Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DonCorleone666

6211 zakleszczanie biegow

Polecane posty

gucik131    7

przełączać wolno biegi i możesz zatrzask wymienić. pozdrawiam

Edytowano przez gucik131

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Azazello    0

musisz sprawdzić luz na lewarku zmiany biegów,spróbuj go wcisnąć wtedy zobaczysz czy jest luz,oprócz tego zdejmij cały drążek zmiany biegów tam gdzie jest dźwignia (5911 2013) i ona wchodzi w łożysko mechanizmu zmiany biegów (5911 2041), zobacz też kamień, mogą też być wyrobienia w odlewie skrzyni między listwami , listwa może też być wyrobiona, ja niedługo będę też poprawiał bo mam ten sam problem

Edytowano przez Azazello

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    62

mozna i szybko ale bez żadnych skrótów kiedy ci się zakleszcza mnie też się zakleszczało przy zmienie z R na 3 i odwrotnie a to właśnie przez skróty bo trzeba prowadzić dźwignię w pionie i poziomie tzn np z R na 3 pionowo/równolegle (do kierunku jazdy) w tył potem poziomo/w popszeg na środek i znów pionowo/równolegle w tył , a przeważnie w pospiechu idzie sie skrotem tzn z ukosa i wtedy sa problemy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

i jeszcze jak są za miękkie zacisku na skrzyni to też się potrafi zakleszczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    11

Proponuję jak koledzy wcześniej pisali wymienić kamień na końcu dźwigni zmiany biegów, a jak bedziesz przykręcał przystawkę nie dawaj uszczelki tylko cienutko sam silikon.

Ostatecznie można tę przystawkę minimalnie sfrezować, tak robią przy C-360 bo tam nie ma wymiennego kamienia, ale to ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez darkoe
      Witam.
      Ostatnio mam problem z reduktorem. Chodzi o to że czasami ciężko jest przełączyć z szosowych na polowe i odwrotnie. Mam wrażenie jakby coś blokowało. Pisze czasami ponieważ nieraz idzie swobodnie przełączyć. Zwłaszcza jak jest wyłączony napęd. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam że mam sciagnietą pokrywe od biegów ponieważ ostatnio czesto używałem reduktora bo wyciągaliśmy olszyny no i stało się nieszczęście i ułamała mi się gałka od reduktora.
    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez ArturMałecki
      Cześć , mam problem w zetorze 5245 z włączaniem WOM, czy ktoś może coś mi poradzić ?
×