Skocz do zawartości
STANK

MTZ 82 wspornik siłownika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wspornik
STANK    10

witam w mtz 82 co jakiś czas śruby wspornika przy siłowniku podnośnika folgują się przez co regulator z podstawą się rusza i pękają rurki od oleju dokręcanie nic nie daje jak temu zaradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qqq    18

Wystarczy 8.8 śruba i podkładka sprężynowa i dobry klej i już się nie odkręci;tylko dobrze odtłuść gwint aby klej dobrze złapał,a potem to już masz problem z głowy..

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

śruby wymieniłem 8.8 dałem jak były podkładki sprężynowe kleju nie próbowałem jaki klej będzie właściwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

u mnie majstry polecają LOKTAJA nie wiem jak to się dokładnie pisze,jest w małych czerwonych tubkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

jak skręcisz na klej to potem nie odkręcisz bo masz luzy na gwincie dlatego się odkręcają to nawiń śruby teflonem i daj nowe podkładki sprężynowe i też się nie odkręcą ja tak robię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    16

co za bzdury piszesz czemu ma niby po kleju nie odkręcić ? też polecam klej tak jak koledzy wyżej pisali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

gwinty pewnie nadwyrężone są to wydaje się że klej powinien te luzy wypełnić wyszukałem anaerobowe to te polecacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

a może na farbie wkręcić też nie powinno się rozkręcić, a jakie te kleje, może konkretne nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Sąsiad miał kiedyś podobny problem ze śrubami to kazał mi tak zrobić; namaczałem śruby w oleju i posypywałem solą. Sól się krystalizowała, a olej miał za zadanie żeby to później dało się odkręcić. Nigdy już więcej to tego tematu nie wróciliśmy. Do dziś trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Daj lepiej klej. Raz kupisz na długo starczy i masz pewnośc że odkręcisz. Dla tego też mówiłem żeby dać śruby 12.9 bo są twarde i nie obrobi ich klucz. Nie naciąga się przez co nie niszczy gwintu. A nawet jeśli się urwie to lekko się wykręca.

 

http://allegro.pl/li...%B3w&category=0

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Klej klej i jeszcze raz klej. Żeby odkręcić trzeba dynamicznie szarpnać bo ciagnąć klucz to sobie mozna. Trzeba albo szarpnąć albo młotkiem puknąć w klucz. A trzymać będzie dzieci po dzieciach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też polecam klej a jak przyszło by ci kiedyś odkręcić to weź przecinak młotek i po prostu przyłóż go do śruby i pier****** młotkiem ale mocno zawsze puści ;) ja czego nie mogę odkręcić kluczem bo nie idzie albo łeb jest zdarty to tak robię i zawsze puszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    73

Walczyłem z tym w ubiegłym roku Gwinty były całkowicie zerwane

Wkręciłem a raczej włożyłem na odpowiedni klej (Technicoll 7701) zamiast śrub stalowe szpilki z pręta 8.8, tulejki też na klej. Jak na razie OK.

 

Klej do gwintów raczej zabezpiecza przed odkręcaniem ja gwint jest dobry.

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

ansu to jak były zerwane nie robiłeś gwintu na większom śrubę tylko wkleiłeś tam są duże obciążenia to nie wyrwie u mnie dziś patrzyłem 3 śruby dobrze trzymają na 1 ten gwint chyba poszedł dokręciłem ale śruba końcem złapała wkleić ją czy robić nowy gwint bo te 3 na ten który polecacie do gwintów zrobię dzięki za informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    73

U mnie gwinty we wszystkich otworach były zerwane, tulejki i otwory wytłuczone. Wspornik bardziej ścina niż wyrywa i najważniejsze jest aby na tulejkach nie było luzu. Jeśli gwint M20 jest zerwany to przestrzenie do wypełnienia ponad 1mm, więc potrzebny klej chemoutwardzalny o wysokiej adhezji i niskim skurczu z wypełniaczem. No i tulejki trzeba by większe, a otwory w wsporniku i korpusie tylnego mostu trzeba by frezować. Na samych śrubach na pewno nie będzie się trzymać. Najlepiej wkleić szpilki zamiast śrub i dokręcić nakrętkami (łatwy w razie czego demontaż) no wkleić tulejki w korpus i wspornik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×