Skocz do zawartości
ZETOREK135

Problem z uszczelką pod klawiaturą MF 3080

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

ZETOREK135    0

Mam tski problem a mianowicie zakładam już 3 raz uszczelkę pod klawiaturę i za każdym razem znowu leje olej !!!! doradźcie co mam zrobić aby założyć żeby już nie sączyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eryko    19

Przed założeniem możesz oblecieć uszczelkę sylikonem uszczelniającym,albo dać pokrywę do splanowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


UrsusCzesio    304

a smarowałej ją smarem? Jak nie to posmaruj tylko tym gęstym zielonym i wtedy załóż. Musi trzymać. Jak uszczelki zakładam to tylko tak nawet w Zetorze w skrzyni musiałem przedrzeć uszczelke bo nie szło założyc inaczej, i trzyma dałem grubiej smalcu i jest git. A jak nie to sam silikon. W MTZ cudowałem z filtrem paliwa ciekło i ciekło z pod pokrywy po wymianie wkładu. Wkońcu dałem silikonu od serca i suchutko B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bobytempelton    158

Niczym właśnie nie smarujcie takich uszczelek, długich a wąskich bez otworów na kołki czy śruby które mają grubość powyżej 3mm, np. jak są pod deklami klawiatury bo silikon czy smar jest śliski i dokręcając dekiel uszczelka jest wypychana z pod dekla i zawsze będzie się lać, jedyne co to wytrzeć do sucha odtłuścić i dokręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadnych silikonow itp. nie stosowac po to sie kupuje uszczelki zeby sie nie mazac silikonem poprostu ogradowac powierzchnie i dokrecac sruby .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×