Zaloguj się, aby obserwować  
Gores

Dziwny problem z silnikiem

Polecane posty

Gores    0

WITAM!!Rok temu kupilem MTZta82 sprowadzonego z niemczech,od poczatku wytwarzal jakies podcisnienie w ukladzie chlodzenia i wypluwal plyn przez przelew chlodnicy jakies 3 litry na dzien podejrzewałem uszczelke pod glowica ale dolewalem plynu i jezdzilem.Pod koniec listopada poszla woda do oleju,zmienilem uszczelke,piercsienie bo na jednym byly pekniete i nowe koncówki wtryskow.Przez pare dni bylo wszystko dobrze ale wode nadal wypluwal przez chlodnice.Teraz znowu poszla woda do oleju sie wkur... i kupilem nowa glowice,zalozylem i co lipa nawet nie odpalil z rozrusznika dopiero po 1km targania odpalil marobil bialego dymu i silnik pracowal normalnie ale woda nadal uciekala z chlodnicy.Zgasilem go i juz nie odpalil z rozrusznika szczeline na zaworach jest dobra nie wiem co sie odwalilo.Podpowie mi ktos co sie moglo stac go go chyba kur.. potluke.Z gory dziekuje i pozdrawiam B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zdejmij miske oleju, nabij ciśnienia do układu chłodzenia i szukaj. Możliwe że masz rozmrożony. Na chybił trafił to nie szukanie i nie robota.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Ja, i kolega sympatyczny Seweryn20 stwierdziliśmy, że musisz mieć pęknięty blok po zimie, i masz główną przyczyne zabawy, stąd mogą być popękane pierścienie, pozdrawiam;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

tuleje sa chyba ok jak mialem wyjete tloki to je dokladnie obejzalem a te podcisnienie to tak to wyglada ze woda bardzo nie rowno wraca do chlodnicy tak chlusta i mam zalozony tarmostat chyba nie powinno sie robic :blink:

 

zanim zalozylem nowa glowice to ladnie pracowal silnik zimny licho ale odpalal jak cieply to bez problemu a teraz nic moze ta glowica mimo to ze jest nowa moze jest wadliwa??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz tuleje się sprawdza nalewając benzynę wiesz jak piszesz że jest tłustawa to pewnie jest pęknięta a że nie odpala to może się na pompie wtryskowej roztroił to jest dziwne że z niemiec taki bubel ja mam swój 17 lat tylko końcówki wymieniłem i zawory ustawiłem a zimę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U nas był podobny problem z tą wodą uszczelka pod głowicą nowa niby wszystko dobrze a wodę wyganiało okazało się że pomiędzy tuleją a jej dziurą w bloku była szczelina i tam woda uciekała to było jakby wrzer może trochę zaniżona ta tuleja pomogło zaklejenie poxipolem nowe te wkładki plastikowe uszczelka ze ścieżką silikonową i dla pewności głowica była w regeneracji po tym wszystkim problem ustał przynajmniej na rok bo później ivan był sprzedany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

zrobie tak jak mowil seweryn20 tylko weze moga tego nie ogarnac :lol: jeszcze tak bloku nie sprawdzalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Tam gdzie Miałeś pęknięte pierścienie trzeba było wymienić też tuleję, na pewno pęknięte pierścienie dały jej nieźle w kość. Może faktycznie być tuleja pęknięta , lub mieć wytopione o-ringi . Z tym zmrożeniem to byłbym ostrożny, raczej stawiam na przegrzanie, właśnie wtedy uszczelnienia się wytapiają, jeszcze jakiś mądrala go zagotował i dolał wody. Obecność płynu w oleju może właśnie wskazywać na przypalone o-ringi szczególnie że wymieniłeś głowicę z uszczelka, a płyn dalej idzie do miski. Spróbuj zrobić jak radzi @seweryn.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

sprawdzić możesz tak jak koledzy radzą miskę odkręć i powietrzem lub papier rozłóż pod silnik i gorącej wody nalej obserwuj gdzie kapie gdyby nic się nie pokazywało spróbuj obracać wałem aby tłoki zmieniały położenie u mnie w c-360 po wymianie tulei taka jakość była że woda szła na tłoka wżery były jak by igłą przebił lub pękały to wtedy cała woda w olej szła przyczyn wiele może być głowicę możesz wykluczyć jak zmieniałeś głowicę to uszczelka cała była to że teraz trudno odpalić wina może być w głowicy sprawdzić musisz czy zawory szczelne są bo jak rozrządu i pompy nie ruszałeś to innej przyczyny z odpaleniem nie powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

Przyczyna mojego problemu byla peknieta tulej,malutka rysa u samej gory w poprzek.Teraz nie mam czasu ale jak zloze dam znac o dalszym przebiegu mojego remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A co mają gniazda zaworów do ciśnienia w chłodnicy? Przeczytałeś cały temat a szczególnie ostatni wpis o rozwiązaniu problemu?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj