzanie mocą jest bo to premium ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Duzy1    8

Podłokietnik Command ARM jest dostępny tylko z skrzynio AutoPower i jest bardzo poręczny a jeździ się praktycznie jak samochodem z automatem tylko gaz i hamulec

Napisz co będziesz nim głównie robił

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

a jak jest ze skrzynia autopower?? jest awaryjna??

a czy modele serii 6 maja kabine na 4 slupkach?

Kabina na 4 słupkach jest za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

to bedzie główny ciągnik w gospodarstwie więc bedzie robić wszystko a mam 100 ha.

chodzi mi zeby skrzynia byla dobra do kazdej roboty

a jaka duza ta dopłata do tych 4 slupków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumas    0

Ja kupiłem 7730 z 5 biegową skrzynia z 4 półbiegami i bardzo ją sobie chwale . Poza tym jest ona najtrwalsza. Koniecznie weź TLS zupełnie inny komfort pracy, natomiast amortyzowana kabina jest zbędna.

Podłokietnik jest w parze z automatem ale powiem szczerze miałem automat na testach i nie przypadł mi do gustu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Kabina amortyzatorowana jest potrzebna :) jak brac to pelna amortyzacja obowiazkowo ! Ja posiadam skrzynie autoquad+ 6 biegow, 4 polbiegi i spokojnie mi tyle starczy. Automat dziala dobrze, aczkolwiek przydalyby sie utawienia za pomoca ktorych utawialoby sie obroty przy jakich sie zmieniaja biegi, ale da sie przezyc bez tego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrosalix    0

Kabina amortyzatorowana jest potrzebna :) jak brac to pelna amortyzacja obowiazkowo ! Ja posiadam skrzynie autoquad+ 6 biegow, 4 polbiegi i spokojnie mi tyle starczy. Automat dziala dobrze, aczkolwiek przydalyby sie utawienia za pomoca ktorych utawialoby sie obroty przy jakich sie zmieniaja biegi, ale da sie przezyc bez tego ;)

Przecież AutoQuadPlus ma coś takiego w swoich ustawieniach jak zmiana obrotów przy których zmieniają się ćwierćbiegi.

Instrukcje obsługi dostał ?

No chyba, że to PowerQuad Plus, ale z tego co piszesz masz 6630 Premium.

 

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamor    0

Witam Panowie.Mam zamiar kupic johna 6630 i zastanawiam sie jaka skrzynia najlepiej bedzie sie sprawdzac. ciagnik bedzie wykonywal prace tj: orka siew gruber uprawa pod buraki. z gory dzieki za fachowa pomoc uzytkownikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, żebyś wybierał pomiędzy AutoQuad+, a PowerQuad+. Są to dwie sprawdzone przeze mnie skrzynie w John Deere. Ja by ci radził wziąć AutoQuad+ bo dobrze się ją używa przy dużym obciążeniu. Rożnica między tymi dwoma skrzyniami jest taka, że w PowerQuad+ jak zmienisz bieg C4 na D to wtedy będziesz jechał na D1, a w AutoQuad+ automatycznie dobiera tobie półbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    24

U mnie w PQ 16x16 nawet nie wiem czy plus hehe Co oznacza plus? :D Przy zmianie z C na D czasami dobiera półbieg automatycznie, Zależy to chyba od prędkości jaką uzyskało sięna grupie C. Nna niższych grupach to chyba nie działa.

W ogóle ze skrzyniami JD jest w ciemnej du*ie. AP nie ma najlepszej opinii, a AQ i PQ to lekkie starocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

podaj przykłady że ma złą opinię AP oraz wyjaśnij dlaczego AQ i PQ to takie starocie ? to że od dawna służą i są awarayjne w minimalnym stopniu świadczy tylko o pomysłowości i długowieczności konstrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Takim skrzyniom to nalezy sie pomnik.

Auto Powr pewnie dlatego "fe" bo jak sie zepsuje to kosztuje troche naprawa. A jesli lejesz byle co do skrzyni to niemal pewne ze skrzynia bedzie szwankowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    24

podaj przykłady że ma złą opinię AP oraz wyjaśnij dlaczego AQ i PQ to takie starocie ? to że od dawna służą i są awarayjne w minimalnym stopniu świadczy tylko o pomysłowości i długowieczności konstrukcji

Jak dealer nie poleca tej skrzyni to chyba rewelacyjna ona nie jest( nie wyskakiwać mi tu z tekstami 'bo chce sprzedać co ma na placu')

Wsiądź do konkurencji to się przekonasz dlaczego starocie. Aha, w takim razie nie wiem po co wprowadali PQ, bo przekładania SyncroPlus 12/4 zapewne jest jeszcze bardziej bezawaryjna...

 

Takim skrzyniom to nalezy sie pomnik.

Auto Powr pewnie dlatego "fe" bo jak sie zepsuje to kosztuje troche naprawa. A jesli lejesz byle co do skrzyni to niemal pewne ze skrzynia bedzie szwankowac :)

A to lipa, bo myślałem, że przerobiony olej z trzydziestki będzie się nadawał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek2800    0

panowie jaka jest różnica między AP u JD, a VarioTMS u Fendta?

Proszę kogoś kompetentnego, bo żaden dealer JD nie potrafi wytłumaczyć jak działa, mówią, że tak samo jak Vario. I dlaczego dealerzy ich nie polecają. Kto wie jaka jest jej trwałość, bo wszyscy mówią, że 6000mtg i Vario to samo...

 

Błagam :D niech ktoś to wytłumaczy :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    827

Ja myślę, żebyś wybierał pomiędzy AutoQuad+, a PowerQuad+. Są to dwie sprawdzone przeze mnie skrzynie w John Deere. Ja by ci radził wziąć AutoQuad+ bo dobrze się ją używa przy dużym obciążeniu. Rożnica między tymi dwoma skrzyniami jest taka, że w PowerQuad+ jak zmienisz bieg C4 na D to wtedy będziesz jechał na D1, a w AutoQuad+ automatycznie dobiera tobie półbieg.

Jeśli obie skrzynie są przez Ciebie sprawdzone to dlaczego piszesz, że PQ+ nie dobiera sobie biegów jak w rzeczywistości dobiera?

Działa to powyżej 7km/h i wtedy przy zmianie z zakresu C na D to bieg automatycznie się dobiera zależnie od prędkości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matias6630    3

Ja myślę, żebyś wybierał pomiędzy AutoQuad+, a PowerQuad+. Są to dwie sprawdzone przeze mnie skrzynie w John Deere. Ja by ci radził wziąć AutoQuad+ bo dobrze się ją używa przy dużym obciążeniu. Rożnica między tymi dwoma skrzyniami jest taka, że w PowerQuad+ jak zmienisz bieg C4 na D to wtedy będziesz jechał na D1, a w AutoQuad+ automatycznie dobiera tobie półbieg.

Jesteś w błędzie Power Quad+ po zmianie biegu np. z C4 na D tez sam dobiera półbieg (AutoQuad ma tak samo)

Decyzja powinna zależeć wyłącznie od użytkownika. Wolisz samemu przełączyć pół bieg gdy ciągnik ma ciężko(PQ) lub dopłacić więcej i w twdy ciągnik będzie zmieniał pół biegi za ciebie.wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×