Skocz do zawartości
johny

Case seria JX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janusz1970    0

Dobra możesz pisać co tam sobie chcesz w końcu to wolny kraj tylko jedna prośba przypomnij sobie o tym co pisałem za rok o tej porze, jak rok temu, też padałem z zachwytu, nie widziałem twojego ciągnika ale myslę, że w stosunku do casea czegos mu i tak brak, a co do tej samej lini.....może nie o wloszech ale o austri dealerzy nh opowiadaja, że niektóre modele nh produkowane są podobnie jak case w austrii, tak sie składa, że kupilismy pare gratów z potingera i pojechaliśmy z potingerem na wycieczkę, tak sie składa że zabrali nas tez do st valentin czy jakoś tak no i zdziwienie...........ani jednego nh na placu same case i steyery, chłopak który zna niemiecki pyta się a gdzie new hollandy- przewodnik zdziwiony odpowiada, że tu sie ich nie produkuje, że te duże nh to w angli, a te mniejsze do 100 km od początku 2008 r pod ankarą w turcji, pytamy dlaczego w takim razie na kabinach pisze made in italy - a on, że homologowane sa w włszech, no i konstukcje kabin są z włoch, wstydziłem sie przyznac, że mam nh, i tym bardziej rozumiem skad tak cena a nie inna, dodam tylko, że przewodnikiem był gość z tej fabryki i to jakaś szycha więc nie miał powodów by nas oszukiwać.

Rozumiem , że jestes zadowolony ja tez byłem a tak z ciekawości ile kosztował twój i jakie ma wyposazenie?

 

A .... Co do dbania po roku mam 130 mtg, myje karcherem w sezonie nawet 2 razy w tygodniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    12

to może za często myjesz :P i stąd już wiemy dlaczego felgi rdzewieją - jak myjką farbę zedrze to nic dziwnego.......

hehehe


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1970    0

Sorki Ale To Trochę Pierdzielenie, Bo Ciagnik Ma Nie Takie Obciążenia Wytrzymywać, Poza Tym Sławek Swojego Jx Tez Tak Myje I Jemu Jakos Nie Rdzewieją, Zresztą Samochód Tez Mi Nie Rdzewieje Więc To Nie Argument, Za To Nh To Przypał Ale Jak Mnie Ktoś Spyta Oficjalnie To Powiem , Że Ok Bo Wstydzę Sie Przyznać Że Kupilismy Grata

Posta piszemy czcionką czarną i bez włączonego Caps Locka!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kobra89    66

Mozliwe ze bylem w bledzie moj kosztowal 122 tysiace i tam juz mam szerokie kapcie w standardzie, obciazniki przod i tyl, haki CBM, klima, pneumatyka, pneumatyczny fotel, radyjko i cos tam jeszcze nie pamietam. A jak tam silnik i co ci sie tak monotnnie psuja jak moge spytac ale napisz tak szczerze.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1970    0

To widzisz za 127 000,00 był by case czyli tylko 5 tyś wiecej, przy takiej kasie to 5 koła przyznasz że wogóle nie widać, a co do mojego to- turbina -dymił niemiłosiernie, podobno sie przytarła , obitrol- skończyło się wspomaganie podczas orki, wycieki spod wspomagania, w orginale ciekły cylinderki hamulcowe ale naszczęście szybko naprawili, mówię ci jeszcze dobrze, że nie zakładalismy ładowacza bo to byłby dramat bo w moim nh jest (niby oczywiście taki sam mosta przedni jak w casie, ale to nie prawda porównywałem w homologacji z sąsiadem), most o bardzo kiepskiej nośności i obawiam sie, że zaraz by zdechł pod turem. Jak tylko skończymy spłacać kredyt to gonimy dziada chociaż gen nh jako uzywki chodzą taniej od casów jak myslisz dlaczego???????, ale myslę, że teraz lepiej stracić niz wpedzać się w kolejne koszty między pisaniem dzwoniłem w sprawie rozrusznika, ludzie jaki on drogi 1300zł zaspiewali, ojciec rozebrał, rozjechane tulejki sprawiły, że dopaliły się szczotki i rozwalił sie komutator pewnie damy go do naprawy to myslę że ok 300 zł to wyniesie, ale nie oto chodzi 1300 mtg i po rozruszniku jak patrzę na ten traktor to aż boje się kolejnych niespodzianek.

A wiesz co jest naj zabawniejsze ..ja rok temu sam gadałem że przecież case i nh to to samo wiec nie będziemy przepłacać, myslę, że jest duzo ludzi w polsce , którzy maja ten sam problem teraz widzicie , że to nie to samo, jak starczy czasu to podeślę zdjęcia uszkodzeń ,żeby nie być gołosłownym. Spotkałem sie jeszcze z opiniami, że w nh tdd czyli tych starszych oprócz tego co pisalem o swoich lubiły cieknąć zwolnice i wypadać szyby ale to może kwestia trzskania drzwiami. Chyba najpowazniejszy problem z jakim sie spotkałem to padajace pompy wtryskowe był o tym nawet artykuł w poradniku rolniczym chyba z miesiąc temu. I widzisz ja mam bardzo dobre porównanie bo mam jx90 za płotem i widzę co nie co. Jeździłem nawet tym jxem jest jakby cichszy zwrotniejszy i ładniej pracuje.na nowy prow będziemy składać na mały ciągnik taki do tura i oczywiście bierzemy casea jx60 lub70, albo jxu75+ stolla, tylo nie wiem czy dadzą drugi traktor kupić ,chociaż z prowu jeszcze nie korzystaliśmy bo ten jest kupiony na kredyt.pozdr

Posta piszemy czcionką czarną i bez włączonego Caps Locka!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    195

nie iwem jak jest w NH ale w case z wyposażeniem to jest tak że masz kilka grup wyposażeniowych któe róznia sie cena. najtansza grupa to bedzie golas na kapciach od roweru i to jest standard w tej grupie im cena wyższa tym wyposażenie lepsze i szersze gumy. dodatkowo do każdego mozęsz sobie domówic w opcji obciazniki, klime, pneumatyke i inne pierdoły. to nie jest standard tylko poprostu dealer miał takiego na placu lub wczesniej zamówionego i mówił ci cene w takim wypasie. Dlatego trzeba przd zakupem wiedziec czego sie chce i zrobic liste póznij przy zamawianiu wyminiac i niech dealer liczy ile wyniesie z takim wyposażeniem. Wczesniej może ci dac wykaz wyposażenia w opcji i sobie spojrzysz i wybierzesz.

 

a co do porównania NH i case to cos w tym jest możę róznice sa kosmetyczne ale napewno sa. mi deler casa wciskał nie iwem czy prawda że niektóre podzespoły sa montowane innych producentów do case i NH, wspominał o pompach plaiwa itd. że do NH ichdzie dużo z chin. ale to tylko jego gadanie może mówił prawde może scimniał nie potwierdziłem tego.

 

z tego co pisze to naprawde masz maskare z tym ciagnikiem. ja mam 7341 od 2004r 3tys mth zrobione no i rozrusznik cos terazzaczyna słabo krecic na dużym mrozie, ale rozbierałem go na tulejkach zero luzu szczotki jak nowe, wiec wyczysciłem i złożyłem do kupy. nowy aku i palił aż do dzis :D z paliwa zrobiłą sie kasza i musiałem spuszczac ale juz z rozrusznika nie złapałnawet samostart nie pomógł i 2 aku, bo w pompie zakitowało sie tym gównem :P dopiero na zaciag ale do -15 nie było problemu.

 

ogólnie jak czytam to wydaje mi sie ze NH jakoscia jest poniżej zepcia :D moze taki pechpowy egzeplarz a mój jakis udany sie trafił :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Kurde i ja juz nie wiem co dalej robic ja biore New Hollanda nie ze wzgledu na kase, ale na serwis bo u mnie NH ma dobry serwis a Case niee, agroma olewa serwis i to jest moj problem. Bylem u kolegow co maja NH TD 95 to ma juz na liczniku 4 tysiace mth i nic tylko swiatla raz zginely.Wiec nie wiem jak to bedzie, ale Zetora napewno nie kupie.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    195

mam znajomego co ma tdd95 i tez narzeka czasem na tym forum pisze. Kolejnym ciagnikiem jego jest DF a NH planuje sie pozbyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

janusz 1970 tobie się może trafił jakiś felerny model bo na af jest dużo nh td i nikt nie narzeka, w każdej stajni zadażyc sie może jakaś czarna owca ale jak sobie lukam w galerii to w większosci ludzie są zadowoleni z nh td, może poprostu jesteś przewrażliwony, to że w kilku miejscach gdzieś felgi zrudziały może to normalne i nei ma czym się denerwować, a jak masz tak mało mtg może jeszcze w baku ostało się letniego paliwa co? i dlatego nei możesz teraz odpalić :P lepiej poobczajaj dokładniej tego jx sąsiada a swoim ciągnikem weź sie do roboty w polu a nie pucowania go karcherem i liczenia rys na karoserii (bnez urazy he e )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1970    0

ogólnie to u nie z serwisem Case nie ma problemu , jestem z pod garwolina , wszystkie oleje i filtry nie daleko albo w łukowie albo w górze kalwarii na przeglądy przyjeżdżaja- widzę u sasiada, ogólnie (podobno) się przykładaja i nie są za drodzy, a co do wypowiedzi kolegi o pompach z chin , wcale nie wykluczone, koledzy to nie ja mam pecha, one kurna takie sa jest też wieś niedaleko mnie gdzie facet dotał nh ze zrytymi pierscieniami w silniku - sprawa była dosyć głosna na okolicę, pewnie jakis skosnooki zpomniał włozyć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Mozliwe ze tak mu sie zdazylo. A ja mam juz po wysluchaniu wszystkich dylemat.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1970    0
janusz 1970 tobie się może trafił jakiś felerny model bo na af jest dużo nh td i nikt nie narzeka, w każdej stajni zadażyc sie może jakaś czarna owca ale jak sobie lukam w galerii to w większosci ludzie są zadowoleni z nh td, może poprostu jesteś przewrażliwony, to że w kilku miejscach gdzieś felgi zrudziały może to normalne i nei ma czym się denerwować, a jak masz tak mało mtg może jeszcze w baku ostało się letniego paliwa co? i dlatego nei możesz teraz odpalić :P lepiej poobczajaj dokładniej tego jx sąsiada a swoim ciągnikem weź sie do roboty w polu a nie pucowania go karcherem i liczenia rys na karoserii (bnez urazy he e )

nie wiem ale cos tych felernych modeli nh wypuszcza za dużo, ogólnie ludzie lubia się chwalić i może s tąd wynika tyle pochwał, jak mnie ktoś znajomy spyta o mojego to tez mówie że jest ok, bo co mam powiedzieć, tu moge pozostać anonimowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    195

jesli chodzi o nasze okolice to piomar jest oki ale ceny maja dosc wysokie przynajmniej jesli chodzi o zetory. U konkurecncji sporo taniej można kupic a z casem mozę byc podobnie. Mój 7341 tez jest od nich i serwisanci spoko chłopaki nie zdzieraja, ale z terminami to kiedys mieli problemy :P jak cos poważnego to były na czas ale jak przeglad zgłosiłem raz w zniwa to jak przyjechali to można by było wpisac 2 na raz :D Włąsnie podgarwolinem jest ten tdd95 gmina łaskarzew i teraz kupił DF agrofarma 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Pare miesiecy kolega zachwalal sie Lamborghini Evo r 3 85 ze taki sprzet i wogole no i kupil 2 tygodnie temu no i dzis u niego bylem, zapomnialem wziac aparat i fot naklepac no i juz nie jest zadowolony bo taki jest mulowaty ze szok. Juz usmieszek opadl.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

cos mi tu nie pasuje w wypowiedziach janusza1970-kupowałes traktor i nie spytałes o wyposazenie? dziwne-moze diler zobaczył ze sie nie znasz i wcisł ci jakis felerny egzeplarz. nie wiem u mnie w okolicy wszyscy chwalą td i to bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

No kurde ja tez bylem u kilku osob ktorzy maja TD i nikt nie narzeka bylem w serwisie NH i tez mowia ze jak sa awarie to banalne. I nie wiem podpisalem wstepna umowe na NH TD 5040 i tak wachalem sie zeby zrezygnowac przez kilka minut ale jednak przemyslalem wszystko i zostaje przy NH.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

ile ten ciągnik ma mtg-130 czy 1300? dziwi mnie to ze dzis janusz do nas dołączył i zaraz zrobił taką rewolucie-a moze ktos tu sobie jajka robi? jesli sie myle to z gory przepraszam ale naprawde nie chce mi sie w to wierzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

No bo to takie wprowadzanie w blad, chcialbym zeby janusz poparl swoje awarie faktami czyli fotki>

 

 

 

To jak to jest z tymi CASAmi i New Hollandami.

Jakie sa w kocu te roznice w TD i JX ??????????


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

moja opinia jest taka że CASE JX i NH TD są zbudowane z tych samych podzespołów i raczej jakość jednego ani drugiego nie jest lepsza czy gorsza, co do kolegi który gani 5040: ma wadliwy model, przesadza albo użytkuje niezgodnie z przeznaczeniem ten ciągnik bo turbinke to akurat samemu można szybko wykończyć, dymienie też z regóły wina użytkownika; jakość paliw, dbałość o filtry i całą instalacje, przytarta turbina mega zagrzany kilka razy zgaszony bez studzenia braki w doładowaniu mogły przekładać się na dymienie i nieruwne spalanie, różnice w zapalaniu somsiada JX mogą wystąpić bo z czegoś różnica w cenie się bierze część to z wyższej marzy oczywiście na CASE ale dodam że: w moim df agorplus 87 który ma braci Lambo i Same to ja mam pełną obcje dodatków prócz wom przedni i tuz, i np. mam alternator 85A największy akuś z stosowanych najmocniejszy rozrusznik z stosowanych a tańsze egzemplarze np. Lambo R 2 niby te same a głupi akuś i rozrusznik na placu stał obok mojego i miał słabsze bo jest w instrukcji dużo modeli w tych tanich z regóły jest alternator 65A akuś 12V 100Ah 450A a w bogatszych wypasionych jest 12V100aH650A i alternator 85A wiadome że co droższe to jest raczej mocniejsze i coś wstawili lepsze to samo jest możliwe na bazie CASE i NH. Podtrzymuje zdanie że wiele zależy od sposobu użytkowania ciągników i maszyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

mam przed sobą swiadectwo homologacji i jak byk pisze -adres montowni-ITALIA. WIEC JETEM PEWIEN ZE TD SA MONTOWANE WE WŁOSZECH A NIE W TURCJI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    49

To tylko kawałek papierka. A karzdy firma kombinuje aby najlepiej na tym wyjść. Takie są prawa rynku i nic tego nie zmieni :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

wiesz @marcin87 jak masz wiedzę konkretnie że Przemek nie ma racji z montarzem jego ciągnika TD5050 w Itali to podaj nam jak zakombinowali że piszą na tabliczce znamieniowej Made in Italy i na homologacji też to pomogę Pzemkowi i zaożymy im sprawe w sądzie nio wiadome o zwrot kasy + odsetki i straty materialne na zalatwianie kredytu po wygranej skoro cyganią Przemek kupi sobie Fendt 310VARIO i bedzie napewno Made in Germany, wszyscy będą zadowoleni,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Tak sobie czytałem post Janusz i jeżeli pisze prawdę to tylko wziąść się załamać z rozpaczy.... Powiem tak. 3 lata temu brat był na wyjeździe z uczelni Akademii Rolniczej w Lublinie w Austrii w fabryce koncernu nh, steyer, case. Facet zaznaczam- inżynier koncernu, który ich oprowadzał przedstawiając maszyny itp identycznie twierdził, ze Case i Steyer to jest ,,pierwsza liga", a NH to jest model tańszy i jakościowo ustępuje tym dwóm markom. No i brat jak przyjechał to mi to opowiadał. myślę, że bajek nie zmyślał bo i po co i on sam tez teraz planuje zakup case albo deutza, a nie NH pomimo, że są tańsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Spoko im dalej trwa dyskusja tym mam wiecej watpliwosci. Czyli musze zalatwic sobie homologacja Case i NH i je porownac poprostu i wtedy bede wszystko wiedzial. A ze ciagnik jest skladany czy w turcji, czy Niemczech to nie ma rozniczy jednak chodzi o podzespoly.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1970    0

chłopaki myslcie co chcecie, widzę, że wypowiedzi na tym forum nie mają wielkiego sensu, bo zamiast rzetelnie podchodzić do sprawy od strony faktów część z was wyraźnie nie dowierza , to po co ja mam się rozpisywać........., co niektórzy sami dojdą do tego i tak jak juz kupią, a co do tej firmy pionar czy tam piomar bo dokładnie nie pamiętam jak tam się nazywają, to zakup planuję u nich porównywałem ceny z innymi dealerami i tylko z pozoru mogą wydawać się drożsi sąsiad ich chwali, u mnie w okolicy chodzi parę caseów i zetorów od nich i ludzie nie klną ich jak to czasami bywa to wydaje mi się , że firma powinna być ok.

Panowie orientujecie się może czy przysługuje mi 2 ciągnik, mam 18 ha, nh kupiony na kredyt młodego rol., a teraz chciałbym case ok 60-70KM z ładowaczem?

 

ile ten ciągnik ma mtg-130 czy 1300? dziwi mnie to ze dzis janusz do nas dołączył i zaraz zrobił taką rewolucie-a moze ktos tu sobie jajka robi? jesli sie myle to z gory przepraszam ale naprawde nie chce mi sie w to wierzyc.

widze że kolega przemek ma pewnie NH-cóż powiem tak 130!!!!!!!!!!!!!!! sto trzydzieści, chcesz więcej przykładów? Poradnik Rolniczy 7.12.2008 str 9 tytuł "Wyciekający problem"- przykład "dziwnych zjawisk w TDD80" ciagnik 1,5 roku

 

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT!

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×