albert1365

filtr powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
albert1365    0

Chciał bym się dowiedzieć czy wkład filtra powietrza w ursusie c 385 idzie jeden czy dwa wkłady,bo przy wymianie rozdzielił się jakby na dwie części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
voldemort    1

witam. rozglądamy się właśnie za ciągnikami i mam takie pytanie-chodzi mi głównie o u-1614. mianowicie gdy się za nimi rozglądaliśmy to spotkaliśmy jeden ciągnik z filtrem powietrza wystającym ponad maskę a inne tak nie miały. i teraz pytanie- jaka jest różnica i dlaczego wychodziły takie egzemplarze??

z góry dzięki za odp. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

Mi się zdaje Że ten filtr będzie lepszy bo większy <_<

To pewnie na jakiś inny rynek ;)


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
voldemort    1

a jeszcze mam takie pytanie. od którego roku w tych ursusach montowano grube dachy??? bo jeden jest z 94r. i ma jeszcze ten cienki dach i nie wiemy czy rocznik się zgadza bo jedna osoba nam powiedziała że od 90r. były grube dachy i już sami nie wiemy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi się zdaje Że ten filtr będzie lepszy bo większy <_<

To pewnie na jakiś inny rynek ;)

Nic nie większy, tylko wstępny wystaje ponad maskę, wszystko wsio równo, czy ten, czy tamten, a dach może i taki miał, przed kupnem dokładnie trzeba posprawdzać numery, tabliczki, papiery czy nic nie było kombinowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja mam taki:

Od góry taki plastikowy garnek z pokrywką który wyłapuje kurz, potem jest taki filcowy który pracuje w oleju i na samym dole olej.

 

Ale filtrów były rużne rodzaje w ciężkich ursusach.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ichalek    0

Witam.

Jeżeli już był taki temat to sorry ale nie znalazłem.

Chciałem zapytać skąd wiadomo jaki ma być poziom oleju w misie mokrego filtra powietrza ursus C-385. Nie widzę tutaj przetłoczenia. Czy olej ma się stykać z wkładem filtra?

 

8050624eea1da694med.jpg

 

6c72c68656272e71med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

dokładnie, krótka kreska przetłoczona do wewnątrz jest na misce filtra.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli nie masz wytłoczenia jak koledzy wyżej piszą, a zdaża się różnie przy zamiennika to jeśli dobrze pamiętam to 2,5l wchodzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

Filtr powietrza:

912/914 - 2,0

1012/1014 - 2,25

1222/1224 - 2,5

1604 - 4

niby tak jest w instrukcji.

Wymiana co 100 mth, kontrola i ewentualne uzupełnienie co 8-10 mth/codziennie, uzupełniać do kreski kontrolnej.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj