Skocz do zawartości

Polecane posty

kojot629    229

zaloz przwody i sproboj uruchomic, na pewno nie wybuchnie, hehe

nie musisz od razu calego kupowac, jak nie zadziala, to popusc przewody i sprawdz idzie olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

NO właśnie bo tu można gdybać kupie przewody i zobacze

 

A powiedz mi jeszcze Brak tych przewodów może jakoś wpłynąć na działąnie Wzmacniacza Momentu ??

 

I jeszcze powiedzcie mi jak połaczyć te przewody zebym nie popiepszył tych rurek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    134

@booster12 nie mogę się doczytać czy działa ci wzmacniacz czy chcesz żeby działał? Z przewodami to nie wystarczy tylko założyć i patrzeć czy działa bo najpierw musi być ciś. oleju na wyjściu z pokrywy tej ze zdjęcia, ciśnienie powinno być zawsze w jednym lub drugim przewodzie a jak ty masz ukręcone i olej nie leci to nie wiem jak masz zaślepione. Jeżeli sprzęgło masz zblokowane mechanicznie a musisz mieć bo inaczej nie przekazywało by momentu to podłączenie przewodów nawet z działającym ciś. nic nie da, nie rozłączy sprzegła. W najgorszym wypadku możesz wcale nie mieć mikro pompki i rozdzielacza pod pokrywą ale wtedy wzmacniacz nie będzie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

booster12    2

Kolego one są ściscniete i coś w nich środku jest jak by któs lekkim spawem ich potrkatował

 

Koledzy mikropomka znajduje się za sprzegłem po lewej stornie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

mikropomka znajduje się raczej po środku, a do jej wymiany trzeba rozjechać ciągnik między skrzynią pośrednią, a skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

nie!!! możesz sobie odkręcić pokrywę z prawej strony, pod pedałami hamulca i tam ją może ujrzysz i zobaczysz ręką czy luzu nie ma. do wymiany tylko rozjazd!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego ale ta mikrompomka odpowiada za działąnie WOM Hydraulicznego , czy też o podnośnika ??, po podnośnik mi zarombiście szybko podnośi jak w Fergusonie nie mam problemu z podnośnikiem. Najlepiej to właze w czujnik tam na skrzyni zegar ciśnieniowy i zobacze ile atmosfer mi bije jak dojdzie do 12 atm tzn ze jest ok

 

Koledzy jeszcze mam jedno pytanko gdzie jest w 912 Czujnik ciśnienia Oleju , nie czujnik spadku ciśnienia w skrzyni ten od wzmacniacza ktory znajduje się pod wajchami od zmiany biegów. Bo chyba w 912 jest czujnik ciśnienia oleju ??

 

KOlego jeszcze sie ciebie zapytam jak zdejme tą pokrywe pod pedałami hamulca to poleic mi olej ze skrzyni , czy musze spuszczac olej ze skrzyni .??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciśnienia oleju ale jakiego, w silniku?

Co do pompy to od podnośnika jest po lewej stronie obok koła zamachowego a mikropompka od wzmacniacza i wom-u wewnątrz skrzyni pośredniej po prawej stronie.

Aby zdjąć pokrywę pod pedałami hamulca to musisz spuścić olej

 

pod pedałami hamulca i tam ją może ujrzysz i zobaczysz ręką czy luzu nie ma. do wymiany tylko rozjazd!

Zobaczysz ręką :lol: gdzie masz oczy, na ręku?

@Gucik co Ty tu za dziwne teorie wypisujesz? Luzy? Jakie luzy! Tam tak możesz jedynie określić zużycie łożyska, poza tym od czołowej strony podłączona jest do tej pompy pompa układu wspomagania kierownicy zatem luzów nie wyczuje a zużycie określa się na podstawie wytwarzanego ciśnienia.

m_044_A9.jpg

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Kolego ale ta mikrompomka odpowiada za działąnie WOM Hydraulicznego , czy też o podnośnika ??, po podnośnik mi zarombiście szybko podnośi jak w Fergusonie nie mam problemu z podnośnikiem. Najlepiej to właze w czujnik tam na skrzyni zegar ciśnieniowy i zobacze ile atmosfer mi bije jak dojdzie do 12 atm tzn ze jest ok

 

Koledzy jeszcze mam jedno pytanko gdzie jest w 912 Czujnik ciśnienia Oleju , nie czujnik spadku ciśnienia w skrzyni ten od wzmacniacza ktory znajduje się pod wajchami od zmiany biegów. Bo chyba w 912 jest czujnik ciśnienia oleju ??

 

KOlego jeszcze sie ciebie zapytam jak zdejme tą pokrywe pod pedałami hamulca to poleic mi olej ze skrzyni , czy musze spuszczac olej ze skrzyni .??

Masz na myśli czujnik ciśnienia oleju silnikowego ? u mnie w 912 nie ma czujnika. Przewody prowadzą prosto do manometru w kabinie.

Musisz najpierw spuścić olej, żeby odkręcić ta pokrywę po prawej stronie o której piszesz. W jakim celu chcesz ją odkręcać ?

Gucik 131 dobre z tą ręką :lol: , trzeba mieć długą i elastyczną rękę żeby coś tam obadać. O ile się nie mylę mikro pompa oraz pompa wspomagania pracują na jednym ułożyskowaniu. Patrząc od strony pompy wspomagania mikropompka znajduje się tuż za ścianą skrzyni pośredniej. Hipotetycznie bez rozpołowiania nie da się tam nic zrobić, chyba że spróbujemy wyciągnąć mikropompkę prze korek spustowy skrzyni biegów :D


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

bardzo śmieszne. ja miałem rozwaloną to był luz nie od strony łożyska tylko od drugiej. za koło zębate dało się złapać, przynajmniej tak mi się wydaje. i napisałem, że trzeba rozjechać, żeby cokolwiek przy niej zrobić!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Czyli w U912 nie ma czujnika ciśnienia oleju w Silniku , patrz w 3512 jest coś takiego , wiem że jest coś takie U 912 pod pogłoga ale to chyba spadek ciśnienia oleju we wzacniaczu momentu podłączony do kontrolki przy zegarach.

Czyli kolega guick pisze głupoty z tym macaniem mikropomki , wiem że są chyba dwa rodzaje tych mikropomek.

 

Koledzy jaki olej najlepiej zalewać do Silnika bo robiłem ostatnio kapitalke silnika i zalałem Superolem ale troche łajnowaty jest. Myślalem o TURDUSIE LOTOSA ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Sądzę że turdus to dobry olej, zapewne pewniejszy niż oleje luzem nalewane na zapleczu z ''wiadra''. Mikro pompka występuje bodajże w 2 rodzajach niski ząb i wysoki ząb, warto chyba zainwestować w dobrą pompkę bo co za przyjemność za jakiś czas znowu robić to samo. @ Gucik131 więcej luzu ;) nie wiem po co się denerwujesz ?


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego wiem że z kija oleje są beznadziejne najcześnciej są to oleje regenrowane sam Syf tam jest olej zamiast mieć wygląd żołty to ma taki rudawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

My kupujemy oleje w grene z beczki właśnie...i w Myśliborzu też z beczki są....I jakoś do tej pory chodzą ciągniki nic sie nie dzieje...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Tzn Wiesz kolego w beczce nie masz pewności co tam pływa moze tam pływać wszystko, czasami te oleje są regenorowane. Dlatego też w opakowaniu masz wieksżą pewność że kupujesz olej producenta , a nie kombinowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

ale bajeczki ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Własnie nie koledzy znam to z własnej autopsji , i od kolesia który ma hurtownie z olejami jak robia w bambuko ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

ja robiłem troszkę w dużym sklepie z częściami do ciągników i maszyn i było coś takiego, jak za dużo nalałeś komuś do bańki, rozlało Ci się, czy inne cuda, to później musiałeś ze swoich za resztę dopłacić, to chłopaki najtańszy olej wlewali i gra gitara. jak kupisz hipol czy superol to nie ma problemu, droższego oleju z beczki bym nie kupił. a jeśli chodzi o czystość, to jak najbardziej jest czyściutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego ale to widać od razu Olej jest zazwyczaj żołty , a ten z beczki ma taki rudawy Kolor.

 

Z resztą widać to odrazu po pracy Silnika czy jest nalany z beczki czy z opakowania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

haha :D

Jak kupujemy olej to on zawsze jest rudawy, a hydrauliczny taki jest niebieski....


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Okoliczni farmerzy pokusili się na tani super mega olej z beczki, gdzie po pewnym czasie dla jednego skończyło się to czyszczeniem skrzyni i hydrauliki w c-360 ponieważ z oleju zrobiło się cappuccino. Drugi wykończył silnik, nie wiem od tej pory jestem jakoś zrażony do oleju luzem jak olej to tylko w fabrycznie zapakowanych bańkach lub zaplombowanych beczkach.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

Część tego co wyżej napisaliście to niezłe bajkopisarstwo.

Jeżeli idzie o oleje silnikowe to biorę w bańkach bo cenowo wychodzi mnie tyle samo co z beczki a jedno 30kg opakowanie starcza na 3 ciągniki.

Jeżeli idzie o GL4 to biorę w 20stkach - teraz wziąłem np AGROL U 3x20l.

 

Jeżeli idzie o L-HL do bizona - z beczki, jeżeli idzie o olej do skrzyni biozna -> z beczki + 10 litrów VECO.

Oleje z beczki nie są złe ale trzeba liczyć bo czasami w tej samej cenie dostaje się to samo w większych bańkach.

 

Co do cudów to faktycznie trzeba uważać i nie kupować byle gdzie, poza tym zawsze fakturka bo sprzedawca liczy się z ewentualną sprawą w sądzie jak sprzeda kiepski olej.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtas00
      Witam wszystkich użytkowników agrofoto jak widzicie w temacie mam taki problem-Nie mogę wyłączyć  przodu i włączyć  wzmacniacza.
      pomóżcie mi albo doradźcie co to moze być?????? 
    • Przez Karasio
      Witam! Mam pytanie do czego służy wzmacniacz momentu obrotowego w zetorze 7711?
    • Przez rafal4610
      miałem antene za 15zł i do tego wzmacniacz i było wszystko w porządku. Ale jakie pieniądze taka antena, więc jej żywot sie skończył Kupiłem drugą za 30zł i tu pojawia sie problem. Gdy podłącze ją bez wzmacniacza to odbiór jest ok, ale zdarzają sie zakłócenia więc założyłem wzmacniacz. Ku mojemu zdziwieniu radio zaczęło trzeszczeć. Gdy chwyce ręką za jaką kolwiek część anteny to trzeszczenie znika, a radio odbiera bardzo ładnie. Czym to może być spowodowane ? Moge chwycić za gumową, plastikową część anteny i problem znika.
    • Przez tomus88xD
      witam, z ZTSa po rozgrzaniu robi mi się automat i przedni napęd traci na funkcjonalności a mianowicie ciągnik jak popracuje to sam sobie z zająca na żółwia przełącza poniżej 1000obr/min jak dodaje gazu to z powrotem włącza się zając i dodatkowo przedni napęd się rozłąćza przy obciążeniu i niższych obrotach, i jak włączę WOM na niezależny to kręci się bez włączenia tej dźwigni przy kierownicy. czy to głównym winowajcą jest ROZDZIELACZ wzmacniacza momentu ten pod podłogą??? chciałbym się upewnić. ciągnik ma wszystkie nowe pompy, przystawka od napędu jest zregenerowana, nowa mikropompa, nowa taśma od wzmacniacza, zmienione pierścienie na siłowniczku włączającym żółwia. pozdrawiam
    • Przez Kamil0012
      Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki
×