FanUrsusa

Kilka problemów z reno 75.14 RS

Polecane posty

AlaCapone    5015

Odkręć dekiel z przodu pompy wtryskowej. Po zdjęciu go ukaże CI się widok koła zębatego osadzonego na osi pompy i napędzającego ją.

post-81345-0-44595000-1465715196_thumb.jpg

Zaznacz cienko piszącym flamastrem (po odtłuszczeniu powierzchni) lub rysikiem linię (na zdjęciu widoczną, jako niebieska linia) na blaszce i kole zębatym. Będzie to punktem odniesienia (mierzenia przesunięcia kąta wtrysku). Zluzuj cztery śruby (o pół obrotu) mocujące tryb do pompy (na zdjęciu zaznaczone białymi strzałkami). Teraz przesuń o 1,5 lub 2 mm pompę względem koła zębatego zgodnie z kierunkiem obrotu.

post-81345-0-90926000-1465715216.jpg

Możesz użyć klucza oczkowego założonego na nakrętkę główną osi lub przez pukanie młotkiem poprzez śrubokręt w łepek jednej z tych czterech śrub. Po przesunięciu o określoną odległość dokręć śruby i załóż dekielek.

Sprawdź efekty pracy poprzez odpalenie silnika w ciągniku.

Jeśli jest dobrze pozostaw tak, zaś jeśli jeszcze za mało możesz powtórzyć operację przesunięcia, jak poprzednio tylko teraz przestaw max o 1 mm.

 

*Jeśli nie da się dokonać przesunięcia. Odkręć cztery śruby, zdejm blaszkę i sprawdź, czy jest jeszcze miejsce w fasolce. Jeśli nie sprawdź poprawność złożenia "na znaki" (2/4 powinno trafić pomiędzy 0 0). Jeśli jest źle dokonaj poprawnego złożenia.

Porównaj, jak w temacie: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/38232-czy-ciagniki-renault-sa-dobre/page-7 post #125.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zasada jest ta sama.

Jak nie czujesz się na siłach to zatrudnij fachowca. 10 minut roboty nie weźmie więcej jak 200-300 zł :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Bywam dość blisko, ale nie aż tak :D , bo okolice Siedlec. Jak jeżdżę do Niemiec, czy Anglii przeważnie jadę A2 muszę dojechać do obwodnicy Siedlec.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Chęci są gorzej z czasem. Jadę w niedzielę 26 czerwca w okolice Bielefeld także, jeśli jesteś zainteresowany mogę Ci wysłać na priv moją cenę. Tu na AF pomagam za free, zaś w życiu muszę zarabiać. Jeśli będzie odpowiadać to, jak będę wracał, mogę zjechać te 40 km z trasy w jedną stronę. Tylko jeszcze nie wiem ile zabawię i kiedy wrócę.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

A z której strony Węgrowa mieszkasz? Od strony Wyszkowa? Powiem Ci że pompiarze też sobie lecą, manometry pamiętające czasy POM-ów to normalka, ustawia wtryskiwacz na 190 a tam w rzeczywistości jest 160 , już kilku znam takich fachowców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Mieszkam 14 km za węgrowem jadąc na wyszków w pap linie skręca się na korytnica a ile oczu kujemy za regulację? Mój i meail marcin-kruszewski@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

może problem jest w samej kontrolce czy pobliskich kablach, ale sam wiesz że na odległość ciężko coś więcej poradzić

 

Problem rozwiązany  kostka z przewodami pod ciągnikiem z prawej strony, ocierały się przewody o blachę kabiny i takie dziwne były objawy po zaizolowaniu kabla wszystko wróciło do normy.  Izydor prawie zgadłeś dzięki za pomoc .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam mam taki problem posiadam renault 7514 ts i gdy włączę napęd to na 1 biegu szosowym zaczyna wyć w przystawce co to może być opony mam 13.6 r38 tył przód 11.2 r28 jeśli można proszę o jakieś info w tym temacie

Edytowano przez listek11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Dzięki za odpowiedzi. Dalej nie mam dokładnej wiedzy, chodzi o różnice w tym nadwoziu bo że są inne to nic mi nie mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo69    43

Napisz w takim razie, w jakim celu chcesz wykorzystać tą wiedzę? Do czego Ci to potrzebne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Szukam ciągnika ok 60 do 70 KM najlepiej 4x4 z turem (tur mało pracy ale potrzebny nawet 1 sekcja) w cenie do 35 tys. Mile widziana szybka skrzynia , pełzaki nie.

Na ogłoszeniach podają symbole które wymieniłem wyżej i tu moja ciekawość. Chociaż rozważam Case 595 i 695 albo mały John. Nic ciekawego nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Witam może wiecie koledzy jaki jest rozmiar paska alternatora w renault  7712 TS . silnik mwm d 226-4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153
Napisano (edytowany)

10x1190

10x1200

10x1225

10x1250

 

skoro piszesz o jednym to 2 i 4 Cię interesuje

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

to wypluł mi katalog jednego z producentów m. in. części

1 i 3 to paski montowane parami

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj