Skocz do zawartości
frank

stół do rzepaku claas

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
ferdek1    3

Oryginalna kosa i bagnety zostały na swoim miejscu nie demontowano ich.Po zdjęciu stołu(montowany jest na śruby rzymskie)wystarczyło podłączyć org. kosę i było można śmigać w zboże


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

A no tak. I ten stół opierał się kątownikami na bagnetach.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    3

I nie był plaski tylko w połowie był podgięty do góry żeby osypany rzepak się nie wysypywał.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil16251290    324

I lipa, gazeta mi wsiąkła ;) a przydało by się kilka zdjęć takiego stołu.

 

 

EDIT

To link do mojej kosy bocznej jaką wykonałem :P

http://www.agrofoto.pl/forum/Kosa-boczna-d...mage146535.html

 

 

EDIT

Nikt nie robił sobie własnoręcznie stołu do rzepaku?


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

czy oplaca sie kupowac stol do claasa 3 metrowego i moze ktos wie ile taki by kosztowal nowy z 1n kosa boczna. napend mam na targaniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

Zależy, bo jeśli masz okazję jakiś kupić tanio to tak ale jeśli miałby być nowy to chyba nie za bardzo. Do mojego mercatora 70 z hederem 3 m raczej bym nie kupił ale do kupionego w tym roku mercatora 75 z hederem 3,60 bym już zakładał jak najbardziej. Pytałem się w Lubieniu kujawskim o stół bizona z Wągrowca z dwiema kosami to o ile dobrze pamiętam kosztował on 6700zł. Nowy. Ale znając polski wyrób raczej nie zachwycałby on jakością.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Bez urazy ale producent z Wągrowca robi najlepsze stoły do rzepaku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

Najlepsze ale w Polsce :D Z reszta to tylko moje domysły i moje zdanie bo nie miałem do czynienia pracować ze stołem z Wągrowca.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    3

Ja znalazłem(może miesiąc temu) stół za 3000zł(nowy od producenta)wykonują je koło Namysłowa, ktoś na AF ma od nich stół lecz nie do Claasa.Gdyby ta cena była "prawdziwa" to samemu nie opłacało by się go robić.Natomiast pytanie jest takie -Jak będzie się sprawował


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

a co sadzicie o stołach rolmako do tego kombajnu?? bo zastanawiamy sie nad takim. moze ktos uzytkuje i moglby sie wypowiedziec jak z wykonaniem awaryjnoscia i podzielilby sie ogolnymi uwagami?? pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

Sprzęt jest w spoko /lepszy z napędem mechanicznym/, ale dużo roboty przy montażu, lepiej mieć drugi heder przerobiony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolega ma w JD1450 stół Rolmako i nie narzekają, ale napęd kos ma mechaniczny. Znajomego brat ma JD W540 i ma stół Rolmako z elektrycznym napędem kos. Mieli z nim problemy, silniki się paliły, przez dwa dni serwis non-stop na polu. Z tego co wiem to zakładanie stołu Rolmako nie jest uciążliwe. Może z Wągrowca nie są wizualnie piękne, ale w moim odczuciu bardziej dopracowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak słyszę "rolmako" to jeszcze mnie ściska... żeby dopasować stół do hederu trzeba sie nieraz mocno nagimnastykować - potem jest już z górki.

co do kos w mechanicznych odrazu trzeba rozkręcić ściski bo silniki nadają sie do kręcenia karuzeli nie do pracy w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    2

Witam

 

Jestem w trakcie budowy stołu i zastanawiam się jaką zastosować przekładnię napędu kosy.

Czy to ma być schumacher czy też przekładnię claasa.

 

 

Pozdrawiam Jacek


_____________________________________________


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Ja znalazłem(może miesiąc temu) stół za 3000zł(nowy od producenta)wykonują je koło Namysłowa, ktoś na AF ma od nich stół lecz nie do Claasa.Gdyby ta cena była "prawdziwa" to samemu nie opłacało by się go robić.Natomiast pytanie jest takie -Jak będzie się sprawował

 

Chodzilo chyba o to: http://www.allegro.pl/item898425806_stol_do_rzepaku_claas_nowy_od_producenta.html

Szkoda ze nie ma wgłębien jak BISO zeby ziarno nie wylatywalo przed heder ale cena calkiem calkiem


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

wie ktos moze ile wazy stoł rolmako do claasa 98 szerokosc hedera 420 dlugosc stolu 80cm?? pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

witam koledzy powiedzcie, jak sadzicie? lepiej samemu wykonac stol, czy kupic? a jak kupowac to myslalem o takim jak te co robia w namyslowie,co sadzicie o ich wykonaniu, i jeszcze pytanie jakie kosy sa lepsze, z napedem mechanicznym czy hydrauliczne lub elektryczne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk141    0

Witam;) czy możecie mi powiedzieć jaki stól najlepiej wybrać?? Do megi 350 5,1 mam jedną kose elektryczną ale chciałbyma jeszcze dokupić ale nie za bardzo wiem jakiej firmy wybrać;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy400    0

witam!

a jak wyglada sprawa z rzepakiem w consulu???

da rede ta maszyna kosic z pnia czy lepiej z pokosu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

chyba kazdy da rade kosic z pnia;)


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    2

Skończyłem budowę stołu i po zamontowaniu na hederze stwierdziłem, że przybyło mu trochę kilo.

Liczę całość ok. 280 kg. Starałem się nie przesadzać z materiałem ale dwie kosy elektryczne i przekładnia zwiększyły masę i na dodatek są to element najdalej wysunięte.

Wszystko wskazuje, że należy zmienić napięcie sprężyn siłowników.

W moim DO 88 są dwa siłowniki i mam pytanie czy pracując ze stołem wystarczą dwa czy nie jest to zbyt duże obciążenie na nie.

Czy jazda po drodze z zamontowanym stołem nie obciąża zbyt przenośnika pochyłego.

Padło już tu pytanie o wagę stołu o szer. roboczej 4,2 m. czy wie ktoś ile ważą stoły claasa a ile innych producentów.


_____________________________________________


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Nie wiem ile waży mój stół ale lekki nie jest :rolleyes: .Nic mu nie zrobisz a przenośnik wytrzyma.Jedynie

co to przez te wagę trzeba mieć wyczucie w sterowaniu hederem góra-dół bo trochę szarpie.

Sąsiad ma orginalny stół Claas i na pewno jest ciężki patrząc na jego budowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

potrzebuje informacji na temat stolow od producenta z namyslowa , czy nie sa one za ciezkie ,bo wygladaja dosyc masywnie, jesli ktos cos moze powiedziec na temat tych stolow prosil bym o wypowiedz :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

odgrzany kotlet ;[ no ale może komuś się przyda,

mam stół z jedną kosą elektryczną oraz napędem kosy Schumachera po pierwszym sezonie z firmy Hago pod Poznaniem http://www.hago.pl/, uważam że jakość produktu, szybkość montażu jest rewelacyjna :lol:

 

mam go w Dominatorze 98 4,20m , kosztował coś kolo 11 tyś zł ( ma możliwość dołożenia kosy elektrycznej na drugą stronę ), nie ma swojej przekładni Schumachera, jest ona przekręcana od hederu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez gracjanrojek
      Witam serdecznie!
      Spotkałem się z bardzo wieloma opiniami użytkowników (i nie tylko) kombajnów Claas, którzy porównywali do siebie różne modele i twierdzili, że ten lub tamten jest wydajniejszy...
      Chciałbym podejść do sprawy profesjonalnie i porównać ze sobą przepustowości kombajnów:
      - Dominator 108 i Mega 204,
      - Tucano 440 i Lexion 530.
       
      Za przepustowość rozumiem ilość przerobionej masy w kg/s lub t/h przy nie przekraczniu określonych strat i czystości ziarna. Mało która firma podaje obecnie tego typu dane, choć z mojego punktu widzenia są to kluczowe parametry za pomocą których można dokonać porównania poszczególnych modeli. Wdzięczny byłbym za podanie konkretnych danych co do przepustowości (jeśli wogóle takie istnieją).
      Bardzo proszę o wypowiedzenie sie w tej kwestii.
    • Przez Sola20
      Witam
      Proszę was o pomoc gdyż kupiłem claasa columbusa ze spalonym silnikiem przez zimę go wyremontowałem i kupiłem nowy silnik oryginalny vw garbusa 1.2 litra koło na silniku ma 14 cm średnicy a koło młocarni 80 cm średnicy
      Proszę was oto byście powiedzieli mi jakie mają być obroty silnika lub młocarni
    • Przez IzaLP
      Witam, nie mogę dostać zestawu naprawczego do silnika perkins 4-garowego...na silniku nie ma tabliczki znamionowej. Z lewej wybity jest na odlewie bloku numer CO280103 a poniżej DA17411, gdzie kolwiek dzwonie pytaja o numer albo typ kombajnu a na nim rozwniez nie ma zadnej tabliczki, sa tylko ostrzegawcze. Kombajn to Claas Matador Standard 3m, wyjęty tłok ma 5 pierścieni 3 uszczelniające i 2 zagarniające wysokosc 12,5mm srednica 17,95mm, denko 63mm a tuleja ma 230 wysokosci...może ktoś wie jaki jest to dokładnie typ silnika?
       
      Proszę o pomoc, z góry dziękuję
    • Przez BaRtEk7710
      Witam . Chciał bym się zapytać czy posiada któryś z kolegów instrukcije obsługi i napraw a także katalog części claasa megi 204 bądź 208 ?
    • Przez Theprzemo205
      witam! Posiadam mały stary ale jary kombajn Class Cosmos. Ową maszynę posiadam od lipca bieżącego roku. Sprzęt fajny jak na moje obecne 11 ha koszenia. Nadchodzi nowy sezon więc trzeba będzie przygotować maszynkę do żniw i w związku z tym  do kombajnu potrzebuje instrukcje obsługi. Może ktoś posiada?  Potrzebuje również informacji takich jak: do czego jest ta wajcha z prawej strony kombajnu za przednim kołem pod młocarnią? Coś się tam opuszcza ale co? I po co? Czy blachy w odrzutniku słomy da się wymienić? Ogólnie piszcie co wiecie, na pewno informacje się przydadzą wszystkie. Jest to mój pierwszy kombajn więc proszę o trochę wyrozumiałości.
×