Zaloguj się, aby obserwować  
robotyziemne

John Deere 7700 nie odpala

Polecane posty

Witam! Mam problem w swoim Johnie. Sprawa wygląda tak, że automat rozrusznika wbija a rozrusznik nie kręci. Akumulatory nowe, kable, klemy, masa na silniku i ramie sprawdzone, wszystko jest ok. Rozrusznik sprawdzony, jest ok. Czy może ktoś miał już taki przypadek? Kto jest mi w stanie pomóc proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

Pamiętam jak wujowi 6400 nie odpalał to przykładał klucz w okolicach rozrusznika i na zwarcie gadał :) Ale co dokładnie było to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

popukaj po rozruszniku mi w mercatorze sie czasami zatrzyma na takiej gorszej szczotce ale jak poklepie sie po nim młotkiem to odpala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik wyjmowałem i byłem z nim u elektryka. Sprawdził mi go i jest wszystko ok. Jak wyjęty z traktora to kręci jak szalony. Tylko z kluczyka nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

a na krotko probowales? jak nie to nie dochodzi prad ze stacyjki do rozrusznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na krótko próbowałem tak: akumulator 12V 180Ah, kablem rozruchowym plusowym bezpośrednio za rozrusznik a drugim minusowym za ramę. Wtedy z kluczyka i trochę zakręcił, ale słabo, bo moje kable rozruchowe to niesamowity szajs(stare i przepalone).

Nie wiem czego i gdzie jeszcze szukać.

Tak mnie to wkur...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

proponuję najpierw rozrusznik wyjąć i dać elektrykowi żeby przejrzał


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

odkręć kabel od rozrusznika i dotknij do masy.. jak nie będzie ostrych iskier :) to pewnie przejścia nie masz na masie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proponuję najpierw rozrusznik wyjąć i dać elektrykowi żeby przejrzał

Rozrusznik był już u elektryka. Przejrzany i jest ok.

 

odkręć kabel od rozrusznika i dotknij do masy.. jak nie będzie ostrych iskier :) to pewnie przejścia nie masz na masie..

Masa sprawdzona. (od tego zaczynałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

to trzeba pomierzyć przejście miernikiem na poszczególnych odcinakch czy jest inaczej sobie można gdybać


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Masz tylko dwa wyjścia; Akumulator i rozrusznik. Rozrusznik sprawdzałeś więc zostaję akumulator.

Co do miernika to musisz mieć taki jak sprawdzają w sklepie akumulatory z oporem. Inaczej nie sprawdzisz. Bo pod obciążeniem może zamiast 12V być poniżej 9V a wtedy nie odpali.

Połuż akumulator jakiś z innego ciągnika pod JD i kablami daj do masy i rozrusznika. A tym małym kabelkiem z elektromagnesu do plusa na rozruszniku. Musi odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Połuż akumulator jakiś z innego ciągnika pod JD i kablami daj do masy i rozrusznika. A tym małym kabelkiem z elektromagnesu do plusa na rozruszniku. Musi odpalić

Jutro tak spróbuje zrobić, bo ja próbowałem trochę inaczej. Dzięki za podpowiedź.

Mam miernik taki, którym można zmierzyć przejście prądu. Jak jest przejście to piszczy a jak nie ma przejścia prądu to przestaje piszczeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ale tu nie chodzi o przejście prądu, bo to żarówką sprawdzisz, tylko ile jest na prawdę tego prądu. A tu trzeba mieć takie widełki z blachami do oporu. On nowy kosztuję ok 2 tyś zł. Pożyczałem go ze sklepu w tamtym roku jak kupowałem akumulator używany.

Sąsiad miał podobny problem z 1212 w tym roku. Ja mu mówiłem zmień akumulator i będziesz miał po problemie. Nawet nowy rozrusznik kupił. Z rok się męczył aż założył z kombajnu aku i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

można kupić drugi akumulator ale sprawdzenie czy jest przewodzzenie na wszystkich odcinakch to podstawa, aby sprawdzić czy winny jest akumulator wystarczy z prostownika z rozruchem odpalić bez aku sam ciągnik i też będzie wiadomo


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być jeszcze wina włącznika prądu. Może włączać prąd, ale słabo przewodzić.

Po Świętach jestem umówiony z elektromechanikiem. Myślę, że sprawa się rozwiąże.

 

Sprawa rozwiązana. Można powiedzieć, że głupia przyczyna.

Przyjechał elektromechanik 5 minut i ciągnik chodził. Okazało się, że kabel + który idzie z akumulatora na rozrusznik jest uszkodzony. Ja sprawdzałem tylko przejście, a nie sprawdzałem jaki prąd przechodził. Był zbyt słaby prąd, bo nie było dobrego styku między kablem a oczkiem przy klemie. Ktoś poprzednio miał z tym problem i na miedziany kabel założył oczko metalowe. Rdza zrobiła swoje i prąd nie przechodził.

Obciąłem te metalowe oczko, założyłem miedziane i jest ok.

Edytowano przez robotyziemne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

i jak się skończyło ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i jak się skończyło ?

Na kablu, który idzie od akumulatora do rozrusznika wymieniłem oczko, którym przykręca się kabel do klemy i wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj