Zaloguj się, aby obserwować  
tomek926

Ursus 912 De lux

Polecane posty

tomek926    3

Cześć chcę kupić ursusa 912 i mam do was prośbę abyście mi powiedzieli na co z wrócić uwagę przy zakupie.

Powiedzcie jakie najczęściej występują w nim awarie.

 

PS. Ursus 912 De lux

Edytowano przez tomek926

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    152

Skrzynia, czy nie dymi za mocno :) i stan układu kierowniczego , ciśnienie oleju, podnośnik :) i przede wszystkim opony

Edytowano przez Murphys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz sprawdzić serwomechanizm-albo orbitrol, stan pompy hydrauliki zew, oraz mikropompki(przekaźnik), najlepiej unieśc tył i sprawdzić zwolnice, stan pompy paliwa i ciśnienie oleju na jak najniższych obrotach- jak bedzie coś nie halo to już sam zauważysz.. pozdrawiam-posiadacz 902:]


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Florek93    27

Jestem użytkownikiem Ursusa 912, mam go już kilka ładnych lat i wielu poważnych awarii nie było, jedynie ostatnio musiałem wymienić zużytą tarcze sprzęgłową. Najbardziej zwróciłbym uwagę na wzmacniacz momentu obrotowego,bo to główna, według mnie bolączka tego modelu, chociaż u mnie sprawuje się bez zastrzeżeń. Sprawdź czy jest sprawny i czy nie było nic przy nim kombinowane. A reszta to tak jak koledzy wyżej stan silnika, hydrauliki, stan opon i układu kierowniczego. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luxtomasz    0

A ja bym radził dołożyć trochę pieniędzy i kupić 914! To samo ale przód robi swoje, ktoś kto nie pracował nigdy na ciągniku z przodem nie wiem o czym mowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weż zwróc uwage na wałek wom bo koło mnie kupują ludzie ciągniki od c-385 po 1634 to w każdym wałek do remontu bo tarcze nie sciskają albo nie rozłaczają więc weż breche o zaczep i wałek i zobaczysz czy sie nie zatrzyma albo czy sie będzie włączać

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek926    3

A ja bym radził dołożyć trochę pieniędzy i kupić 914! To samo ale przód robi swoje, ktoś kto nie pracował nigdy na ciągniku z przodem nie wiem o czym mowa.

 

914 się nie spisze bo 912 będzie chodził więcej po drodze niż w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    8

*Ciśnienie oleju (na rozgrzanym silniku) przy 600 obr/min nie mniej niż 1,5 na zegarze.

*Czy działa podnośnik.

*Czy wzmacniacz momentu działa, jeżeli nie to czy działa chociaż wom, a jeżeli nie to czy kontrolka od ciśnienia oleju wzmacniacza momentu sie świeci. Jeżeli nic z tych rzeczy nie działa i kontrolna sie świeci to najprawdopodobniej mikropompka nie działa i najlepiej by było ją wymienić chociaż by z tego względu że ona smaruje główną przekładnie w tylnym moście.

*Z lewej strony silnika pod kolektorem wydechowym idzie taka rurka w dół silnika o średnicy 2 centymetrów tzw. odma (czy jakoś tak) jeżeli z niej będzie leciał dym tzn. że silnik do remontu.

To chyba by były takie najważniejsze rzeczy.

Wersja De Luxe powinna być wyposażona w szerokie opony z przodu lub ściętą maske, gruby, nietypowe felgi tylne, tapicerowane błotniki w kabinie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Weż zwróc uwage na wałek wom bo koło mnie kupują ludzie ciągniki od c-385 po 1634 to w każdym wałek do remontu bo tarcze nie sciskają albo nie rozłaczają więc weż breche o zaczep i wałek i zobaczysz czy sie nie zatrzyma albo czy sie będzie włączać

Panie moderatorze, jak już zaznaczasz, to zaznacz wszystkie :) Bez przecinków, jeszcze prawie dycha.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie moderatorze, jak już zaznaczasz, to zaznacz wszystkie :) Bez przecinków, jeszcze prawie dycha.

Nie zesraj sie najwyżej za to pożegnam sie z kontem !!! :lol:

A tak szczeże to wszystko ok ale te moderatoży to są już nie powiem kto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Hmm - masz coś do moderatorów? Byłem nim kiedyś i naprawdę to marudna robota poprawiać byki po userach.

No i wrzuć w słownik swoją wypowiedź, bo jest w niej byk.

 

A tak z innej beczki - jest parę tematów gdzie jest opisane czym się różni wersja zwykła od De-Luxe oraz Finn DL Transporter czy jakoś tak.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie mam nic, to była motywacja. B) Może stylistyczny, "ognisto-lisi" słownik nie chce nic zaznaczyć. Staram się tego pilnować, pomimo problemów w komunikacji klawiatury z kompem - nie chce pisać dużych liter, języczków i ciągle muszę poprawiać. Jak ktoś "wlazł" na forum, to niech zrozumie, że nie jest pod budką z piwem.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

masz rację. Ja ostatnio zauważyłem, że przybywa nam młodych użytkowników których chyba w szkołach nie nauczyli pisać poprawna polszczyzną. Nie wiem czego teraz w szkołach uczą ;)

Szkoda że nie wiedzą o tym że moderatorzy mogą wyłapać podwójne konta po IP, lub porównać IP zablokowanego konta z nowoutworzonym z którego lecą podobne teksty jak tego zablokowanego.

Ogólnie IBP jest fajne i ma spore możliwości ;)

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj