patrykc360

remont silnika c360

Polecane posty

kukum    9

nie wiem czy byś nie musiał rozwiercac blok pod 7011 sprawdz jaka srednice maja 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

witam jak nazywają się te króćce które są wkręcone w pompę wtryskową a do nich jeszcze przewody wtryskowe zauważyłem ze dosyć mocno z nich kapie sączy się dziękuje za  odpowiedź :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Można to odkręcić, ale nic Ci to pewnie nie pomoże, bo jeśli tylko krócic nie był przypadkiem niedokręcony, to pomoże jedynie wymiana uszczelki.Pod króćcem jest taki plastikowo-metalowy krążek, pełniący rolę uszczelki.Ale spróbuj mocno dokręcić króciec, może nie docisnął dobrze.Jeśli to nie pomoże, to wymiana uszczelek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

hmm pompa chyba z 20 lat remontu nie widziała :D i nic z niej nie kapało a jak dokręcę te króćce to nic nie przestawię pomiędzy nimi są takie jakby kliny  czółenka poprzykręcane z dwóch stron a denerwuje mnie to bo zawsze jakaś strata z jeśli chodzi o paliwo i pewnie zacznie sie zapowietrzać jak tak będzie ciekło i ciekło ale według mnie pompa kaput sekcje pewnie tak przepuszczają ze rurką przelewowa za pompa nie dążą przelewać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Odkręcasz kliny i dokręcasz króćce, a potem ponownie przykręcasz kliny.Wyznacznikiem stanu pompy nie jest ilość lat bez remontu, ale praca silnika i samej pompy.Jeśli nie jeździłeś na oranżadzie, lub innych wynalazkach i dbałeś o zmianę oleju, to czasem może być wszystko dobre.Ciągnik ładnie pali? Nie dymi? Ma moc? Nie zużywa nie wiadomo ile paliwa? Olej w pompie jest czysty czy rozrzedzony paliwem.Pytam o to, bo jeśli w pompie masz wszystko ok. to nie myśl, że po remoncie będzie lepiej, bo zależy, na kogo trafisz.partaczy nie brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1825

Jak dokręcenie nie przyniesie efektu to trzeba całkowicie odkręcić króciec i wymienić uszczelkę, tylko nie dokręcaj na chama bo można uszkodzić gwint w aluminiowym korpusie pompy jeśli dobrze pamiętam króciec dokręca się momentem 60 - 80 Nm.

I nie jest do wymiany plastikowo-metalowy krążek bo on znajduje się pod zaworem odcinającym a nie pod samym króćcem i służy on do uszczelnienia zawór tłoczący - sekcja tłocząca, do wymiany jest tylko uszczelka między samym króćcem a zaworem odcinającym która nasadzona jest na korpus zaworu odcinającego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Racja, zapomniałem, że tam są jeszcze miedziane uszczelki/podkładki.Więc pewnie to to puszcza.Jeśli nie są w żaden sposób uszkodzone, to raczej dokręcenie powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

tzn w pompie oleju nie ma bo zamiast niego jest olej napędowy sekcje przepuszczają to jest pewne tzn traktor chodzi dobrze ma moc tylko w zimne dni nie chce zalapac jeden cylinder ale to juz wiele ma wspolnego lejacy wtrysk słaba kompresja itp itd ogólnie chciałbym żeby ta pompa wytrzymała do remontu kapitalnego bo cisnienie oleju tez nskie takie 2,5-2  atmosfery na gorącym to tez nie najlepszy wynik ale dziękuje za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1825

Za obecność oleju napędowego w pompie może też odpowiadać pompka zasilająca nie zawsze same sekcje są winne  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ale jak przepuszczają sekcje to  można poznać po pracy szczególnie na małych obrotach że jest deko nie równa jakby powiedzieć coś strzałów lekkich  z tłumika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diwad890    10

witam,mam problem bo nie wiem jaki silnik wybrać do c360,myślalem o silniku od zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wszystko zależy do czego używany jest ciągnik i ile pracuje, bo bez sensu pchać dużą zetorowską 4 do ciągnika który pyrka w siewce czy opryskiwaczu kilka godzin w roku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek1995    0

Witam, pytanie za 100pkt! Czy byłbym w stanie zrobić sam remont generalny silnika jeśli nie jestem mechanikiem ale jakies tam podstawowe naprawy umiem robić? hah może głupie pytanie, pozdrawiam :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

jeżeli się posiada instrukcje obsługi i trochę pojęcia z Pkm i do tego umiemy mierzyć przyrządami pomiarowymi typu suwmiarka mikrometr

i wiemy jak działa silnik spalinowy o zapłonie samoczynnym to czemu nie :D człowiek uczy się na własnych błędach :D aaa i jeszcze trochę kasy jak coś źle zrobimy :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj