Zaloguj się, aby obserwować  
Lukasz82

Przedni napęd starego typu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukasz82    3

Proszę o opinie użytkowników ładowaczy czołowych. Proszę o napisanie jaki to mtz (82, ts,itp) na jakim ogumieniu i ile pracuje w roku (czy jest zdejmowany poza sezonem itp).

Jeśli już był taki temat to przepraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Miałem 82 z 87 roku przez 6 lat z turem i w napędzie tylko jeden uszczelniacz zmieniłem i dolałem olej. A niekiedy ostro mu dawałem. Sprzęgło raz robiłem i później dokręciłem na maxa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

ja mam z 93 roku i mam te felgi gwiazdowe to pekaja lepsze sa cale wypelnione z turem chodzi drugi sezon przydaly by sie szersze gumy ja mam 11.2-20 poza sprawdzaniem oleju nic nie robione troche cieknie z uszczelniaczy przy zmiennej temperaturze ale to norma w tym moscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Witam mam mtz-82 z 89r. a od 14 lat śmiga z turem i w przednim moście nic nie było robione jedynie kontroluje stan oleju, felgi to trochę inna bajka kilka razy już delikatnie pękały ale zaraz to usuwałem no i sprzęgło od przedniego napędu raz tylko robiłem więc jak na taki czas eksploatacji to nie za dużo tego było a tur jest intensywnie eksploatowany.


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

Mtz82 z 1990r.od 2000r. tur Sipma.Sam wzmocniłem przednie felgi,do przodu dolewam mieszankę smaru z olejem,raz wymieniłem podporę pośrednią przedniego napędu[awaria z mojej winy]i opony przednie[11.2-20]w 2005r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Mtz 82 ładowacz od 10 lat i problemów z przodem nie ma, a pracuje cholernie dużo.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

ja mam mtz 82 z 86 roku z turem lata 2 sezon i wymieniałem wałki półośki z mojej winy bo opierdykało zęby bo olej poszedł na dół;/ ale tak to wszystko ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj