wanted35

Stacyjka w T-25

Polecane posty

kuba12345    0

No ale jeśli wszystko inne działa światła itp. a tylko odpalanie nie to sprawdź kable od pstryczka albo od stacyjki nic innego się nie mogło z fajczyć. A ja mam takie jeszcze jedno pytanko bo poco zakładać kolejny nowy temat. Czasami jak chce odpalić Władzia to gdy przekręcę kluczyk słychać tylko takie pyknięcie i nic i jak tak z 2 czasami 3 razy kluczykiem poruszam to wreszcie odpala słychać to "pyknięcie" wyraźnie w okolicach rozrusznika spotkał się ktoś z tym ?? Jak temu zaradzić co wymienić ?? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Wygląda na mało prądu na elektromagnesie, czyli nadpalony przekaźnik rozrusznika. Możesz na próbę prąd na włącznik poprowadzić bezpośrednio ze stacyjki(z pominięciem przekaźnika).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ta "puszka" przy rozruszniku, to włącznik elektromagnetyczny rozrusznika. Przekaźnik rozrusznika, to mała puszka i podłączone 4 przewody nad rozdzielaczem podnośnika. Jesli nie masz tego przekaźnika, to problem może być w stacyjce.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

Witam.

Mam takie pytanie jakie kable powinny być podpięte do przekaźnika rozrusznika, bo u mnie brakuje jednego kabla, siedząc w traktorze ten po prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

wywal ten przekaźnik bo on praktycznie na nic nie jest potrzebny,

ale masz schemat i patrz:

raxs0h.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

ok wywale przekaźnik, a co z kablami? I czy stacyjka będzie działać?

Edytowano przez krzysiekg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Jeśli masz alternator z dwoma wyjściami to kabel który idzie od stacyjki dajesz bezpośrednio do elektromagnesu na rozruszniku, Ten drugi do idzie od alternatora do tego przekaźnika to jest wzbudzenie, jego podłączasz pod plus i to wszystko.Przekaźnik jest po to abyś w czasie pracy nie kręcił rozrusznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Stacyjka raczej nie jest zepsuta jeżeli masz tak samo jak u mnie . Sprawdz tą taka kostkę (przekaźik) pod deska która odcina prąd który płynie ze stacyjki do rozrusznika bo u mnie tez nie działało i tą kostke całkiem wyrzuciłem i dwa kable szczepiłem a te co szli od lewarka rewersu czyli od blokady całkiem odlaczylem.

Edytowano przez arek10220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

Ok dzieki ale mam jeszcze jedno pytanie, czy do tego przekaźnika powinien być podłączony jakiś kabel od rozrusznika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, ja przekładałem stacyjkę z 6 na 5, to musiałem kabel od sygnału dać razem z tym od światła stop bo tam były oddzielnie, poza tym w stacyjce na 6, bez kluczyka w stacyjce nie działał stop i sygnał, a na tej na 5 bez kluczyka działa, stop i sygnał :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie w Władku z końcówki 1985, początku 1986 r była stacyjka na 6 wyjść, czy na 5?

Bo biorę się za stacyjkę w drugim T25. Ktoś tam namieszał, oba kable od świecy są dane na jedną śrubkę i nie ma prądu na przewodzie zasilającym bezpiecznik sygnału i stopu. Jakoś mało jest tam tych śrubek do ilości kabli...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAD80    2

Witam, też mam problem z odpalaniem władka, raz kręci dobrze, a raz jakby akumulatory padły ledwo obraca by po chwili znowu dobrze kręcić, a teraz często wcale nie reaguje na przekecenie kluczyka, próbując na krótko przy rozruszniku to odpala wtedy. Zmieniałem już stacyjke, przekaźnik rozrusznika, chwile było ok a potem znowu. Nowa stacyjka okazała sie gorsza od starej, więc z powrotem starą założyłem. Znajomy stwierdził, że przekaźnik nowy padł. Załozyliśmy drugi nowy i znowu ze dwa razy zapalił ok a potem albo nie pali, albo coś pyka tylko, nie wiem co mu dolega. Może ten przekaźnik z czego innego założyć? tylko z czego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

rozebrałem swojego władymirca i okazało się że mam stacyjke od ursusa chyba czy da rady ją podłączyć czy trzeba zamawiać do władka oryginalną? Jeśli ktoś już podłączał tak proszę o podpowiedź. u mnie w okolicy są tylko części do ursusa pozostaje tylko internet


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

będę odpalał ze startera narazie walcze z przywróceniem instalacji czasu brak z tąd długo schodzi no i cieżko dojść bo jest namieszane prawie wszystko. Jest może schemat stacyjki wogóle do władymirca bo nie widziałem.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

+ to akumulator

OB kabel na bezpieczniki,jak wyciągniesz kluczyk to nie będzie prądu.

C dodatkowy opornik,powinien być gdzieś koło rozdzielacza.

3K to kabel na dodatkowy opornika a później idzie na świecę żarową.

CT to kabel do tej blokady biegów,że musi być luz żeby zapalić.

 

Swoją drogą dziwne że przy zakupie stacyjki nie miałeś kartki ze schematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

czy ma ktoś rozrysowane podłączenie rozrusznika i stacyjki wraz z alternatorem ? korzystam ze schematu jednak wolałbym coś prostszego może ktoś z was ma coś takiego?

na schemacie wogóle nie widzę włącznika rozrusznika tylko przekaźnik. Jak podłączyć to wszystko dodam że kupiłem oryginalną stacyjkę bo była od ursusa.

Nie wiem też dlaczego w moim rozruszniku prócz głównych kabli jest takie miejsce na wsuwkę na cienki kabelek.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0
Napisano (edytowany)

Oto zdjęcia mojej stacyjki alternatora i rozrusznika widać na nim wsuwkę na mały kabelek

post-125648-0-17565000-1401002798_thumb.jpg

post-125648-0-30853100-1401002800_thumb.jpg

post-125648-0-90680700-1401002803_thumb.jpg

Edytowano przez krzysiekj24

surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Każdy rozrusznik posiada taką wsuwkę lub śrubkę do przykręcenia przewodu.W momencie przekręcenia stacyjki na tym małym kabelku pojawia się napięcie i dalej to już wiadomo,rozrusznik "kręci".

Jakiego włącznika nie masz na schemacie? Rozrusznik uruchamiany jest przez przekaźnik.Przewód ze śrubki CT daj na przekaźnik.Ten czujnik na skrzyni możesz wyrzucić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj