Skocz do zawartości

Polecane posty

gajor24    1

wiesz zdarzają sie przypadki ze cos peknie. ciagnik nie det przeciez. a jak mi znajomy rownał pole pod hale to złamał w decie mocowanie od łyzki to tez pytam jakbym jd cos tam spychał czy cos czy mi nic nie stanie sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

a ile DT miał lat? 40? Po tylu latach to nawet kulka od łożyska pęknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Koparko ładowarki nie ciągnika nie zrobisz, nie ma co się łudzić. Porównaj jak wygląda ładowacz w JCB, CATach itd, i jak wygląda tur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gajor24    1

nie o to mi chodzi tylko pytam czy takie spychanie ziemi nie sprawi czegos. nie mowie ze bede pchał masy ale jak wykipruje przyczepe albo lekko z wierzch pola pod beton posadzke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

wszystko z umiarem, jak się takie rzeczy robi powoli, to nic się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko się da, ale z wyczuciem i bardzo powoli. Szczególnie przy spychaniu. Zresztą taki ciapek niewiele może popchnąć i chyba lepiej wynająć koparkę za 100 zł/h, niż samemu robić tą samą robotę 4 godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

nie no sasiad juz mi zrownał pole ale tam ojcu szczeguły nie pasuja. ze tu by przyczepke przywiózł piasku. tam lekko zepchał pod beton by lekko wybał. i pytam czy to nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do takiego dłubania to ok, ale grubsze roboty lepiej sobie odpuścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luko1020    0

R jest dobra ponieważ tam jest wszystko mechaniczne. Tak jak w tych starych ciągnikach np. 914

 

Gajer24 a jakiej firmy masz tego tura??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Z tego co wiem to także JD tylko nie pamiętam czy 633 czy 583.

Jesteś pewien, że R-ka to całkowicie mechaniczny ciągnik? Czy my na pewno o tej samej marce rozmawiamy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    12

A wiecie może czy można przełożyć tur JD z 6330 do 5080 r ?? Bo wszystkie te tury są kompatybilne z tymi modelami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

mam pytanko gdzie najlepiej ubezpieczyc ciagnik?? chodzi mi o AC i moze NW. teraz to juz kradna wszystko i sa przypadki ze od instalacji sie ciagniki palą wiec lepiej ubezpieczyć. jak ktos wie co i za ile bede wdzięczny

 

 

 

od czwartku mam 5100R z łądowaczem jd 583 i teraz tak przednie koła sa napompowane tak jak zchodza z taśmy i zaleca jd ale na warunki w pole. ale ja robie z łądowaczem i widze ze z łądunkiem to widac ze mocno siadają i pytanie takie jakie powinno byc cisnienie do pracy z ładowaczem w przednich kołach?? koła mam 380

Edytowano przez Wacek21
Nie dubluj postów, uzywaj opcji EDIT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

witam mam od 3 tyg 5100R i moje pytanko czy u was tez jak ciagnik jest zimny to ciezko wchodza biegi?? np przy pierwszym odpaleniu jak chce dać zakres A to czasem musze mocno bo nie wejdzie. jak sie silnik rozgrzeje to juz swobodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Na zimnym silniku olej jest gęsty i pierwsze kilka minut zakresy (głównie A bo lekko wchodzi) będą ciężej wchodzić. Później jak olej się rozgrzeje to będzie już normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    12

witam mam od 3 tyg 5100R i moje pytanko czy u was tez jak ciagnik jest zimny to ciezko wchodza biegi?? np przy pierwszym odpaleniu jak chce dać zakres A to czasem musze mocno bo nie wejdzie. jak sie silnik rozgrzeje to juz swobodnie.

Jak jest zimny to tak jest. Ja swojego jak zimą przy ładnym minusie odpaliłem to cała chydraulkika chodziła z opuźnieniem, łącznie z regulacją kierownicy. Jak się rozgrzeje to jest ok. Tak więc nie masz się co martwić, choć zwracaj na wszystko uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

zwracam a jak mam łądowacz to hydraulika musi stale chodzic?? czy to dobre jak np smigasz w transporcie 40km/h z hydraulika?? bo tez zauwazyłęm ze jak cisne tam 36 km/h to słysze taki metaliczny pisk. jakby jakis wirnik czy cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
    • Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie
       
       
      Pozdro dla całego AF ;D
    • Przez banan575
      Jaki ciagnik na 5 ha
    • Przez Luke16
      Da rade zarejestrować ciągnik teraz który był wyrejestrowany w 1989 roku??? Mam dowód rejestracyjny....
    • Przez LukaszRol
      Witam zastanawiam sie jaki bybył najlepszy beczkowóz do gospodarstwa 15 ha chodzi mi szczegulnie o pojemność a pracował by w C-360
×