Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba330m    2

Dziś wyjąłem wtryski z zetora 3320, miały ustawione 12MPa, ustawiłem je na 15MPa, tylko nie wiem czy nie za duże ciśnienie ustawiłem. Wtrysków jeszcze nie włożyłem bo muszę jedną końcówkę wymienić bo leje.

Mam jeszcze jedno pytanko jak się ustawie zapłon w tym modelu???

Czy trzeba pompą obrócić czy pompę od wspomagania zdejmować i tam ustawić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

Zapłon ustawiasz pompą popuszczasz śruby mocujące pompę i przewody wys ciśnienia ale nie wiem w którą stronę się opuznia a w którą przyspiesza bo śię mi to myli :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Zapłon przyśpiesza się dopychając pompę górą do silnika ,a opóźnia odchylajac. A do prawidłowej regulacji służą znaki wybite na kole zamachowym. Jaki masz silnik w nim tzw.EKO ? Co do tego ciśnienia to nie jestem pewien czy nie bedzie takie samo jak w 5211 ,tylko ,ze silniki EKO mogą mieć nieco inne parametry.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zapłon możesz sobie ustawić w silniku benzynowym. Końcówki wtrysków? A co to takiego?

 

Może warto posługiwać się poprawnymi nazwami? Kąt wtrysku, rozpylacz, to są poprawne nazwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Silnik mam bez EKO, na końcówce wtrysku (rozpylacza) mam nabity taki numer

DOP 160 S 430-1436

@Mariusz x zrozum że nie każdy chodzi do szkoły o kierunku-mechanik, jak ty chodzisz na taki kierunek to znasz takie pojęcia, ja chodzę na inny kierunek na którym o mechanice nie mam ani słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zapłon możesz sobie ustawić w silniku benzynowym. Końcówki wtrysków? A co to takiego?

 

Może warto posługiwać się poprawnymi nazwami? Kąt wtrysku, rozpylacz, to są poprawne nazwy.

Poprawnie jest kąt wyprzedzenia wtrysku, bo wtryskiwacze rozpylają pod różnymi kątami z swoich otworków. Rozpylacz (formalnie poprawna nazwa)figuruje też pod nazwą końcówka wtrysku, wtryskiwacza, a tu nie kupisz swego rozpylacza

http://shop.techmot.com.pl/default/list/index/group/000338

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

"Formalnie poprawna nazwa" - tego się trzymajmy. W książce o układach wtryskowych ani razu nie spotkałem nazwy "końcówka wtryskiwacza", co innego "rozpylacz".

Pełno jest takich dziwnych zwrotów np. "podnieść pług na pompie". Dla mnie jest to kaleczenie języka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Jeśli coś jeszcze mogę dodać to

ciśnienie wtrysku powinno wynosić 17MPa.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj