Skocz do zawartości

Polecane posty

micro16    21

Witam Forumowiczow:) jedno pytanie takie drobne do was mam. Napiszcie Czy w seriach np 62XX przedni naped jest zalaczany impulsowo tzn przyciskiem ktory odbija czy takim ktory nie.Bo ja posiadam MF6120 Dynashift i wlaczany jest tym ktory odbija. Chcialbym taki maly szczegol wiedziec bo niestety bede musial chyba usunac komputer i zrobic na krotko:( poniewaz 2 lata temu rewers mi siadl i komputer zalaczal tylko do tylu a teraz ten naped caly czas chodzi i nie da sie go wylaczyc:( czytalem na ten temat i sprawdzalem co moglem ale to raczej bedzie ten komputer. Dzieki Wielkie za pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

Powodzenia odliczaj czas do awarii! ja bym kompa zrobil i przywrócił mu pełną sprawność te przyciski są impulsowe bo działają na dwie pozycje napęd na raz automat na dwa stały nie rozłacza sie przy 14km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Acha dzieki za informacje :) a co do tej awarii to nie mam obaw bo kolega Jezdzi MF 3050 ponad 5 lat jak ma na krotko i maszyna do tej pory chodzi:) Po zatym Posiadam MF3095 ktory po zniwach tez zostal przerobiony bo komp niestety tez padl, i jak na razie nie ma problemu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    164

to wszystko jest do czasu niech przepnie przypadkiem z zająca na żółwia i ine nadąrzy bączków liczyć i trybów na drodze rób jak chcesz w sumie roboty będę miła więcej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Tak szczerze jezeli chodzi o mojego MF 3095 to chocby przerzucil przez przypadek to nic mu sie nie stanie, wiem bo juz mi sie tak zdarzylo.Ma jakas blokade tam ze nic sie nie stanie. A kolegi nie wiem czy ma ale w kazdym badz razie tyle jezdzi i nic sie nie stalo po za tym ma w takim miejscu ten przycisk ze ciezko bylo by przez przypadek zmienic:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Byc moze i tak ale juz pare lat tak ma i na szczescie jest wszystko dobrze:) kiedys jak mu sie przycisk zepsul to pamietam ze kable do kupy skrecil i jezdzil tak xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

O co chodzi z tymi dwiema pozycjami? Czy w serii 61XX też tak jest bo mi ostatnio jak nacisnę przycisk od blokady to tylko mignie kontrolka od przedniego napędu i jest tylko blokada na tył włączona a jak jeszcze raz wcisnę to się wyłącza blokada ale za to przedni napęd się włącza i tak na zmianę się włączają i można to wyłączyć tylko przyciskiem od przedniego napędu. Napiszcie proszę jak powinno być dobrze co ma się włączać i czym wyłączać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Jutro sprawdze to Ci napisze jak powinno byc :) ale z tego co pamietam to jak nacisniesz ten od blokady to powinien sie wlaczyc przedni naped razem z ta blokada. a jak drugi raz to blokada powinna sie rozlaczyc a naped zostac:)A tym od przedniego powinien CI tylko przedni zalaczac i nic wiecej:)

Edytowano przez micro16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×