Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

New Holland T6070 PC

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.

Mam następujący problem.

Otóż nie wiem jak sprawdzić czy w moim newholland'dzie działa zawieszenie osi Terraglide przedniej ??

PS Mam nowy podłokietnik ale nie wiem jak ustawić licznik hektarów.

Pozdrawiam Guzik007

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Przycisk dezaktywacji przedniej amortyzacji osi posiadasz prawda? I wiadomo, że dzięki niemu możesz wyłączyć funkcję amortyzacji (jeśli nie przekroczysz 12 km/h). Tak więc sobie przejedź po jakimś terenie testowym typu np. polna droga. Jeśli oś działa to powinieneś czuć różnice w czasie jazdy z nią/bez niej.

Tak chyba najprościej sprawdzić empirycznie czy ci działa amortyzacja czy też nie.

Rozumiem, że żadnych błędów nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy jak tam zamotuje na siłownik kamere to bedzie widać tak jak w Jd czy siłownik się rusza czy nie ??

Edytowano przez Profil usunięty
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Zamontuj i sprawdź aczkolwiek nie wiem czy jest sens na taki zabieg? Używany kupiłeś i nie jesteś pewien czy działa czy masz od nowości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od nowości

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Słuchaj jak chcesz konkretnie sprawdzić czy układ działa to po prostu można przeprowadzić kalibrację układu amortyzacji ponieważ w czasie jego wykonywania siłownik się unosi i opuszcza maksymalnie oraz w razie problemów wyświetli się odpowiedni komunikat na wyświetlaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

moze troche odbiegam od tematu ale chciałbym zapytac jak sie spisuje ta amortyzowana oś w nh ?? (chodzi mi o model t6070 RC) Bo słyszałem ze coś nie bardzo się to spisuje ale chciałem zapytać o to użytkowników, i ogólnie jak się taki ciągnik sprawuje (spalanie, usterki, użytkowanie itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj