Skocz do zawartości
PIOTREK44

Za dużo zużywa oleju napędowego URSUS C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
PIOTREK44    2

witam wszystkich serdecznie

Mam taki problem moja c-360 pali 8litrów na motogodzinę i mam do wasz takie pytania

 

Cz na pompie jest śruba to regulacji dawki paliwa? Jeżeli jest taka to która?? prosiłbym o fotkę lub dobre wyjaśnienie.

Jak sprawdzić zapłon czy jest wczesny czy późny bez żadnych narzędzi specjalnych?

Jak ustawia się zapłon kręci się pompą w górę lub dół ?

 

Za napisane posty wszystkim dziękuje

Ps. pisze pierwszy raz na tym forum jeżeli źle coś napisałem proszę o poprawienie Mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

wiesz najpierw sprawdz końcówki wtryskiwaczy czy mają właściwe ciśnienie a potem sprawdz pompę czy się nie roztroiła ale to u fachowca wiesz zapłon sam się nie przestawi chyba że został tak ustawiony od początku nie napisałeś jak pali z rana i czy jest mułowaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo    23

Dziura w baku albo sąsiad jeździ na twoim paliwie

A tak poważnie to jak wcześniej pisali-wtryski,pompa do sprawdzenia,zapłon tez

Oleju ci nie przybywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

A to jest dla was bardzo dużo? Nie wiem przy jakiej robocie mu tyle pali, jeśli przy orce to nie widzę w tym nic dziwnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

W rotacyjnej nasz 6 spokojnie spalał, w pługu podobnie w sumie, a jak dobrze po garach dostaje to nie dziwne że 8 spali, ojciec jak pracował w SKRze mówił że C360 spalało mało mniej na godzine od MTZ więc coś w tym chyba jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

wiesz najpierw sprawdz końcówki wtryskiwaczy czy mają właściwe ciśnienie a potem sprawdz pompę czy się nie roztroiła ale to u fachowca wiesz zapłon sam się nie przestawi chyba że został tak ustawiony od początku nie napisałeś jak pali z rana i czy jest mułowaty

.

Końcówki sprawdzałem u fachowca 1,5 roku temu, 3 końcówki lały a jedna była dobra wymieniłem 3 na nowe jednej nie wymieniłem po była dobra. Ja jestem drugim właścicielem tego traktora i przy pompie nic nie robiłem od początku jak go kupiłem to dużo palił . jak przyjdzie mu zapalić rano przy zerowej temperaturze to bardzo ciężko żeby zapalił . z dwójkami pługami grudziądzkimi na trójce to ciężko ale idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniar    8

5-6l w pługu lub kultywatorze spala nasz wypracowana 350ka

360 powinien palić podobnie mimo większej mocy

10 l/h spala mi fortschritt E512 z ifoskim 120konnym silnikiem więc mi gadajcie...

pewnie wtryski leją - kopci mocno na czarno?

ew. pompa fixuje...

Edytowano przez Boniar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Dziura w baku albo sąsiad jeździ na twoim paliwieA tak poważnie to jak wcześniej pisali-wtryski,pompa do sprawdzenia,zapłon tezOleju ci nie przybywa?

Oleju mi nie przybywa w pompie paliwowej i też nie ubywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniar    8

tak dokładnie - paliwo dzisiaj tyle kosztuje że opłaca się dać pompę przynajmniej do regulacji...do dobrego pompiarza :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

powiem tak, tylko do którego specjalisty ??

jak wymieniałem te wtryski to gościu wyciągnął ze szawki pierwsze lepsze wykręcił stare i wkręcił niby nowe a tak naprawdę to jakie używane czy nowe nikt tej odpowiedzi nie zna.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pompa na bank

Ja takiej pewności nie mam.Może to być również ogólne zużycie całego silnika albo... zapchany filtr powietrza. Podaj więcej informacji byśmy mogli trafną diagnozę postawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Oleju w silniku nie przybywa rok temu uszczelka mi wypadła z głowicy i i poszła woda do oleju ale na szczęście szybko wykryłem tą usterkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Zgadza się z tym filtrem powietrza ale przy tych cenach paliwa opłaca sie częściej sprawdzać wtryski i pompę

Wtryski kup w sklepie i niech mechanik zmieni ja przy tobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Ja takiej pewności nie mam.Może to być również ogólne zużycie całego silnika albo... zapchany filtr powietrza. Podaj więcej informacji byśmy mogli trafną diagnozę postawić

jak malowałem traktor to filtr rozebrałem to jednej śrubki chłodnice czyściłem . 2 lata po zakupie ciągnika był popuszczony gumowy wąż od strony kolektora Jeżeli pojeździłem z rotacyjną to po ok. 15 minutach świeciła mi kontrolka na wolnych obrotach od oleju ponieważ była popuszczana pompa olejowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

powiem tak, tylko do którego specjalisty ??

jak wymieniałem te wtryski to gościu wyciągnął ze szawki pierwsze lepsze wykręcił stare i wkręcił niby nowe a tak naprawdę to jakie używane czy nowe nikt tej odpowiedzi nie zna.......

 

Z Jakiej z szafki Ci wkręcił? a były chociaż oryginalnie zapakowane? to się tak nie robi - daje się do sprawdzenia i ile jest do wymiany to się jedzie do sklepu kupuje samemu i się zawozi i to ma wkręcić i ustawić PRZY TOBIE, a nie żeby on sam zakładał co mu się podoba.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Powiedziałem sobie "więcej razy to takiego mechanika nie pójdę" fachowiec który chciał zarobić na ludziach którzy mu wierzyli!!!!!!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiedziałem sobie "więcej razy to takiego mechanika nie pójdę" fachowiec który chciał zarobić na ludziach którzy mu wierzyli!!!!!!.

Koniecznie wtryski, bo mógł Ci założyć stare końcówki, trochę pochodziło i już leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trudno mi teraz powiedzieć jak jest na dzień dzisiejszy ale gdzieś w granicach 5-10 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×