Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
christopher95

Co się stało z hydrauliką bo osłabł mi TUR

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Gdy zakupiłem RENAULT CERES 95X z TURem to na początku tur podnosił bele bez dodawania gazu... Obecnie muszę dodać trochę gazu bo inaczej nie podniesie... czy to może być wina pompy tylnej bo przednia jest nowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rami    6

wiesz może kolega powyżej ma racje zapchany filter ogranicza przepustowość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Sprawdź ciśnienie i będziesz wiedział powinno być co najmniej 170bar na wolnych obrotach maks 190bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Kolego a co było z tym rozdzielaczem. Bo u mnie jest tak że wolno podnosi i opuszcza nie ma róznicy czy na gazie czy bez zawsze jest tak samo.

Troche to wkurzające bo dojerzdżając do krańca pola muszę sie zatrzymac aby podnieść i tak samo aby opuścić.

Ciądnik Renault 120.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja bym sprawdził na początek regulację prędkości podnoszenia i opuszczania. Pewnie masz podnośnik z EHR-em, a tam jest pokrętło właśnie od tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×