johny

Case seria JX

Polecane posty

semos    77

jak dasz dłuższą dźwignię rozdzielacza na max-a w dół to ona się zablokuje w tej pozycji i uzyskujesz wolny spływ nie obciążając ani pompy ani rozdzielacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

w sumie co mi tam jutro zadzwonie serwis zapytać jak z tym wolnym spływem. Ciekawa by była ta opcja co czytałem chyba nawet gdzieś pod zdj tu na forum z jakąś śrubą gdzie można zamiast niej wkręcić gniazdo hydrauliki na wolny spływ. wtedy się nie blokuje innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

kolego jeśli chodzi o odpowietrzanie zbiornika, to ja nie raz spotkałem się z tym problemem, jest to trochę prostackie rozwiązanie które ja stosuje ale działa ściągnij przewód ten który jest 10 cm poniżej korka wlewowego i dmuchnij w niego sprężarka na pewno pomoże ten przewód służy do odpowietrzania zbiornika, w jx zbiornik w środku jest zbudowany z komór i ta droga się nie odpowietrza ponieważ gdzieś jest zatkany kanał. Jutro jak ben de w firmie to zrobię wam zdjęcie gdzie można wkręcić złączkę i jakoś wam to pokaże, a dźwignia na maxa w duł o opcja pływająca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

u każdego dealera zachodnich maszyn czyli np. w case lub innych markach, każdy zachodni ciągnik posiada coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

a to są gniazda typu push-pull co pod ciśnieniem można odłączyć? fajna sprawa. a same zatyczki w grene widziałem ale nie wiem czy były do podłączenia pod spływ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

kolego chodzi mi o te zatyczki ze zbiorniczkiem a nie o gniazda.

 

szukam w necie i niemoge znalesc, a te w grene to są same zatyczki bez możliwości połaczenia ze zbiorniczkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apolityczny    0

Witam.Moje zdanie na temat zbiorników i czuników paliwa w Case jaki NH jest takie,że wszystkie zakłamuja aktualną ilość.Mam 2 Case i zarówno w jx jak i większym modelu tak naprawde nie wiadomo dokłanie ile masz paliwa[po dłuższym użytkowaniu mozna się domyslać] A działa to nastepujaco --jeździsz długo i wskazówka nie opada prawie wogóle a później od pewnego momentu to bardzo szybko.mślę że przyczyna tego faktu jest nieregularny kształt zbiorników.Niewiem czy inni użytkownicy Case ewentualnie NH się ze mną zgadzają ale moje obserwacje do tego prowadzą.W jx np gdy jest już kila ltr paliwa i wlajesz 25 litrów wkaźnik pokazuje pól zbiornika ktory ma 90 litrówwięc tak naprawdę jest może z 35.

 

a orientujecie sie czy te obecnie produkowane jx-y też mają takie problemy jak wcześniejsze tzn. łożyska w zwolnicach, sprzęgła, wycieki itp.? bo np w NH TD to nagminnie leciały sprzęgła itp. a to jest tosamo co jx

Produkowane są w Jesi we Włoszech.Kabiny w Turcji ale nie wie mczy wszystkie.sprzegło z tego co wiem poprawione ale lina od sprzegła to po 800-1000 h lubi się skończyć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter25    0

Witam. Mam problem ze zbiornikiem paliwa w swoim jx95 chodzi dokładnie o to że się nie odpowietrza jak należy nie jestem w stanie zatankować go do pełna ponieważ paliwo za wolno wchodzi, potrafi nawet jak za szybko lałem cofnąć paliwo. Maksymalnie 3/4 zbiornika nalewam dalej to za dużo czasu schodzi. Serwis jak był przy ciągniku to powiedzieliśmy im o tym odpowietrzaniu ale jedyne co usłyszeliśmy to że się z tym jeszcze nie spotkali i nie umieją tego zrobić. Czy ktoś z was miał z tym problem lub ma pomysł jak go rozwiązać?

 

 

 

 

mam taki sam problem zbiornik niby 90 l a wchodzi 60 mozesz troche skrócić wężyk odpowietrzający albo przełożyć wężyk na górę zbiornika ale trzeba odkręcić zbiornik ja tego jeszcze nie zrobiłem ale niebawem to uczynie pozd.

 

Witam.Moje zdanie na temat zbiorników i czuników paliwa w Case jaki NH jest takie,że wszystkie zakłamuja aktualną ilość.Mam 2 Case i zarówno w jx jak i większym modelu tak naprawde nie wiadomo dokłanie ile masz paliwa[po dłuższym użytkowaniu mozna się domyslać] A działa to nastepujaco --jeździsz długo i wskazówka nie opada prawie wogóle a później od pewnego momentu to bardzo szybko.mślę że przyczyna tego faktu jest nieregularny kształt zbiorników.Niewiem czy inni użytkownicy Case ewentualnie NH się ze mną zgadzają ale moje obserwacje do tego prowadzą.W jx np gdy jest już kila ltr paliwa i wlajesz 25 litrów wkaźnik pokazuje pól zbiornika ktory ma 90 litrówwięc tak naprawdę jest może z 35.

 

 

Produkowane są w Jesi we Włoszech.Kabiny w Turcji ale nie wie mczy wszystkie.sprzegło z tego co wiem poprawione ale lina od sprzegła to po 800-1000 h lubi się skończyć :)

 

 

zgadzam się z tobą mam ten sam problem i to na 90l zbiornik wchodzi mi 60l tylko to dopiero wkurzające że trzeba z pola po 4 godz zjeżdzać tankować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

Ja mam JX 60, ciagnik ma 14 misięcy i 200 mth. Czy warto go kupić? dobre pytanie, do dziś go sobię zadaje. Na dzien dzisiejszy chyba bym go jednak nie kupił. Bardzo prosty, wręcz prymitywny ciągnik. Zwolnice, suche sprzęgło, rewers mechaniczny i ten silnik, którego charakterystyka mocy doprowadza mnie do szewskiej pasji. Wczoraj podniosłem mu trochę dawkę paliwa, może będzie lepiej. Do tej pory trzeba był wjeżdżać "z rozpędu" w pole bo inaczej to on nie miał siły ruszyć. Mało pali w rozsiewaczy i opryskiwaczu, jesli wzrośnie obciążenie (pług 3, agregat) wp..la jak szalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

kurcze czyli jak kasa taki ciągnik na chwilę obecna mam dwa władki i potrzebuje jakiegoś większego ciągnika takiego do max 70km właśnie do pługa i agregatu wpadł mi w oko właśnie ten model ale po tym co piszesz zostanę jednak przy deutz chyba to będzie najlepsze i najtansze rozwiązanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

jaki deutz? co do ceny to chyba nie taki najtańszt.

 

co do mocy to prawda co pisze hurtus ale da się z tym poradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

co wy wogóle piszecie, widac ze przy zakupie maszyny nie zastanawialiście czy taki mi wystarczy!!!!

piszecie ze ten ciągnik nie radzi sobie z pługiem, czy agregatem, a czy wiecie ze maszyna tej mocy, to tylko i wyłącznie maszyna pomocnicza czyli tak jak pisał któryś z kolegów ( rozsiewacz , opryskiwacz) ten ciągnik to tego służy a nie do harówki, piszecie ze ma rewers mechaniczny, to trzeba było dołozyc jeszcze 100 tys i kupić sobie coś na elektr hydraulicznym na mokrym sprzęgle itd. znajdzcie mi ciągnik w tej cenie w takim wyposażeniu i standardzie, a nie piszecie takie bzdury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

ja kupowałem jx do takich prac jak opryskiwacz, rozsiewacz, siewniki. i ogólnie nie nażękam oczywiście mam kilka swoich wad które bym zmienił ale niemożna mieć wszystkiego przynajmniej za taką kase.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

dobra może i kupiłbym ciągnik w mocy powiedzmy te 100km ale po co mi taki olbrzym skoro mam 15h z czego ok 5h to uprawa truskawek a reszta to grunty służace do utrzymania chodowli opasów. poprostu nie jestem w stanie wykorzystać jego mocy. A taki w okolicach 60km do wszystkiego dobry jak potrzeba to i na plantacji wszystko zrobię i orkę w polu wykonam także nikt mnie nie przekona do większej mocy wiadomo ze dużym wszystko szybciej. Jeśli chodzi o deutza to na chwilę obecna nie pamiętam modelu ale on też miał podobna moc tylko ze skrzynie miał lepsza bo z półbiegami no i klima w standardzie tydzień temu chcieli za niego 124tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

ciągniki serii jx mają jedną wadę hamulce się zapowietrzają często sam jestem posiadaczem jx 90 no i właśnie nie wiem jak odpowietrzeć mam instrukcje ale te obrazki to nie można znaleźdz tego jak by ktoś zrobił zdjęcia w którym miejscu to zrobić był bym wdzięczny no i jeszcze jedno jak pierwszy jak podłączałem przewód powietrza do przyczepy do hamowania było wszystko ok po pewnym czasie zauważyłęm że jak podłączam tak samo jak poprzenim razem kiedy działało to przy naciśnięciu pedału chamulca to jedno lub 2 koła stoją w miejscu czy może to mieć jakiś związek z zapowietrzonymi hamulcami

Edytowano przez klk16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

niema to żadnego związku z zapowietrzonym układem hamulcowym w ciącniki ponieważ są to dwa odrebne układy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

a powiedzcie mi czy u was też tak jest że jak z górki się postawi casika i ręczny zaciągnie np z beczkom czy czymś innym to trzeba na chama ręczny bo inaczej puszcza powoli? Nam raz z beczką prawie uciekł:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

z tym ze hamulec puszcza z górki to wypadało by wyregulować go, co masz na myśli pisząc hamulec hydrauliczny, i kolego odpowietrzenie zależy od marki pneumatyki jaka dealer założył w twojej maszynie, a jeśli hamulec ci się zapowietrza to masz gdzieś wyciek w układzie albo uszkodzony jakiś element

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Pewnie tak się targowałeś ostro, że wytargowałes najgorszą pneumatykę jaką mogli wsadzić i stąd problemy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

w instrukcji jest tak proble, ; pedały miękie przy włączonym silniku możliwa przyczyna ; powietrze w układzie hamulcowym a targować sie wcale nie targowałem ta firma od której kupiłem dostała nawet nagrode za najwięcej sprzedanych tej seri ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

jakiej firmy masz instalację pneumatyczną w swoim JX?

Edytowano przez semos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

no nie wiem jak to sprawdzić w insturkcji jest czy musze pod ciągnik schodzić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj