Polecane posty

co trzeba wymienić i czy znacie firmy zajmujące się takimi podkręceniami, czy wpływa to na żywotność.

jaki może być z tym związany koszt.

Edytowano przez JOHNDEERE5080M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Doby zakład tuningowy/mechaniczny to zrobi. Trzeba dłubać w pompie może podnieść ciśnienie doładowania. Koszt pewnie kilka tys bo nie wystarczy zmienić program z komputerka a naprawdę trzeba się znać.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem do 44tuning i powiedzieli mi że zajmują się podkręcaniem JD ale tylko i wyłącznie z CommonRail. Również kontaktowałem się z Truck Serwis i powiedzieli mi że nie chcą się podejmować. Znacie może jeszcze jakieś firmy zajmujące się tuningiem???????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Zalezy skąd jesteś. Nie pojedziesz chyba z tym na drugi koniec polski. Poszukaj czegos takiego jak panorama firm, lub cos podobnego.na podlasiu takie coś wychodzi i sporo tego tam jest. Nie wiem jak w innych regionach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

jeśli masz mechaniczną pompę wtryskowa to jest spoko. Wystarczy podnięść dawkę paliwa. szukaj śrubki z kontrą a jeśli przy dużych obciażeniach wyraźnie wzrosło dymienie na czarno- zwiększ ciśnienie doładowania(grzybek przy turbo). robiłem to kiedyś w renaulcie 103.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

No tak nie ma jak to podłubać samemu. Może coś wybuchnie a może będzie chodzić. Jak to mówią no risk no fun.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Myślisz, że "firmy" tuningowe regulują pompę jakąś tajemną śrubką o której nikt oprócz nich nie wie?

Każdego turbo diesla kręci się tak samo, paliwo + ciśnienie doładowania, ew. kąt wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus11    23

Ja będę podnosił moc w moim john deere 5070m.

Jestem umówiony już z pompiarzem na taką robotę.

Powiedział mi abym mu podał model pompy, on musi ją rozebrać i ustawić dawkę taką jaką ma john deere 5100M ponieważ chcę podnieść na 100 koni.

Potem składa pompę z nowym uszczelnieniem.

Cała akcja ze sprawdzeniem i gwarancją ma kosztować 500 zł.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

ale wiesz kolego zeus11 że w modelach 5090M i 5100M są zamontowane inne wtryskiwacze i jest na nich inne ciśnienie , po montażu takiej zmodyfikowanej pompy wtryski ci ok 6 m-cy wytrzymają i padną....

Edytowano przez Tygrysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiz955    40

Mi w 5720 moc na pompie podnosił Robert Pliszka, jeździ z hamownią, czekałem na niego prawie rok. Ale nie wystarczy zwiększyć dawke bo to nic nie daje. Trzeba zmienić zapłon chyba przyspieszyć i wtedy jest efekt ale nie wiem jak sie go przestawia, w środku pompy na jakimś wałku. Najlepiej jak byś kupił pompe od 5100m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus11    23

ale wiesz kolego zeus11 że w modelach 5090M i 5100M są zamontowane inne wtryskiwacze i jest na nich inne ciśnienie , po montażu takiej zmodyfikowanej pompy wtryski ci ok 6 m-cy wytrzymają i padną....

 

 

A skąd kolego o tym wiesz? 

Aby coś komuś podpowiadać lub kogoś uświadamiać trzeba podpierać się na konkretnej wiedzy a nie że gdzieś coś słyszałem itp.

 

Wszystkie ciągniki John Deere 5070M, 5080M, 5090M i 5100M mają te same wtryski, poniżej daję linki do katalogu części John Deere online !!    Patrzcie na pozycję 28 (wtryskiwacz)

John Deere 5100M

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

a tu John Deere 5070M

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

Tylko pompy wtryskowe mają inne numery, a to dlatego że jest ona odpowiedzialna za moc w tym ciągniku, te pompy są we wszystkich M -kach takie same tylko mają inna dawka paliwa  ustawioną i po to inny numer.

Ale jak ktoś chce sobie np z 70 koni podnieść moc na 80, 90, lub 100 koni daję taką pompę do pompiarza i on w pompie zmienia dawkę jaką ma na pompie np. john deere 5100M. 

Tu link do John deere 5100M

Te dwa wyżej są do Johna 5070M, nie wiem czemu tam 5100M nie wskakuję może teraz

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

 

Najlepiej jak sami zmienicie tam sobie na raz 5070M a później na 5100M ponieważ nie idzie tak wkleić linków od tego katalogu.

 

A tak na marginesie aby mi ktoś nie mówił że te ciągniki mają inną moc bo mają inną turbinę,    

Turba mają też takie same podaję numer 

RE532282 Turbocharger

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler    16

A kolega może wie czy w serii 6090RC też wystarczy do pompy się dobrać czy procedura jest bardziej złożona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus11    23

Weź firmę tuningową i sprawa załatwiona poprzez elektronikę ale jeszcze polecam tobie aby przy okazji wyłączyli tobie EGR.

Ponieważ i tak za jakiś czas będziesz miał z nim problemy, wszystko by było ok jeśli ciągnik by tylko służył do ciężkiej pracy, a tak na pewno nie będzie ponieważ takie ciągniki służą do ładowacza lub lekkich prac przy których zawór EGR się zacina, wiem bo to zrobiłem już w swoich ciągnikach co mają silniki Johna i znajomi też mieli problemy z EGR, 

A co do firmy tuningowej to ja korzystałem z firmy 44tuning i jestem średni z nich zadowolony mają złe podejście do klienta i strasznie kasują i ogólnie cwaniaki, a po tym jak potraktowali znajomego to są ostatnie osz.... i źle podchodzą do ludzi, tylko kasa kasa i jeszcze raz kasa a nie pomoc.

Przykład znajomemu zrobili dużego MF po po miesiącu ta modyfikacja przestała działać z jakiejś niewiadomej przyczyny wezwał ich na kolejne wgranie oprogramowania (czekał na nich pół roku) a oni mu za tą usługę kazali zapłacić 2 tyś zł plus jeszcze 1 tyś za kolejne hamowanie, a podczas pierwszej modyfikacji mówili że ma się 2 lata gwarancji na oprogramowanie i bezpłatne wgranie programu (dwa razy) jak by się skasował. On im nie zapłacił i na dzień dzisiejszy się sądzą.

Tak nie robią uczciwe firmy.

 

Bardzo dobrą opinie mają firmy :

http://www.agroecopower.pl/

i jeszcze 

http://www.traktormoc.pl/               bardzo w porządku właściciel i nawet dużo doradzi jak co by tanio i dobrze zrobić i hamuję sprzęt o połowę taniej niż 44tuning.

 

To są moje spostrzeżenia odnośnie tych firm i ogólne wrażenia jak pracują u klienta i jaka mają wiedzę, ci z 44tunin nic nie wiedzą i tylko wiszą na telefonie i o wszystko pytają się szefa, a tamci widać że mają pojęcie.

Może kiedyś zmienią podejście do ludzi i niech wiedzą że nie są sami na rynku i że są inni i lepsi od nich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega zeus11 ma absolutną rację sprawdziłem wtryskiwacze oraz turbinę po numerach katalogowych w jd5070m i jd5100m numery są takie same więc nie powinno być najmniejszego problemu z podniesieniem mocy w JD5080M na 100km. dzwoniłem do dealera to twierdzili że wtryski i turbo są napewno inne w tych modelach. Wychodzi na to że ich wiedza jest uboga. a czy ktoś z was podkręcał JD5080M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

mi o wtryskach mówił serwisant z firmy contractus i mówił że te od 100 mają większe ciśnienie wtrysku a te akurat mam 80 to mają mniejsze ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus11    23

Więc sami widzicie jaką mają wiedzę w serwisie i serwisanci.

jeszcze raz odsyłam was do lektury pod tytułem katalog części John Deere online i będzie wszytko jasne.

W tych modelach moc się ustawia na pompie wtryskowej i tyle zwiększa się dawkę po rozebraniu pompy. 

a myślicie że jak macie zasilanie cr w ciągniku to jak podnoszą moc, też poprzez zwiększenie dawki lecz tam to się robi elektronicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Czytam te wszystkie wasze wpisy to widze ze zero pojecia macie.
Seria 5000M miała pompe rotacyjna stenadyne i tam tylko i wylacznie w pompie sie ustawia dawke.

Ci co zajmuja sie cziptuningiem to wola CR bo eletronicznie zmieniaja dawke, zmieniaja mape i wszystko gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus11    23

A ty jakie masz pojecie?

Mniej niż zerowe bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to co napisałem to wszytko jest wyżej napisane.

Amerykę odkryłeś że w CR moc jest ustawiana elektronicznie.

 

Cała rozmowa jest o tym jak podnieść moc w John deere 5080M

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

W moim MF w którym  po zakupie okazało się że ktoś grzebał    podnosząc moc w efekcie    ciągnik przez wymiane pompy  ma 10-15 km więcej niż katalogowo

 

Dużo   producentów ciągnikó sotsuje te same komponenty  w wielu ciągnikach   dla obniżenia kosztów   różnią się tylko końcówką symbolu ale to  jest to samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj