Michal14514

renault 145.14 pytania

Polecane posty

Michal14514    0

witam.

mam kilka pytań o ciągnik renault 145.14.gdyż niedawno taki kupilem i się nie orjętuje.

1.jakim olejem zalać silnik.i ile go potrzeba

2. jaki olej do skrzyni biegów i gdzie szukać wlewu oleju oraz gdzie się go spuszcza,ile powinien wynosić poziom oleju na bagnecie

jak bede wymieniał te wszystkie filtry i oleje to czy się niezapowietszy podnośnik,hamulce i jak to wszystko odpowietrzyć.pomóżcie bo sam niedam rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

koleg obylo w kilku tematach t ocos napisze

1. olej mineralny, z troche wyzszej polki, np. fuchs

na bagnecie pomiedzy wcieciami, spost od dolu (oczywiscie), zapowietrza sie tylko hamolce-u gory na obodowie klockow/trcz masz odpowietrznik, wczesniej jest wyprowadzony z prawej strony z tylu kabiny


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ja swoja zalałem Turdusem i jakos chodzi. Czy sądzisz że w latach gdy wychodziły te silniki z fabryki były takie oleje jak teraz te z górnej półki?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jezdziłem na superolu falco i nic sie nie działo wyminan co 300 godzin bo mało go tam wchodziło cos koło 10 litrów o ile pamietam bo moj poszedł na godna emeryture 3 lata temu 82 rok i robił ponad tysiac mtg n rok i dawał rade moim zdaniem nie liczy sie jaki olej lejesz tylko jak czesto go zmieniasz. co do skrzyni to wlew masz z tyłu jak popatrzysz na pokrywe podnosnika to tam powinien byc korek a stan sprawdzałem tak ze po lewej stronie za siłownikiem wspomagającym miałem srube m10 jak ja wykreciłem i z niej poleciał olej to miałem stan mój bagnetu nie miał... co do hamulców w moim hydrauliczny hamulec nie działał a olej wymienialem i nic sie nie działo w skrzyni tylko naj waznijszy jest filtr tzw gruszka który jest na zasilaniu ze skrzyni do pompy to on łapie wiekszosc zabrudzen oleju. 6 lat jezdziłem tym rumakiem to nie jedno sie w nim robiło do dzis mi go szkoda ze juz go nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

A o filtrze tzw sitkowym nie wspominasz? To on przyjmuje na klatę cały syf ze skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

Dzienki za pomoc koledzy. a jak myślicie do skrzyni nadawał by się olej hydrauliczno-przekladniowy,agrol?ile się go tam zmieści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Do skrzyni może być Agrol byle z oznaczeniem UTTO. Więcej o tym oleju na www.lotos.pl/pobierz_plik/40846/

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
Czy sądzisz że w latach gdy wychodziły te silniki z fabryki były takie oleje jak teraz te z górnej półki?

na pewno byly zalane lepszym olejem niz nasze ursusy

jak sie nie myle to byly zalewane olejami Elf, czyli dosc dobra marka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

I takimi samymi nalezy je teraz zalewać. A Turdus nie jest złym olejem.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

a ja wcale nie twierdze ze jest

piszac gorna polka chodzilo mi o to aby nie zalewac jakiegos oleju do frytek typu sperol czy jakiegos kupionego luzem z beczki w sklepie z czesciami

do castrola tez jakos nie mam przekonania, z tego co czytalem na forum samochodowym to jest olejem czesto podrabianym i nie wiadomo co sie trafi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Jak można żałować na oleju ,przecież przy cenie paliwa pod sześć złotych ,wydatek 10 czy 15 zł/l nie jest oszałamiający.Ja osobiście zalewam TURDUS i bardzo sobie cenię od wymiany do wymiany -zero dolewek od 5 lat ,a w skrzyni mam typowo hydrauliczny i ustąpiły wszystkie problemy usterek z hydrauliką(zużycie pomp ,zacinanie rozdzielacza tylnego TUZ-a) tur przy - 20 stop.C chodzi od kopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

renatakw piszesz że masz porządny olej w skrzyni. jaki to olej?może i mój problem z podnośnikiem to wina oleju?

gdy zapale ciągnik to podnośnik idzie w góre po chwili slychać buczenie (chyba pompa) i tak cały czas czy to wina oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Ja bym zaczął od dobrania się do rozdzielacza i sprawdzenia dlaczego cały czas pompuje olej w podnośnik. Ale oddaj to do jakiegoś mechanika który ma pojęcie o hydraulice i niech sprawdzi co się zacięło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Ja mam niemiecki olej do wózków widłowych Jungheiricha i naprawdę wcześniej na hydrauliczno-przekładniowych wszystko się pieprzyło,łącznie ze wspomaganiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

pomocy ...

mam 2 pytania.

czy jak mialem za malo oleju w skrzyni,to podnośnik mógł się zapowietrzyć ?

czy olej od wspomagania kierownicy jest tym samym co w skrzyni?

dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Tak ten sam olej ponieważ masz jedną pompę dwusekcyjną. Osobiście nie wiem czy jest możliwość zapowietrzenia ale słyszałem że u gościa tak się stało po wymianie oleju ale co on zrobił to nie wiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

podnosnik sam sie powinien odpowietrzyc po uzupelnieniu oleju


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

witam.

wymienilem olej w skrzyni , filtr i nic nie pomoglo dalej sie zacina podnośnik.

bylem u mechanika i powiedział że to chyba rozdzielacz ..ale narazie niema czasu mi tego naprawić może za 3 tygodnie.

a tyle czekal nie będe ,chyba że w ostateczności.może sam ten rozdzielacz wyciągne.i oddam do regeneracij

 

chcialem zapytać czy,jest jakiś sposób żeby sprawdzić że na 100% to wina rozdzielacza?

 

a ten rozdzielacz co jest przy kole, za co on jest odpowiedzialny,czy ma on coś wspulnego z podnośnikiem?

 

dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

yyyy, a gdzie chciales szukac rozdzielacza :blink:

wlasnie to jest ten od sterowania hydraulika zewnetrzna jak i wewnetrzna


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Rozdzielacz od podnośnika jest w innym miejscu. Znajduje sie na plecaku pod siedzeniem. Tam też jest śruba regulacji wysokości podnoszenia(tak myślę z własnej obserwacji) i dzwigenka regulacji szybkości podnoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

gdzie można kupic filtr od chydrauliki ten nad rozrusznikiem?

chciałbym też kupić błotniki na kola przednie ale niemoge nigdzie znaleść.

znacie jakieś strony internetowe? z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pewnie w serwisie maja http://www.roltexkrasnystaw.pl/ ale po kosmiczniej cenie

wymontuj ten filtr i idz do sklepu, powinni cos dobrac

blotniki sa na allegro, ale widze ze cos teraz brak http://moto.allegro.pl/blotnik-blotniki-mtz-belarus-ory-355mm-x-1140mm-i2058506756.html

pewnie w sklepie tez maja


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj