Skocz do zawartości
jasiu7745

Rewers w zetorze 7745

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

jasiu7745    1

Witam wszystkich. chce założyć rewers do mojego zetorka7745 i tu mam kilka pytań

1.ile mogły by kosztować części do rewersu

2.czy z pasują części z 6340 i czy to są takie same skrzynie bo z tego co się orientuje to jest to samo tylko są synchronizowane biegi2,3,4,5

3.czy ma ktoś rewers w 7745 bo wiem że są z rewersami i pasowało by mieć katalog

zakładam rewers bo i tak muszę robić skrzynię bo kupiłem ładny z wyglądu ale zły w stanie tech i silnik też muszę robić bo miesza paliwo z olejem a krótko mówiąc to się naciąłem w skrzyni i silniku był bardzo gęsty olej i nic się nie tłukło a po wymianie i w robocie to wszystko wyszło co go boli i w skrzyni i w silniku :( a z biegami to trzeba tak delikatnie się obchodzić bo zaraz się zakleszczy ;[ proszę o pomoc bo bardzo mi zależy żeby go zrobić pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer7745    11

Jak musisz rozbierać skrzynię to może i warto się w to pobawiś, ale z pewnością będzie to zabawa bardzo kosztowna i czasochłonna.Sam nie dawno przerabiałem ten temat i powiem krótko "spociłem się".

Naj pierw radzę podzwonić i popytać jak z częściami, bo tych skrzyń jest stosunkowo mało i jeszcze mniej się ich remontuje.

Proponuję od razu po części udeżyć do Czech.

Sam przy okazi remontu skrzyni dokładałem wzmacniacz i wiem jak trudno było zebrać wszystkie potrzebne drobiazgi do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Co do silnika, to zacznij od zmierzenia ciśnienia sprężania, bo palio do oleju może trafiać przez pompkę zasilającą, lejące wtryski. O części możesz pytać w Kaliszu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


jasiu7745    1

powiem tak jest słaby i jeszcze góry nie widzi a już jest chmura czarnego dymu i jak się dobrze zagrzeje to ma słabe ciśnienie bo świeci kontrolka przy 600ob,będe w poniedziałek jeszcze mierzył mu ciśnienie ale jestem pewien że nic z tego nie będzie i tak wiem że muszę go zrobic bo lokomotywą nie będę jezdził to jest dla mnie wstyd żeby czarno było za moim traktorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

W moim remont dołu, czyli te ciśnienie na wale skończył się założeniem nowych panewek i problem znikł. Ten dym i niska moc, to nie koniecznie pierścienie. Pompa, wtryskiwacze, zawory, filtr powietrza- od tego bym zaczął w odwrotnej kolejności ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasiu7745    1

@zorzyk2 nie będe się z tym bawił bo to musi być zrobione dobrze bo lekko nie będzie miał ja jestem już taki że jak zabieram się za coś to robie to porządnie żeby nie poprawiać a jak go zrobię to będę miał jak nowy B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli miał wlany gęsty olej, to sprzedający wiedział co robi, i nie ma się co łudzić że bez remontu się obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasiu7745    1

@mat912 tak masz racje był zalany gęstym olejem i w silniku i w skrzyni biegów przez co nie wyczaiłem co go boli aż wszystko wyszło w robocie jak zdjąłem pokrywę skrzyni i zobaczyłem koła zębate to aż mnie zatkało ale trudno zrobię go i będzie musiał się odrobić robota na niego już jest tylko zastanawiam się ile ja do niego włożę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamil1998    85

Nie wiem czy to wiele ci pomoże,ale my mamy 7745 z rewersorem

Z tego co pamiętam,to jest założona zaślepka na wsteczny (na wodziku) i jest poprowadzony po prawej strony wodzik do trybu,który zmienia kierunek jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jarucki    3

Panowie Napiszcie Więcej o przeróbce a raczej dołożeniu rewersu... skoro da się to przerobić w 7745 to i da radę w 7340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer7745    11

Jasne że się da, ale wypada ci wtedy wom 1000obr.wszystko jest ulokowane w przedniej cześci skrzyni, w tzw. skrzyni posrednij.Napęd jest przekazywany za pomocą dodatkowej zębatki osadzonej na specjalnym wsporniku a całość jest przykręcona do przedniej przegrody.

Ta dodatkowa zębatka zmienia kierunek obrotów całe skrzyni i masz rewers.

Jest to możliwe, ale z pewnością bedzie to kosztowna modyfikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


jasiu7745    1

A czy ma ktoś katalog części do tego rewersu? jeśli tak to proszę dać cynk na pw

@farmer7745 to jest oczywista sprawa że nie będzie tania sprawa, twój wzmacniacz też do tanich nie należał a mimo to założyłeś go bo jest ci to potrzebne i tak samo z tym rewersem ja będę z niego korzystał dość często i intensywnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcian1234    14

planuje założyć do swojego zetora ładowacz i chciałbym też rewers tylko no właśnie jest jakiś taki zestaw do kupienia aby to zrobić ??? może ktoś już z was to zrobił ??? jaki koszt i oczywiście czy dużo roboty ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez darkoe
      Witam.
      Ostatnio mam problem z reduktorem. Chodzi o to że czasami ciężko jest przełączyć z szosowych na polowe i odwrotnie. Mam wrażenie jakby coś blokowało. Pisze czasami ponieważ nieraz idzie swobodnie przełączyć. Zwłaszcza jak jest wyłączony napęd. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam że mam sciagnietą pokrywe od biegów ponieważ ostatnio czesto używałem reduktora bo wyciągaliśmy olszyny no i stało się nieszczęście i ułamała mi się gałka od reduktora.
    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez ArturMałecki
      Cześć , mam problem w zetorze 5245 z włączaniem WOM, czy ktoś może coś mi poradzić ?
×