andrzej456

LAMBORGHINI PREMIUM 1060

Polecane posty

tompil    3968

Witam wszystkich z Agrofoto

Poszukuje obecnie jakiegoś ciągniczka 100 km i więcej. Wczoraj oglądałem Premiuma 1060. Jednak zaniepokoiła mnie w tym ciągniku jedna sprawa, mianowicie falujące obroty silnika. Bez dodawania gazu falowanie było minimalne, około 50 obr różnicy, na większych obrotach podobnie. Ale przy średnio 1000 obr/min falowanie to wahało się od 800 do 1200, nie ważne czy na biegu jałowym czy podczas jazdy. Więc można sobie wyobrazić jak ten ciągnik jechał na tych obrotach. Właściciel mówi, że mu to w ogóle nie przeszkadzało i nie zauważył. Ale wg mnie nie da się tak pracować. Teraz pytanie do Was, czy to jest symptom zbliżajacej się jakieś awarii, jeśli tak to czego i jakiego kosztu można się spodziewać? Rozmawiałem z jakimś mechanikiem u jednego dealera to powiedział, że te ciągniki tak mają i z obciążeniem będzie chodził dobrze, ale nie chce mi się wierzyć.

Będe wdzięczny za wszelkie wskazówki, czego to może być awaria i jaki będzie jej koszt naprawy.

Jakby ktoś z posiadaczy 1060 napisał mi na co zwrócić szczególną uwagę podczas kupowania w tym modelu też bym się nie pogniewał:)

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basior    7

Mechanik dobrze Ci odpowiedział..:P Pytaj się o przedni napęd i pompe paliwową bo często siadają znam gościa który ma na sprzedaż u mnie w wiosce... I tanio bo już kupił NH i chce sie szybko pozbyć.. Ciągnik fajny i zadbany mogę go polecić z czystym sumieniem jest na allegro z Krotoszyn/Benice. :D Pozdrawiam Basior, :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Ten jest z ładowaczem, a nie potrzebuje, bo już przy jednym ciągniku mam. Może ktoś z posiadaczy się wypowie o tych obrotach silnika, czy nie przeszkadza w pracy to falowanie obrotów i czy u Was też tak jest? Jeszcze dość dziwnie chodziło w nim mechaniczne sterowanie tuzem. Nie mogłem do końca zrozumieć zależności pomiędzy tymi dwoma wajchami, albo podnosił na samą góre, albo opuszczał na sam dół.

Dziękuje za wszelkie info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Sprowadzam ciągniki i powiem szczerze że one tak mają z tymi obrotami - jedne mniej inne bardziej ale obroty falują. Złotego środka na to nie ma a bynajmniej nie znam go. Pomaga podobno jedynie reglacja pompek-na każdy cylinder jest osobna i kosztuje w używce tylko 300-400 czyli grosze a jedyne co się w niej psuje to pęka sprężyna i tyle. Prostszego układ paliwowego nie ma żaden inny ciągnik. Spalanie... obecnie wykorzystuje lamborghini formula 135 1996 rok i pali mniej na godzine niż case cs 86. Jest mega ekonomiczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam Lamborghini 950, konstrukcja podobna co w 1060. Mam taki problem że od czasu do czasu traktor sam zwiększa sobie obroty, jak jest pod obciążeniem to chodzi w porządku, jednak jak stoi na jałowym to głupieje. One tak mają czy regulator obrotów walnięty?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj