PIOTREK44

Jak ustawić zapłon URSUS C-360

Polecane posty

Adi96    1848

@hubertb I bardzo dobrze,wysuwasz teorię bez podparcia w praktyce kawitacja na panewkach no proszę cie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5

Koledzy jestem nareszcie. Przez te wasze allegro dostałem zamiast manometra klucz do kół jedną tarcze 125 i oringi do klimatyzacji 😂😂😂😂😃wysłali na drugi dzień manometr ale ja załadowałem rodzine do auta i wyjechaliśmy na małe wakacje. Dlatego nic w temacie nie robiłem. Oczywiście zmierzyłem ciśnienie, trzydziecha na rozgrzanym niecałe 2 bara 60-tka niecałe 3. Kontrolki po rozgrzaniu świecą nawet na dość wysokich obrotach. Ok. Brat pozlewał stary olej który jak się dowiedziałem nie był to superol ale jakiś trakol. On to ostatnio zalewał. Rzadki jak woda po rozgrzaniu, dosłownie. Zaleliśmy tym orlenem platinium ultor 20w50 kontrolki po rozgrzaniu nie świecą nawet na małych obrotach. Nie mierzyłem ciśnienia na tym ulronie ale zapewne wzrosło skoro kontrolki nie świecą. W trzydziestce zaczyna mrygać ale to na takich obrotach że silnik prawie gaśnie i to po rozgrzaniu przy rotacyjnej. Pojęcie kawitacji to wiem że występuje przy łodzi jak się chu.... trym ustawi albo silnik za płytko osadzony albo jeszcze jak łódka na fali podskoczy to złapie śruba powietrze i wtedy kawituje😃 natomiast w silniku to nie wiem nie znam się na tym. 

Edytowano przez bernijol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5
1 godzinę temu, mf362 napisał:

Na wolnych obrotach po 18latach mierzone ,

IMG_20200623_102741.jpg

Po 18 latach od remątu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119

Podobno nowy wał był dany coś około 2000roku i po zakupie ciągnika było mierzone ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119

Po całym dniu pracy na wolnych obrotach Wacha się od 2.5-3wwięc nie ma tragedii.przy 1600obr jest 4.5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Nie ma i jest dobrze. Czujnik dobrej jakości dostaniecie od każdego diesla najlepiej 1,9 tedeji na szrocie lub w sklepie tyle że czasem trzeba utoczyć przejściówkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5

No ja w swoim po zalamiu tyl ultarem 20w50 ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. Ale tak jak pisałem kontrolki się już nie świecą nawet na pożądnie rozgrzanym oleju i wolnych obrotach. Możliwe że to jednak była wina chu@$wego oleju? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mówiłem zalej lepszym olejem to będzie poprawa,nie wierzyli mi bo przecież olej nie ma żadnego znaczenia.... 50 W takich temperaturach wyjdzie mu na plus nie zaszkodzi,zimy są łagodne jedynie może być lekko mułowaty póki zimny ale potem idzie normalnie.Sam miałem taki był dobry.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5
1 godzinę temu, hubertb napisał:

Jakiego ch*jowego? 50 jest olejem bardzo gęstym. 

W sęsie że taki bardzo rzadki. Bo po rozgrzaniu przy spuszczaniu lał się jak woda. Nie twierdze że rzadkie oleje syntetyczne są chu@#we ale to chyba nie do takich silników tworzone są. Może i ten 20w50 to troche przesada ale spełnił swą funkcje podnosząc ciśnienie a o to chodziło. Może i jakiś 15w40 by to samo zdziałał ale kolega Adi96 zaproponował ten ultor 20w50 rekomędując z własnego doświadczenia jak to opisał robił robote i problemu z gęstością większych nie spostrzegł podczas pracy silnika więc kierując się ową sugestią postąpiłem toż samo i póki co chyba jest ok😃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zmierz ciśnienie zegarem dla pewności  jeśli będziesz miał 2 gorącym na wolnych obrotach będzie chodził.Ja tego zalewałem 20W50 nieco w ciemno bo myślałem że u mnie liche jest ciśnienie,potem jak zmierzyłem przecierałem oczy ze zdumienia bo z 5 nie schodził na gorącym.Następny olej możesz zalać 15W40 jak będzie w porządku na tej 20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5

Zmierze zmierze tylko niewiem kiedy się przybiore, pewnie przy okazji jak traktor rozgrzeje pożądnie. Napisze co i jak.

2 godziny temu, hubertb napisał:

 

 

Edytowano przez bernijol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119

W przyszłym roku i ja zaleje lepszy olej do silnika coś pokroju turdus lub coś droższego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michalq66
      Posiadacze i operatorzy CX6080/90 mam pytanie.. jak macie ustawione wiatry/sita na rzepak ? 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez edi2000
      Same Iron 150,
      Ciągle włączony zapłon, nawet po wymontowaniu stacyjki w ciągniku świecą się kontrolki, można włączyć światła itd.
      Gdy stacyjka na zero: świecą się kontrolki, można włączyć światła, kierunkowskazy itd. Jednak wyświetlacz na słupku pokazuje error i piszczy,
      Gdy stacyjka w pozycji I wyświetlacz się uspokaja wszystko działa poprawnie, można zmieniać biegi na Powershift ...
      Nie odpalałem, ale po przekręceniu stacyjki na max rozrusznik staruje normalnie
    • Przez drukarz
      Panowie  mam problem z ustawieniem pługa kverneland 4-skibowy zagonowy 4x35 rok produkcji 1999. Pług ciągnie Deutz fahr dx 150 a więc duży ciągnik 160 km. I stąd moje pytania czy przy tak dużym ciągniku szerokośc belki zaczepowej ma znaczenie ponieważ nie mogę ustawić pierwszej skiby aby zasypywała bruzdę. Dzięki za wyrozumiałość.Mile widziane jakieś wskazówki. pozdr...

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj