Zaloguj się, aby obserwować  
oFsik

Przedni TUZ+WOM w ''ciężkiej serii''

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
oFsik    138

Witam, znalazłem do kupienia TUZ+WOM do mojego 9145 tylko zdemontowany jest z 6 cylindrowego konkretnie 12245 i mam takie pytanie czy ten wom będzie pasował? Bo TUZ sie mi wydaje że na pewno tak? Jak wygląda sprawa z napędem wom-u?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    421

Kolego Tuz napewno będzie pasował a co do Womu to nie wiem czy nie miał on napędu z wału silnika tam gdzie jest to koło pasowe, W zetorach tych mniejszych czy to 7245 czy 7745 chyba właśnie tak to było rozwiązane i tam było sprzęgło. Wiecej niepomoge bo tego jest bardzo mało i poprostu się z takim nie spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PLis87    2

Najprawdopodobniej jest tak jak mówi @malopolanin64 bo w naszym 8145 w kole pasowym są otwory i by tam pasowało coś przykręcić ;) .Tylko nie wiem czy serwomechanizm nie będzie przeszkadzał w montażu.W ciągniku z orbitrolem nie powinno być problemu.Włączanie odbywa się za pomocą hydrauliki więc jedną parę szybko złączy pewnie byłoby trzeba poświęcić.@oFsik za jakie pieniądze ten wom z tuzem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Tuz+Wom był za 4tys ale poszedł... jest sam tuz ale lipny ;/




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Nie wiem czy tak do końca z 6 cylindrowego będzie pasował do 4 cylindrowego ja w swoim zetorze 10540 4 cylindrowym tuza mam przykręconego do bocznych listw które są po bokach silnika a napęd womu jest z koła na wale silnika po przez sprzęgło , załączany jest elektrozaworem hydraulicznym,


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PLis87    2

@oFsik jak sam tuz i lipny to nie wiem czy warto się w to pakować.Ja z bratem zrobiliśmy tuza za 1500-1600 pln(przy czym hydraulika kosztowała ok 800pln),nasz tuz podnosi przód zetora 8145 z turem(nie wiem ile w udźwigu to może być).

@wojtal24 twój 10540 jest ulepszoną wersją 10145 więc teoretycznie nawet od twojego powinien pasować do tych starszych modeli,ale w tamtych jest wom włączany hydraulicznie a nie el/hydr.

 

sporo części od ciągników 12045-16245(6 garów) pasuje do modeli 8045-10245(4 cylindry) więc również wom i tuz powinien pasować(nie poparte żadnymi naocznymi obserwacjami).

Edytowano przez PLis87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Ojciec się napalił i jest co jest ;/ a tamten zestaw tuz+wom za 4tys taka okazja no ale szeryf zrobił po swojemu ;/




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

@oFsik jak sam tuz i lipny to nie wiem czy warto się w to pakować.Ja z bratem zrobiliśmy tuza za 1500-1600 pln(przy czym hydraulika kosztowała ok 800pln),nasz tuz podnosi przód zetora 8145 z turem(nie wiem ile w udźwigu to może być).

@wojtal24 twój 10540 jest ulepszoną wersją 10145 więc teoretycznie nawet od twojego powinien pasować do tych starszych modeli,ale w tamtych jest wom włączany hydraulicznie a nie el/hydr.

 

sporo części od ciągników 12045-16245(6 garów) pasuje do modeli 8045-10245(4 cylindry) więc również wom i tuz powinien pasować(nie poparte żadnymi naocznymi obserwacjami).

 

Silnik 6 cylindrowy jest dłuższy od 4 cylindrowego czyli nie wiem czy będą pasować otwory do tych bocznych wzmocnień silnika a na tym trzyma się bynajmniej u mnie przedni TUZ


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekUA    968

Powinno pasowac gdyż rama i śruby przykrecane są w seriach cięzkich ursusów i zetorów takie same. Mam tuz i wom w 16245 i jest specjalny rozdzielacz którym przewodem ze skrzyni idzie olej do napędu przedniego wom.


"pionierem najpierw ogłoszonym był , kułakiem potem, a Polakiem-zawsze" Kaziemierz Pawlak
"tylko żalmi naszych mlodych co za kiese po banana wyruszyli wmałpi gaj" Wodecki-raj
""Możesz robić to co chcesz, możesz byc kim chcesz ..." Mesajeh
Rolnictwo to nie wszystko..., ale wszystko bez rolnictwa to h<>J :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj