Skocz do zawartości
johny

Case seria JX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
bandzius14    0

Nie wiem jak, ale dziwie się po co go masz zwiększać? Wydaje mi sie że jak zwiększysz udźwig to będziesz musiał przód bardzo obciążyć.

 

Obciazyc przod to nie jest problem:P

A chcem zwiekszyc udzwig poniewaz mam kupiny nowy plugo Akpil KM80 3+1 i poprostu po orze okolo ogodziny i nie ma czym podnosic nawet jak odkrecilem czwarta iskibe to tak samo sie caly czas dzieje i dlatego chcem zwiekszyc no ale nie wiem jak;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

Ja bym się bardziej skłaniał ze masz problem z tłoczyskiem jak słabo podnosi.

A jest jakaś różnica jak obracasz pług jak się olej nagrzeje? Bo jak wolniej obraca to moze być to jednak pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandzius14    0

Nie mam zadnego problemu ani z pompa ani z tloczyskiem Wy Case mam udzwig pompy 3.5 a chcem zrobic zeby miala co najmniej 4,5 bo nie radzi sobie z plugiem

czy juz rozumiecie o co mi chodzi??

 

Nie mam zadnego problemu ani z pompa ani z tloczyskiem Wy Case mam udzwig pompy 3.5 a chcem zrobic zeby miala co najmniej 4,5 bo nie radzi sobie z plugiem

czy juz rozumiecie o co mi chodzi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

a ja mam takie pytanie jakiej firmy są montowane opony w Case JX ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

Nie mam zadnego problemu ani z pompa ani z tloczyskiem Wy Case mam udzwig pompy 3.5 a chcem zrobic zeby miala co najmniej 4,5 bo nie radzi sobie z plugiem

czy juz rozumiecie o co mi chodzi??

 

A jak on sobie radzi z tym pługiem? jakim biegiem robisz orkę na zime?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

opony sa pireli akurat umnie :)

 

A w orce to on ma uciag nie zly z tym plugiem na 4 skiby to oralem 4x35 i jedynka szosowa :)i dawar rade nawet pod gore

A i oralem na calej szerokisi 3x44 i jedynka szosowa albo 4 terenowa:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

Trochę mi sie to nie wydaję co piszesz, ale wolno ci :P ja mam jx 90 i w pługu 4x40 trójką polowa ma co robić. Chciałbym to zobaczyć jak tą 1 szosową orzesz :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Chcesz to wpadnij do mnie i zobaczysz jak sobie radzi :) poprostu ma moc:)

Zalezy takze od kawalka jaki orze bo jak jest bloto to tez 3 orze bo 4 jest szybsza od jedynki a tak to jedyka normalnie :)

Edytowano przez bandzius14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Nie wiem czy to nie jest czasem problem z głowom (myśleniem). Pompa nie ma zadnego udźwigu tylko wytwarza ciśnienie oleju w układzie i w ciągnikach wynosi ono zwykle 18-22 MPa.

Olej ten jest dalej kierowany przez rozdzielacz na tłoczysko podnośnika. Od jego cisnienia i średnicy tłoczyska zalezy udźwig podnośnika.

I co Ty tu zwiększysz?

Wymienisz tłok na większy,bo cisnienia w układzie się nie zwiększa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceeenha    1

jaki olej masz w skrzyni ?? bo moze jakis polski albo dolewales polskiego i sie pomieszalo i piana sie zrobila i slabo podnosi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Olej jest Ok ja chcem poprostu zwiekszyc udzwig zebym wicej podnosil bo jest z tym problen nawet jak jest zimny to na duzym gazie trzeba a chcem zzeby udzwig byl jego wiekszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

mam pytanie ile płaciliście za pierwszy przegląd swojego JX? i co podlegało wymianie?

i jaki jest koszt drugiego serwisu (chyba przy 300mth) i co podlega wymianie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Pierwszy przeglad to byl chyba po 50 motogodzinach to byla wymiana filtra oleju i olej silnikowy ale nie pamietam ile kosztowal;/

A nastepy to byl juz wymiana filtru w silniku oras hydraulicznego a takze fitru powietrza i od klimatyzacji tez i wymana oczywiscie oleju w skrzyni i silniki to bylo jakies 1500zl

Jakos tak bylo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

U mnie pierwszy i ostatni przegląd kosztował coś około 750 złotych i to była wymiana oleju i filtra silnikowego, przesmarował ciągnik, a tura sie nie dotknął, nie tanio ale czego sie nie robi żeby w razie czego gwarancji nie stracić <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

750 to i tak mało. ja za zetora kiedys wiecej płaciłem. przeciez płacisz za wszytkotzn. dojazd, robote, olej, smar, filtry. Ja za maxxuma płaciłem przy 300mth 1300zł wyminiane były 2 filtry paliwa po 120zł kazdy, olej w silniku, filtr oleju silnika, olej w przednim napedzie. pierwszy nie wiem ile by kosztował bo maiłem wynegocjowany jako gratis ale pewnie podobnie bo tez był silnik tylko bez filtrów paliwa, ale były filtry skrzyni i hydrauliki. co do cen to sa jak dla mnie normalne patzrac jak kiedys płąciłęm za zepcia :) jakbys miał JD to 2-2,5 tys to normalka podobno gravit jest liderem takich cen nie wiem jak ci z białej. Rozmawiałęm z moim serwisantem ( kiedys mieli JD) to nawet teraz zdaza sie im jezdzic na serwisy pogwarancyjne do JD bo taniej biora od autoryzowanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

a czy przy drugim przeglądzie na 300 mth wymieniają olej w skrzyni i tylnym moście? czy tylko same filtry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

olej w skrzyni to koło 1000 albo i wiecej jest do wymiany tak to tylko filtry skrzyni i hydrauliki co drugi przeglad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

filtr hydrauliki powinno się wymieniać co przegląd , a olej w skrzyni co 1200 motogodzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

w zetorze jest co 500mth czyli co 2 wymiany oleju w silniuku jak w case to musiałbym spojrzec w papiery ale jestem prawie pewny ze co 500mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

ja juz nie pamietam jak to bylo ale towymiana oleju w skrzyni mialem wymianiany na 300 motogodzin a jak nie to napewno na 600;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×