Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na takiej że z serwa wymontowuje się rozdzielacz i zaślepia wejście deklem, montuje orbitrol i podłącza rurki do serwa, serwo spełnia rolę siłownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na pewno lżej, bo to jednak jest orbitrol. ale dobre serwo też nie jest złe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

serwomechanizm hydrostatyczny :) a w którymś temacie było pisane ze nie moze być i serwo i orbitrol jednoczesnie tzn ze razem one nie moga pracować:lol: a jak sie kreci? leciutko nawet lzej jak w mojej vectrze B :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bo to już nie jest serwo jakie takie, rozdzielacz z serwa się wyjmuje i działa jak sam siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

@mat ja to rozumiem ale w tamtym temacie nikt nie wyjasnił jak to działa po prostu było ze tak byc nie moze a jednak moze szczerze to sam wie wiedziałem o tym (serwo+ orbitrol) ale robie na 914 która ma takie coś i to mnie zaciekawiło i nie tak ddawno zerkłem do katalogu i jest serwomechanizm kierowniczy hydrostatyczny. hmmm serwo robi za siłownik ale jeden problem zostanie cieknący olej z serwa co przy siłowniku bardzo bardzo rzadko wystepuje ale jest + bo żadnego węza sie nie urwie jak to moze sie zdarzyć przy siłowniku :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

@Filipoo mógłbyś porobić jakieś fotki jak to dokładnie wygląda? tak dla potomnych B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

@Filipoo mógłbyś porobić jakieś fotki jak to dokładnie wygląda? tak dla potomnych B)

 

nie ma problemu tylko fotki będą z komy wiec nic wyraznego to nie bedzie a no i zrobie jutro bo dzisiaj do pracy nie pojechałem/liśmy pogoda B)wreście dzień wolnego :lol:przynajmije mozna w garazu pogrzebać co trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

nie ma problemu tylko fotki będą z komy wiec nic wyraznego to nie bedzie a no i zrobie jutro bo dzisiaj do pracy nie pojechałem/liśmy pogoda B)wreście dzień wolnego :lol:przynajmije mozna w garazu pogrzebać co trzeba :)

ok fajnie :D z miłą chęcią obejrzę to cacko B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

hehe @heniu zalezy na jakich obrotach :D

mała zmiana jutro jadę swoją 80 wywozić więc zdjęć jutro nie zrobię ale w poniedziałek jak pogoda dopisze to zrobię:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Warto bawić się w przerabianie na półserwo czy lepiej odrazu założyć siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

miałem zrobić fotki ale się nie dało deszcz mnie przegonił;[ a nie mam możliwości zrobienia szybko fotki bo raz ze traktor stoi 20pare km ode mnie a dwa to ze ta siatka z boku nie jest już na te oryginalne zamki( ze tak to nazwę ) tylko na śruby ;[

zalezy jak na to potrzeć bo w ciągniku bez przedniego napędu łapa jest z dwoma otworami( przynajmije u mnie) czyli na dwa drazki do prawego koła i do lewego i tu gdyby przeróbka była łatwa to lepiej jest to przerobić nie trzeba spawać mocowania do siłownika i zakładać drążka (koło-koło)chyba ze siłownik wmocować w drążek, a przy przednim napędzie to i masz już drążek (koło-koło)wiec tylko siłownik i tam nawet chyba miejsce jest by przykręcić mocowanie siłownika. Na pół serwie tez jest siła na skręcie jak zaprę się kołem o drzewo to potrafi przesunąć przód (podczas skręcania) czego na serwie się nie da zrobić lecz myślę ze na siłowniku będzie jeszcze większa siła. Jedyny mankament serwa po zmianie na półserwo (serwomechanizm hydrostatyczny)zostanie tzn cieknący olej tak jak u mnie cieknie na serwie tak i przy 914 cieknie ( noo troche mniej ale to pewnie przez to ze 914 nie jest tak zmęczona życiem)to jest na minus czego przy siłowiku nie będzie jak będzie cieknął to go bezproblemowo odkręcisz a serwo?? jest troche zabawy. a co do budowy serwa a półserwa to sie nie wypowiem bo nie wiem chyba ze coś gdzieś znajde to wtedy coś napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

@Filipoo fajnie by było jak by Ci się jednak udało zrobić te fotki przy jakiejś słonecznej pogodzie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

będę próbował, jutro siedzę w domu wiec odpada, miałem już skończyć zrywke a tu nadal coś wymyślają zapowiada się na to ze na święta odstawie sprzet to wtedy bankowo zrobię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

będę próbował, jutro siedzę w domu wiec odpada, miałem już skończyć zrywke a tu nadal coś wymyślają zapowiada się na to ze na święta odstawie sprzet to wtedy bankowo zrobię

i jak tam kolego z tymi fotkami? da rade coś załatwić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

od 28 914 stoi w pniewach w warsztacie wiec nie dam rady w najblizszym czasie moze w czwartek to przyprowadze i bede miałchwile czasu to zrobie foty jezeli zdarza zrobić bo cały szef zakłądu co robią remont mówił ze do poniedziałku powinnien byc do odbioru przeciaga sie wie mdawno miałem zrobić foty ale ciagle zmiany sa;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

i czas ciągle goni będę się starał jutro zrobić fotke na śniadaniu z tego co widziałem to nie da się zrobić zdjęcia całego serwa będzie widać tylko początek( te miejsce gdzie przy zwykłym jest przykręcony drążek kierowniczy) @mocher odezwij sie jutro wieczorem do mnie na gg 12941247 jak bedę miał fotkę to ci ja odrazu przesle

Edytowano przez Filipoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

a 902 co miały?orbitrol + siłownik?

Edytowano przez Filipoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj