mtzrolnik

mtz nie odpala

Polecane posty

mtzrolnik    0

Siemka! Mam problem z moim mtz. Od pewnego czasu musze kilka razy kręcić aby odpalił. Pompe dawałem 3 razy do regeneracji zawory wyregulowałem przyspieszyłem mu zapłon i nic. Tak jak było tak jest. A dotego jeszcze wywaliło mi uszczelkę pod filtrem paliwa gdzie nie powinno być ciśnienia(dziwne) Może macie jakieś pomysły na to bedę bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masseyy    0

Może kolego pomyliłeś wężyki z paliwem od filtra do pompy

Pewnie tak zrobiłes. Sprawdź to. Najprawdopodobniej przyczyna jest taka jak kolega podał.


MF 5470, Pronar 82SA, Ursus 3512, Weidemann 3006 i Bizonek Z056 xD Macie pytania w sprawie trzody?? Pisać!! Pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

jak koledzy piszą teraz podaje paliwo przez filter dla tego tak odpala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

wężyki to długość by się nie zgadzała przyczyna również może leżeć gdzie indziej jak zachowuje się silnik podczas odpalania idzie dym i nie odpala czy jak na zapowietrzonym oddaje i pompę do regeneracji czemu dawałeś spadła moc a pompkę zasilająca sprawdzali jaki masz filtr starszego typu czy nowego a o końcówkach nic nie pisałeś sprawdzane były i jeszcze zaworek który utrzymuje ciśnienie został

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

Koledzy wszystko dałem do sprawdzenia. Nie mam pojęcia co jest? Jesli go odpale na samostart to silnik chodzi piękni nie ma nic nie pkojącego. I wtedy pali cały czas o każdej porze dnia natomiast jednak jeśli postoi przez noc rano nie odpali chyba że za 6-7 razem.

 

Końcówki były rownież sprawdzane razem z pompą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

STANK Ale czy na nadpalonej głowicy mógłby jeżdzić? Moc ma taka sama\jak miał silnik chodzi bez zastrzeżeń. no nie wiem będe musiał sprawdzić. A po drugie jesli z głowica było by cos nie tak to przeież woda poszła by na tłoki lub do oleju :huh: :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablos292    0

A jak tam kolego z instalacją elektryczną?? swiece czy też podgrzewacze?? może rozrusznik ma winę, pompka zasilająca?? praktycznie moze wszędzie tkwić przyczyna ale zbadać idzie po zapoznaniu się z ciągnikem, sprawdz te podgrzewacze, albo swiece jak tam masz, bo nie wiem jaki typ ciągnika. a jak palisz go to idzie dym z komina. możesz go tez odpalić na odpowietrzniku szybciej wtedy odpali, no a jak juz nie znajdziesz przyczyny to załóż mu akumulatory z napięciem 24 volt i ze zmiennikiem napięcia 12/24V, bo instalacja jest na 12 a rozruch bodajże ruski mają na 24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

mtzrolnik gniazda zaworów,prowadnice zawory i kompresji nie ma jak trzeba silnik pracuje normalnie na ciepłym odpala ale w chłodne dni kręcisz dymi a nie łapie będzie chodził dalej tylko z odpaleniem będzie coraz gorzej bynajmniej u mnie tak było odpowietrznikiem trochę sadził oleju nie ubywało układ paliwowy był w porządku a traktor na zimnym trudno było odpalić a z czasem tak siadł że po odpaleniu dymił jak lokomotywa i mulasty się zrobił po zrobieniu głowicy nie ten sam traktor na odległość nikt go u ciebie nie zdiagnozuje podaję ci jedną z możliwych przyczyn a jeżeli jeszcze odpala z rozrusznika to początek stadium jak chodzi nic nie grzeb po jakimś czasie sam się przekonasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

Moze masz racje narazie nic nie bedę ruszał zobaczymy z czasem :D :D :D Ale dzisiaj go odpalałem po 2 dniach i za pierwszym razem odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

u mnie przed naprawą głowicy żeby odpalić przy - temperaturze to linka lub spora górka ratowała z rozrusznika nie było mowy po naprawie silnik ożył nie dymi po odpaleniu moc się polepszyła a sam start o 100% naprawa głowicy to tak w zakładzie gniazda zaworów frezem zrobili prowadnice wymienili resztę w domu mechanik robił docierał zawory,składał i skręcał to razem z 700 zł gdyby głowice w zakładzie całą robili i samemu skręcać to pewnie taniej by wyszło to ile sama regeneracja kosztuje nie powiem myślę że nie więcej jak 350zł obdzwoń po zakładach ile biorą za głowice MTZ będziesz miał aktualne rozeznanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

STANK Wiesz co wydaje mi się że nie w głowicy leży przyczyna ale w złym ustawieniu kąta wtrysku w pompie. :unsure: Poczytałem troche i jeżeli jest zły kąt to przy zapalani leci biały dymek i u mnie tak jest dopierp potem nie kopci jak wejdzie na obroty. ale jesli się mylę to zawiązę głowicę do sprawdzenia. Mam nadzieję że sie nie mylę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

i nie kąt wtrysku tylko początek tłoczenia się ustawia na silniku i na pompie nie grzeb bez potrzeby bo to nic nie da jak dobrze pracuje i moc jest to czego szukasz mtzrolnik ???

Edytowano przez STANK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

a nie myślicie że układ paliwomy może być troszkę nieszczelny? i jak postoi to sb zasysa powietrza odrobinkę i nie chce zapalić ale ta nieszczelnosc nie jest tak wielką żeby przeszkadzała w jeździe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubi95    0

Witam, podepnę się pod temat. Mam taki problem, po wymianie głowicy na nową MTZ nie chce w ogóle zagadać, nic kompletnie, nawet na samostart, na starej ciężko bo ciężko ale zawsze odpalił. Macie jakieś pomysły? Nowe wtryski, głowica i wszystko odpowietrzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Zawory ustawiałeś? Pytam bo był tu jeden co nie wiedział że po zdjęciu głowicy obowiązkowo trzeba luzy ustawić.
Ewentualnie pompa wyjechana. Na starych końcówkach dawała radę bo może i ciśnienie niższe był a teraz Ci ustawili jak być powinno i pompa nie daje rady pchnąć paliwa. Wykręć wtrysk i zobacz czy rozpyla jak kręcisz rozrusznikiem.
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubi95    0

Rozpyla ładnie po wyjęciu wtrysków, nowe wtryski w starej głowicy były i  palił. Zawory ustawione, nie przeze mnie, cały czas mi chodzą po głowie, wygląda tak jakby zawory wydechowe puszczały cały czas ciśnienie. Mam tu u siebie dobrego starego fachurke i niech ustawi zawory raz jeszcze, jak nie będzie to, to czas zajrzeć do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Jeżeli na nowych wtryskach na starej glowicy palił to pompa powinna być dobra jeżeli zawory nie pomogą to może być wadliwa głowica która przepuszcza na zaworach. Oryginał głowice kupiłeś czy jakaś podrubke ? bo jak podrubka to może być bubel z chin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubi95    0

Głowica kupiona w sklepie Agro-Stok spod Lublina, niby gdzieś ze wschodu części sprowadzają, w sumie wszytko tam zamawiam i nigdy nie było z niczym problemów, zobaczymy po regulacji zaworów.

A jak nie to oddam głowice do sprawdzenia i się zobaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Zawory łatwo sprawdzić, zdejmujesz kolektory i kręcisz wałem nasłuchując czy syczy.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj