Skocz do zawartości
FanUrsusa

Czy do zetora 5211 da się założyć silnik c-360?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
FanUrsusa    0

Tak jak w tytule. Kolega ma i mówi że muł jest, przydałby się większy. Więc jak? Potrzeba szybka odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    220

Pomysłowość ludzi nie zna granic :D 5211 spokojnie przegania C360 niech sprawdzi np. dawkę paliwa i stan silnika bo może mieć zarżniętego...

 

P.S albo niech sprzeda 5211 i kupi 7211 jak mu mocy mało :D

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Tak jak kolega wyżej pisze , 5211 jest znacznie lepszy od c360 , ja bym nigdy nie zmieniał silnika w zetorze na silnik sześćdziesiątki :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielhaker    871

Zgadzam się z kolegami wyżej. Wiele razy się słyszało o odwrotnej zamianie (najczęściej do 60 silnik 7211) ale żeby do Zetora silnik 60 to pierwszy raz słyszę.

Edytowano przez danielhaker

Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

SPRZEDAM:

ROZRZUTNIK DWUOSIOWY

KOMBAJN ANNA

SADZARKA DO ZIEMNIAKÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mattmaximmo    1

lepiej generalke zetorka zrobic i nie oszczedzac na częsciach bo wiadomo że dobrej jakosci czesci wplywaja na zywotnosc silnika po takim remonciku, po rozwiazaniu kooperacji ursusa z zetorem, ursus juz nie udoskonalał swoich konstrukcji a zetor bardzo duzo działał w tym kierunku, wiadomo ze silniki zetorków maja apetyt na paliwko ale potrafia zrobić kawał dobrej roboty a i nie ukręcaja sie w nich wały tak jak w perkinsach, tak jak pisze @danielhaker lepiej juz do 60 serce z zetora wsadzić ale to tez nalezy przekalkulowac...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

hehe dobre :D po co wkładać silnik od 60? jak u mnie była 60 to z silnikiem zetora 7011 :P


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58

Zdecydowanie jeżeli zabieg robic to odwrotnie :) Nie Ursus Do Zetora a Zetora do Ursusa!!


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

dawno sie tak nie usmialem

po co na co?? moc jest teoretycznie ta sama ale silnik zetora wytrzyma drugie tyle bez rematu co 60 niech kolega do rematu go odda jak sie nie zna i bedzie mial lux maszyne

a jak chce juz przerobke to niech sprobuje cos od zetorka moze 6211, 7211 albo cos w tym stylu by pasowalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

jakies przerobki przystawki :D skoro do 60 od 7011 wkladaja to mysle ze dalo by i do 5211 zreszta nie znam sie bardzo na zetorach ale czy przypadkiem 5211 i 7211 nie maja mostu i skrzyni takiego samego i skrzyni a tylko inne silniki?? nieh jakis znawaca sie wypowie bo sam jestem ciekaw nigdy nie zaglebialem sie w zetorka i nie wiem jak to jest a moze nidlugo ta widza sie przyda :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Jak ktoś ma zarżnięty silnik to nawet 1614 będzie mułem. Ludzie nie dbają o sprzęt i potem takie głupoty gadają.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

Nom ale też mam inne pytanie na razie teoretyczne zn jeśli do zetora 5211 można założyć silnik c-360 to i można założyć silnik c-360 3p. Wtedy zetek by był oszczędny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Nom ale też mam inne pytanie na razie teoretyczne zn jeśli do zetora 5211 można założyć silnik c-360 to i można założyć silnik c-360 3p. Wtedy zetek by był oszczędny.

 

Polecam załóż silnik odrzutowca, na pewno będzie dynamiczny :P


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

z 3p to by trzeba ingerować w skrzynie ja bym, tego na pewno nie robił i wg mnie co oryginał to oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

W mojej rodzinnej miejscowości jest 5211 z silnikiem od 7211 - swoje 3 cylindry wymienili na 4 w firmie do której oddali silnik do naprawy. Reszta zespołów jest identyczna. nie wiem czy nie trzeba nowych blach na maskę, bo silnik jest dłuższy. Kolego zakładaj ten silnik od 60, a stary odsprzedaj, dla mnie :D:):) .

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

Ezu tak teoretycznie z kumplem rozmawialiśmy. No więc zeszło na to że zetor dużo pali. No więc wysunąłem wniosek, że jeśli zetor 5211 i c-360 to tacy kuzyni. To możliwe by była przekładka silnika z c-360 3p do zetora. No tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×