FanUrsusa

Kilka problemów z reno 75.14 RS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
izydor6280    1153

zamkow jeszcze nie rozbieralem, pewnie jakis prosty mechanizm

nie mozesz wcisnac z zewnatrz czy cala ta zapadka sie nie rusza?

 

jaki koszt tej szyby, wiem ze idzie znalesc juz za ok. 250zl. ta niedzielona


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

cała zapadka stoi właśnie a raczej zacięła się na górze i nawet nie wiem skąd ona wyłazi :P

co do szyby to jest droga szyba tylna do zetora kosztowała 100zł ... No i niestety u mnie nie ma ani siłowników ani rączek itp. dzwoniłem do jednej firmy z allegro to bez siłowników krzyknęli 600zł ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

Tobie chodzi o ten zatrzask blokujacy dzrzwi po otwarciu czy o zamek w drzwiach ?

gdzies niedawno ktorys uzytkownik mial problem z szyba i wiem ze podawalem tam link, o ile sie nie myle byla to 133.14, poszukaj moze znajdziesz

 

dobra mam http://www.agrofoto.pl/forum/topic/67876-szyba-tylna-do-renault-13314/

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Zamki uruchomiłem :P Sprężynki stanęły porządne nasmarowanie wystarczyło i drzwi chodzą tak jak powinny :) Na szybe czekam ten człowiek który mi ją sprzedał obiecał że szybę przywiezie :)

Troszkę zmieniając temat mianowicie 3 rzeczy:

1. Gdzie są w Renacie bezpieczniki?

2. Jak macie radio i głośniki umiejscowione? Bardzo bym prosił o jakieś zdjęcia z kabiny ;)

3. Jaki najlepiej olej lać do silnika i skrzyni??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Olej jeżeli chcesz dobrej jakości to proponowałbym FUCHS

do silnika: (11,3l)

AGRIFARM MOT SAE 10W30 lub SAE 15W30

skrzynia biegów, hydraulika: (58l)

AGRIFARM STOU MC SAE 10W30

oś przednia: (3,55l)

AGRIFARM STOU MC SAE 10W30

układ planetarny: (0,9l) na każde przednie koło

AGRIFARM STOU MC SAE 10W30

link do strony Fuchs'a:

http://www.fuchs-oil...bierz-olej.html

wybierasz maszyny rolnicze, markę, model (RS) potem 75-14 i masz wszystko


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

No akurat ja nie mam przedniego napędu więc to odpada akurat... Ale dzięki wielkie za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

to ja odpowiem an reszte :D

bezpieczniki masz pod konsola, na boku masz takie 2 pokretla, przekrecasz i otwiera sie cala klapa

w starszej serii radio bylo montowane na dole prawy rog w tym boczku, glosnik jeden po prawej, gora, badz jesli byla tapicerka u gory 2 z tylu

popatrz na aukcjach, czasem sa zdjecia, jesli nie pisz, to pod koniec tygodnia, cos podesle


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Izydor dzięki :D Co do radia to ja mam u góry właśnie i 2 głośniki z tyłu :D I się zastanawiałem czy tak było oryginalnie ... Z resztą może nie dzisiaj ale jutro dodam zdjęcia jak to jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Izydor jakbyś mógł to wyślij mi fotki tego umiejscowienia radia bo kurczę naszukałem się i nic ciekawego nie znalazłem z fotek... Kolejna sprawa to który bezpiecznik za co odpowiada + przekaźniki to też by mi się bardzo przydało bo nie świecą przednie górne lampy i nie ma podświetlania zegarów w ogóle ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

z opisem bezpiecznikow bedzie ciezko :( musisz szukac na wlasna reke lub dobrego "magika"

lampy oczywisci dzialaja po zapaleniu pozycji

 

w wiekszosci serii .14 radio bylo tak montowane

renault-95-14-tx.jpg


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

A głośnik? Ja mam wogóle gdzie indziej zamontowane....

 

Co do bezpieczników to też bym chciał foto z jakieś renaty gdzie są one wszystkie bo u mnie wydaje mi się że z 4rech nie ma tym bardziej że się wysypały jak odkręciłem zabezpieczenia i teraz chorobcia wie gdzie one były...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

bezpieczniki powinny byc na jednej "listwie"

 

u Ciebie zamiast tego schowka jest radio, glosniki pewnie masz tak jak nizej

 

2013091111244_4.jpg


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarooooXD    0

Jak dokładnie go odpowietrzyć bo nwm która to jest  srubka. Ona jest z boku na pompie czy na wierzchu?

Mam jeszcze jedno pytanie bo kapie mi ropa z pod  kranika w kabinie jak temu zaradzić?
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

obie są odpowietrzające

wymienić cały zawór jeśli nic nie pomaga


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

 Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj, mam renault 7712 ts i coś mi szwankuje czujnik hamulca ręcznego żarówka się żarzy  i nie gaśnie po opuszczeniu ręcznego raz przygasa raz się świeci jak sprawdzić czy to na pewno czujnik, jak rozłączę przewodu przy czujniku 2 szt.  to też swieci, jak je pomostkuje  tez świeci pozamieniam kolejność też świeci  ,zmostkuje czujnik poziomu płynu w zbiorniczku też swieci .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

z czasem wyciera się ten stycznik z tworzywa przy czujniku i przez to problemy, wystarczy że jedna osoba wciśnie do końca czujnik a druga obserwuje kontrolkę, jeśli w tym problem wystarczy przygiąć tą łapkę na dźwignik lun nałożyć np. kawałek węża

jeśli masz klocki z czujnikiem to również przez to może się świecić, ale na początek czujnik


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Dzisiaj pojeździłem przy sianie i  objawy są takie że cały czas się żarzy jak dodamy więcej gazu to tak jakby przygasał ,czujnik sprawdzałem nawet jak wcisnę go ręką do końca  to i tak nic się nie zmienia, jak zaciągnę ręczny czy spuszczę to nie ma dzisiaj reakcji a wczoraj jak zaciągnąłem to się świecił jak trzeba ,klocki mają czujniki wygląda na to że wszystko jest  z nimi ok, są nowe i kabelki raczej wszystkie na swoim miejscu . Na wyłączonym silniku cały czas się świeci czasem lekko przygaśnie na chwilę ,a jak odpalę silnik to zaczyna się żarzyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

może problem jest w samej kontrolce czy pobliskich kablach, ale sam wiesz że na odległość ciężko coś więcej poradzić


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam mam renault7514 i mam problem z pompa paliwa tzn siadł uszczelniacz i paliwo szlo do oleju wymontowac em zawiodłem do majstra zrobił pompę od razu tez regulacja wtryskiwaczy założyłem ustawiłem na znaki 2/4 00 i jak zapalił em to dymi i nierówno chodzi jak rozgrzeje się to dym znika ale nie całkiem przed naprawą było dobrze bez dymu tyle ze oleju przybywało co może się dziać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zakładam, że problem dotyczy pompy wtryskowej.

Ustawienie "na znaki" to tzw. ustawienie statyczne. Teraz pozostaje ustawienie dynamiczne "na fasolkach" - tutaj każdy stopień jest ważny. Najlepiej podczas demontażu zaznaczyć miejsce dokręcenia śrub na trybie. Jeśli tego nie zrobiłeś trzeba znać kąt pomiędzy początkiem wtrysku a GMP.

 

Zależy jaki to dym? - jeśli czarny po dodaniu gazu to dobrze, lecz jeśli jakikolwiek inny to gorzej, ale zasadniczo świadczy o złym ustawieniu początku wtrysku. Jeśli chodzi o nierówną pracę sprawdź, czy nie ma przedmuchów przy wtryskiwaczach lub przynajmniej któregoś nie słychać.

 

Brak dymu przed regeneracją może świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu na wyjściu pompy wtryskowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Biały to on nie jest (świadczyłoby to o obecności płynu w komorze spalania) jedynie szary.

Jaka jest różnica w odpalaniu pomiędzy obecnym a wcześniejszym stanem: czy odpala "od strzała", czy troszkę dłużej niż poprzednio?

Kolejna sprawa: czy obecnie dźwięk silnika uległ zmianie? Czy praca silnika jest głośniejsza, bardziej metaliczna (twarda)?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam odpala dobrze tyle ten dym jak jest zimna potem po rozgrzany zanika ale nie całkiem wiec nie wiem co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli odpala, jak poprzednio i praca silnika nie jest głośniejsza to trzeba przyśpieszyć początek wtrysku paliwa.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj