Hen123

Fahr m1000 -Opinie

Polecane posty

robert983    38

U mnie są dwa jeden oryginalny w ostaniej glowicy od wentylatora, i drugi  w przed ostatniej podłączony do zegara ,prawdą  jest ze powinien być gdzieś  w misce olejowej ale jest jak jest ,doa że  od ciśnienia  oleju tez mam zegar od t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    130

w dużym liczniku, na górze z prawej strony jest wskaźnik tem. oleju, mały wskaźnik z prawej strony dużego zegara to wskaźnik tem. głowicy

20220711_195407.jpg

na górze jest filtr paliwa, na dole oleju, widoczny czujnik ciśnienia oleju, czujnik temperatury oleju jest za filtrem paliwa, nie widać go na zdjęciu (musiałem w katalogu sprawdzić, bo zdawało mi się że ten widoczny jest od temperatury) ale ogólnie wiadomo gdzie jest

20220711_194902.jpg

w głowicy są dwa czujniki, ten wyżej jest do sterowania termostatem, ten niżej jest do wskaźnika w kabinie

są zamontowane w pierwszej głowicy (lub też najdalej od dmuchawy)

20220711_194922.jpg

silnik to BF6L913 6cyl turbo 140km

na termostat nie mam zdjęcia, wiec wklejam zdjęcie z katalogu, numer 31, dokładny opis to venting valve czyli zawór wentylacyjny

katalog.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    130

mogę się mylić co do tego, ale termostat silnika jest na pewno, bo niezależnie od warunków temperatura silnika nie spada poniżej pewnego poziomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2280

termostat masz w chłodnicy oleju , przynajmniej ja tak miałem, wentylator na sztywno https://www.marpolserwis.pl/termostat-chlodnicy-oleju-deutz-p-892.html

1 godzinę temu, yaro_1 napisał:

w dużym liczniku, na górze z prawej strony jest wskaźnik tem. oleju, mały wskaźnik z prawej strony dużego zegara to wskaźnik tem. głowicy

oj... ten w dużym zegarze to nie temp oleju hydrostatu ? ja tak mam w innym modelu

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    130

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38
4 godziny temu, yaro_1 napisał:

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Włącznik sie zgadza bo po osiągnięciu  zadanej temp głowicy  powinien załączyć się  sygnał dźwiękowy  alarmowy,ten sam co od awawii zpachania wytrzasaczy czy klapki od młynka u mnie sygnał trąbi choć  to nigdy sie nie zdażyło, ale czujnik można  sprawdzić czy działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
5 godzin temu, yaro_1 napisał:

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Wlacznik przegrzania moze byc, zalaczenie sygnalu ewentualnie plus kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    729

W większości starych kombajnów (głównie małych) nie było wskaźnika temperatury tylko kontrolka przegrzania połączona z sygnałem dźwiękowym. W większych modelach montowali wskaźnik temperatury, prawdopodobnie będzie to ten na dole głowicy.

Poniżej zestaw czujników kombajnów M2480-M2780 i podobnych:

image.png

image.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    130

Z tym sygnałem ostrzegawczym to może być racja, chociaż u mnie temperatura głowicy zawsze minimalna, raczej stała,  nawet jak plew owsa złapie i olej jest trochę cieplejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
1 godzinę temu, yaro_1 napisał:

Z tym sygnałem ostrzegawczym to może być racja, chociaż u mnie temperatura głowicy zawsze minimalna, raczej stała,  nawet jak plew owsa złapie i olej jest trochę cieplejszy

A w jakim zarkesie temperatury powinna pracowac glowica ? Chodzi mi o optymalna te.perature jak i maxymalna zebym wiedzial jaki czujnik i zegar kupic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
4 godziny temu, akmaly napisał:

Do 220 stopni Celsjusza, max na zegarze 250.

Znalazlem kontakt do serwisu DeutzFahr ktory zajmuje sie remontami silnikow DF i czujnik termiczny ktory zalacza sygnal powinien wlaczyc sie przy 150 °C, czyli to jest maximum temperatury glowicy a optymalna temperatura glowicy dla tego typu silnikow to ok. 120-130 °C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez Fryderyk65
      Mam krótkie pytanie o Deutz-Fahr Agrofarm 410 ile potrzebujemy do wymiany oleju w silniku Deutz-Fahr?

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez MałyRolas
      Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj