Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomek926

Ursus 912 De lux

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
tomek926    3

Cześć chcę kupić ursusa 912 i mam do was prośbę abyście mi powiedzieli na co z wrócić uwagę przy zakupie.

Powiedzcie jakie najczęściej występują w nim awarie.

 

PS. Ursus 912 De lux

Edytowano przez tomek926

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    4

Skrzynia, czy nie dymi za mocno :) i stan układu kierowniczego , ciśnienie oleju, podnośnik :) i przede wszystkim opony

Edytowano przez Murphys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz sprawdzić serwomechanizm-albo orbitrol, stan pompy hydrauliki zew, oraz mikropompki(przekaźnik), najlepiej unieśc tył i sprawdzić zwolnice, stan pompy paliwa i ciśnienie oleju na jak najniższych obrotach- jak bedzie coś nie halo to już sam zauważysz.. pozdrawiam-posiadacz 902:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Florek93    5

Jestem użytkownikiem Ursusa 912, mam go już kilka ładnych lat i wielu poważnych awarii nie było, jedynie ostatnio musiałem wymienić zużytą tarcze sprzęgłową. Najbardziej zwróciłbym uwagę na wzmacniacz momentu obrotowego,bo to główna, według mnie bolączka tego modelu, chociaż u mnie sprawuje się bez zastrzeżeń. Sprawdź czy jest sprawny i czy nie było nic przy nim kombinowane. A reszta to tak jak koledzy wyżej stan silnika, hydrauliki, stan opon i układu kierowniczego. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luxtomasz    0

A ja bym radził dołożyć trochę pieniędzy i kupić 914! To samo ale przód robi swoje, ktoś kto nie pracował nigdy na ciągniku z przodem nie wiem o czym mowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weż zwróc uwage na wałek wom bo koło mnie kupują ludzie ciągniki od c-385 po 1634 to w każdym wałek do remontu bo tarcze nie sciskają albo nie rozłaczają więc weż breche o zaczep i wałek i zobaczysz czy sie nie zatrzyma albo czy sie będzie włączać

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek926    3

A ja bym radził dołożyć trochę pieniędzy i kupić 914! To samo ale przód robi swoje, ktoś kto nie pracował nigdy na ciągniku z przodem nie wiem o czym mowa.

 

914 się nie spisze bo 912 będzie chodził więcej po drodze niż w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    7

*Ciśnienie oleju (na rozgrzanym silniku) przy 600 obr/min nie mniej niż 1,5 na zegarze.

*Czy działa podnośnik.

*Czy wzmacniacz momentu działa, jeżeli nie to czy działa chociaż wom, a jeżeli nie to czy kontrolka od ciśnienia oleju wzmacniacza momentu sie świeci. Jeżeli nic z tych rzeczy nie działa i kontrolna sie świeci to najprawdopodobniej mikropompka nie działa i najlepiej by było ją wymienić chociaż by z tego względu że ona smaruje główną przekładnie w tylnym moście.

*Z lewej strony silnika pod kolektorem wydechowym idzie taka rurka w dół silnika o średnicy 2 centymetrów tzw. odma (czy jakoś tak) jeżeli z niej będzie leciał dym tzn. że silnik do remontu.

To chyba by były takie najważniejsze rzeczy.

Wersja De Luxe powinna być wyposażona w szerokie opony z przodu lub ściętą maske, gruby, nietypowe felgi tylne, tapicerowane błotniki w kabinie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Weż zwróc uwage na wałek wom bo koło mnie kupują ludzie ciągniki od c-385 po 1634 to w każdym wałek do remontu bo tarcze nie sciskają albo nie rozłaczają więc weż breche o zaczep i wałek i zobaczysz czy sie nie zatrzyma albo czy sie będzie włączać

Panie moderatorze, jak już zaznaczasz, to zaznacz wszystkie :) Bez przecinków, jeszcze prawie dycha.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie moderatorze, jak już zaznaczasz, to zaznacz wszystkie :) Bez przecinków, jeszcze prawie dycha.

Nie zesraj sie najwyżej za to pożegnam sie z kontem !!! :lol:

A tak szczeże to wszystko ok ale te moderatoży to są już nie powiem kto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Hmm - masz coś do moderatorów? Byłem nim kiedyś i naprawdę to marudna robota poprawiać byki po userach.

No i wrzuć w słownik swoją wypowiedź, bo jest w niej byk.

 

A tak z innej beczki - jest parę tematów gdzie jest opisane czym się różni wersja zwykła od De-Luxe oraz Finn DL Transporter czy jakoś tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Nie mam nic, to była motywacja. B) Może stylistyczny, "ognisto-lisi" słownik nie chce nic zaznaczyć. Staram się tego pilnować, pomimo problemów w komunikacji klawiatury z kompem - nie chce pisać dużych liter, języczków i ciągle muszę poprawiać. Jak ktoś "wlazł" na forum, to niech zrozumie, że nie jest pod budką z piwem.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

masz rację. Ja ostatnio zauważyłem, że przybywa nam młodych użytkowników których chyba w szkołach nie nauczyli pisać poprawna polszczyzną. Nie wiem czego teraz w szkołach uczą ;)

Szkoda że nie wiedzą o tym że moderatorzy mogą wyłapać podwójne konta po IP, lub porównać IP zablokowanego konta z nowoutworzonym z którego lecą podobne teksty jak tego zablokowanego.

Ogólnie IBP jest fajne i ma spore możliwości ;)

Edytowano przez Nikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×