johny

Case seria JX

Polecane posty

beorn    1
Wolniejszy bo Vmax ma przy 2,5 tyś obr a zetor przy 2,2 i zetora można kręcić do 2,5 i więcej, ale ciekawe do ilu tam jeszcze może się kręcić case, ale w sumie to mniej ważne

 

Myślałem że case jest dużo droższy przynajmniej z 20 tyś, jeśli jest taka cena jak podajesz nawet bym sie nie zastanawiał i brał case, chyba coś pomyliłeś z tymi długościami ciągników, bo rozstawy osi są prawie identyczne, ale case zwrotniejszy

 

ps. czy mi się wydaje czy dużo optaniały case jx i nwe hollandy td ostatnio?

 

co do dlugosci glowy nie daje czy to byl metr czy jakies 80cm ale tak bylo w broszurach informacyjnych-mozliwe ze cos pomylilem.

a co do ceny to taka oferte do wniosku PROW przedstawil mi dealer przed swietami plus 5% w razie ewentualnych podwyzek.

Tlumaczyl mi tez,ze case chcac zdobyc polski rynek obnizyl tak cene zeby konkurowac wlasnie z zetorem.

 

Jesli kogos interesuja ceny brutto calej serii jx bez pneumatyki jakie podal mi dealer przed swietami oto one:

 

jx 60 90000 zl

 

jx70 100000 zl

 

jx80 110000 zl

 

jx90 115600 zl

 

jx95 122000 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Ciekawe czy new holland td jest jeszcze od tego tańszy?

ps. jest jakiś większy dieler case w lubelskim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Znajomy w lipcu kupil JX95 i jest z niego bardzo zadowolony. Mowi ze spalanie jest calkiem sensowne jak na taka moc ale komfort w kabinie jest naprawde niezly (porownal go do pronara 1025 ktorego kupil rok wczesniej). Prawde mowiac mial troche farta bo kupil go z klima i instalacja pneumatyczna za 122 000 zł (dobrze negocjowal <_< ).


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Faktycznie dobra cena jak na takie dodatki, bo klima to pewnie z 5 tyś. jak w TD ekstra, pnaumatyka tak jak pisałeś w innym temacie, to praktycznie dostał je za darmo <_<


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1
beorn luknij tutaj:

 

http://www.moencoethiopia.com/graphics/agriculture/TDD.pdf

 

Na stronie 7 masz wykres mocy do momentu tla seri TD, ale to to samo IVECO pod maską.

A te ceny to z jaką skrzynką 30km/h czy 40?

wszystkie jx maja 40kmh w standarcie ale nie maja pneumatyki a przy zetorze odwrotnie.

Dealer u ktorego bylem znajduje sie w swietokrzyskim.

 

dzieki za te wykresy, troche mi zajmie zanim to sciagne bo mam strasznie wolnego neta i jakis program zeby pdf otworzyc wiec jpewnie jutro to obczaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Nie ma sprawy, ale to jest tylko jeden wykres i po dokładnym obczajeniu dotyczy on TD95D czyli najmicniejszego modelu 94kM, ale silnik ten sam więc pewnie ogólnie kształt będzie podobny do 90-tki.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

szybka skrzynia do zetora 3900 pln ale klima ponad 7 tyś to chyba poszaleli, mnie interesuje tylko który mniej się sypie, (coś po wypowiedziach z starszych postów, przezkogoś kto pracuje czy zna kogoś z serwisu wnioskuje że case i nh) ale z drugiej strony części do zetora dużo tańsze.

 

To jak to jest z tym komfortem - naprawde dużo lepszy w case jak w proximie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

masz racje ksztalt powinien byc ten sam.teraz przydaloby sie znalesc wykres z zetora zeby porownac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1
szybka skrzynia do zetora 3900 pln ale klima ponad 7 tyś to chyba poszaleli, mnie interesuje tylko który mniej się sypie, (coś po wypowiedziach z starszych postów, przezkogoś kto pracuje czy zna kogoś z serwisu wnioskuje że case i nh) ale z drugiej strony części do zetora dużo tańsze.

 

To jak to jest z tym komfortem - naprawde dużo lepszy w case jak w proximie?

Masz racje ze czesci sporo tansze i tego sie boje.

Mam nadzieje ze jesli bedzie jakas wada to wyjdzie jeszcze jak bedzie na gwarancji.

a pozniej to raczej sie nie boje-narazie moj starszy bedzie go głownie uzytkowal a on z traktorem jak z jajkiem;] dla przykladu: c-360 r. prod.88 (tylko niewiadomo ile motogodz bo zegar nie chodzi) od nowosci silnik, pompa p. sprzeglo itd. nieruszane(oprocz pompy wodnej) LTZ-55a(znacie w ogole taki wynalazek;) 3000mtg 11 letni tylko kilka drobnych awarii a u znajomych to juz bywaja po remontach silnikow i skrzyn biegow pomp paliwa...(przy takim samym przebiegu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1
To jak to jest z tym komfortem - naprawde dużo lepszy w case jak w proximie?

dla mnie jakiejs porazajacej roznicy nie ma.w jx jest wyczuwalnie ciszej, lepszy fotel i lepsze wykonanie. w zetorze niektore rzeczy w kabinie sa od "siekiery" szczegolnie skrzynka na nnarzedzi.poza tym jesli sie nie dokupi siedzenia dla pasazera(za 2000zl!!)to niema sie gdzie podziac bo w kabinie blotniki sa sciete niemal pionowo.Nie twierdze ze w jx jest dobrze ale mozna tam znalesc jakis skrawek zeby usiasc(fakt mozna sie poobijac troche)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
dla mnie jakiejs porazajacej roznicy nie ma.w jx jest wyczuwalnie ciszej, lepszy fotel i lepsze wykonanie. w zetorze niektore rzeczy w kabinie sa od "siekiery" szczegolnie skrzynka na nnarzedzi.poza tym jesli sie nie dokupi siedzenia dla pasazera(za 2000zl!!)to niema sie gdzie podziac bo w kabinie blotniki sa sciete niemal pionowo.Nie twierdze ze w jx jest dobrze ale mozna tam znalesc jakis skrawek zeby usiasc(fakt mozna sie poobijac troche)

Gdzie w proximie czy w jx siedzenie pasarzera 2 tyś zł? wujasowi do 8441 dorzucili gratis,

Mi też bardziej podobało się w kabinie w td jak w proximie, ale w proximie a w pronarze jest o wiele większa różnica <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1
Gdzie w proximie czy w jx siedzenie pasarzera 2 tyś zł? wujasowi do 8441 dorzucili gratis,

Mi też bardziej podobało się w kabinie w td jak w proximie, ale w proximie a w pronarze jest o wiele większa różnica <_<

w proximie mi sprzedawca powiedzial ze 2 tys trzeba dolozyc za to siedzenie.pewnie gdyby sie targowac dalby gratis jak twojemu wujkowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
w proximie mi sprzedawca powiedzial ze 2 tys trzeba dolozyc za to siedzenie.pewnie gdyby sie targowac dalby gratis jak twojemu wujkowi.

Ale te 2 tyś odbije się napewno na rabacie, to takie mydlenie oczu, ide o zakład że ten fotelik napewno nie kosztuje 2 tyś max to z 500 - 700 zł ale i tyle pewnie nie, przecież jest taki sam jak w starszych zetorach, może to w td chciali 2 tyś za fotelik?

 

swoją drogą wujas dał 134 tys za 8441 z turem 220 z krokodylem i łychą joy i obciązniki tył i rewers moim zdaniem to dużo

 

od znajomego w df za ławeczke z tyłu chcieli tez około 2 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Naprawde mial farta. Z tego co mowil to zajechal do dealera Case'a i powiedzial ze interesuje go ciagnik jx95. Koles podliczyl mu wszystko z klima bez pneumatyki i wyszlo wlasnie 122 tys, z pneumatyka okolo 130 tys .Wtedy powiedzial dla dealera ze jedzie zobaczyc NH TD95D. Pojechal i okazalo sie ze NH jest sporo tanszy wiec byl zdecydowany na NH. Co ciekawe niedlugo po tym dzwonili do niego z case'a pytajac czy zdecyduje sie na tego JX. Jak im powiedzial ze wybiera NH to dostal w odpowiedzi informacje ze moze kupic JX za 122 tys ale se sprezarka "gratis".

Prawde mowwiac ja tez zastanawialem sie poczatkowo nad JX95, nawet spisalem umowe przedstepna. O ile pamietam cena wynosila cos okolo 134 tys (pelna opcja) ale kilka dni po tym rozmyslilem sie i zadzwonilem do nich ze rezygnuje bo wezme jednak sporo tanszego NH TD90D. Od razu dealer case'a nic nie odpowiedzial ale po dwoch dniach dzwonil ze oposci 4000zł z ceny. zawsze to jakas metoda na negocjacje :-) ale mimo tego wybor padl na TD90D


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3
szybka skrzynia do zetora 3900 pln ale klima ponad 7 tyś to chyba poszaleli, mnie interesuje tylko który mniej się sypie, (coś po wypowiedziach z starszych postów, przezkogoś kto pracuje czy zna kogoś z serwisu wnioskuje że case i nh) ale z drugiej strony części do zetora dużo tańsze.

 

To jak to jest z tym komfortem - naprawde dużo lepszy w case jak w proximie?

Ja jak zamawiałem TD80D do skrzynia 40km/h - 5 tyś, a klima drugie 5 tyś., więc inne ceny jak u Zetora ale w sumie taniej tylko o 900 zł.

 

Ferdek07 TD80 nie jestem pewien czy można dodać tam fotelik dla pasażera, bo kabina ma chyba homologację na jedną osobę.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Ja jak zamawiałem TD80D do skrzynia 40km/h - 5 tyś, a klima drugie 5 tyś., więc inne ceny jak u Zetora ale w sumie taniej tylko o 900 zł.

 

Ferdek07 TD80 nie jestem pewien czy można dodać tam fotelik dla pasażera, bo kabina ma chyba homologację na jedną osobę.

Może i wypiłem kilka bronxów na wystawie ale na takim samym fotelu dla pasarzera z lewej strony siedziałem w td80d jak w proximie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

No to pewnie można, skoro siedziałeś. Pewnie z fotelikiem dają inne papiery na ciągnik do rejestracji.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
No to pewnie można, skoro siedziałeś. Pewnie z fotelikiem dają inne papiery na ciągnik do rejestracji.

Sory że nie w temacie, ale to takmi c360 lub 3512 nie można we 3 jeździć szosą z 2ma pasarzerami na ławeczce z tyłu?

 

czy ktoś dostał za takie coś mandat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Talk wogóle to CASE ma jakaś polksa stronke, albo czy macie specyfikacje tego ciagniczka??

Jaki ładowacz by do niego kosztował i za ile (aby nie polski) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Dlaczego tylko rok gwarancji ma case i nh, niby co ma się zepsuć to się zaraz zepsuje, ale i różnie z tym bywa jak ktoś robi mało mtg, wszyscy dają 1,5 roku gwarancji a nawet 2 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Koledzy tak dla informacji siedzenie kierowcy Grammera mechaniczne za dopłatą około 1800,-zł brutto zamiast standardowego oraz siedzenie boczne około 500 zł brutto więc nie siejcie paniki że za boczne trzeba tyle zapłacić w Zetorze najpierw zweryfikujcie informacje.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3
Koledzy tak dla informacji siedzenie kierowcy Grammera mechaniczne za dopłatą około 1800,-zł brutto zamiast standardowego oraz siedzenie boczne około 500 zł brutto więc nie siejcie paniki że za boczne trzeba tyle zapłacić w Zetorze najpierw zweryfikujcie informacje.

Pozdrawiam

 

Chyba te grammera to pneumatyczne jest..... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

własnie potwierdzam ktos ty rzuca cenami a nie iwe czego one dotycza ;) 2tys dopłaty kosztuje gramer i warto tyle dołożyc, a siedzenie pasażera 500zł, ale ono moze byc zamontowane niby dopiero po rejestracji. Ciagniki na Polske maja homologacje tylko na 1 osobe !!!!!!!! MI montowali na 1 przegladzie za free dostałem, tylko ze wtedy to ja za ciagnik ostro musiałem zabulic ;)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Kolego dyczkowski niestety jest to siedzenie mechaniczne, pneumatyczne chyba dopłata coś około 2600,-zł ale z tego co wiem to to mechaniczne zupełnie zapewnia komfort pracy zresztą sama poduszka w przypadku uszkodzenia w siedzeniu pneumatycznym kosztuje coś około 500 zł także trzeba się zastanowić nad tym.

Co do JX to ciekawe rzeczy znalazłem tu i tam. Obecnie JX jest moc podawana wg. normy ECER120 która jest tą samą mocą co ISO 14396 czyli moc zwiększona silnika bez wentylatora. od tych mocy trzeba odjąć po 4-5KM na wentylator co daje nam już inną moc na silniku (mniejszą) co przy tak małych ciągnikach jest już wyczuwalne nie wspominając jak założymy klimę. Znalazłem ciekawe dane odnośnie mocy JX na wałku WOM i tak:

1. JX 60 - 45KM

2. JX 70 - 52 KM

3. JX 80 - 62 KM

4. JX 90 - 72 KM

5. JX 95 - 80 KM

Dodam że są to moce dotyczące ciągników z silnikami EURO II więc widać dlaczego czasami wydaje się wielu dlaczego np ciągnik 80 KM ciągnie słabo jak na swoją moc, straty na przeniesieniu napędu są znaczne.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj