Skocz do zawartości

Kilka problemów z reno 75.14 RS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamkow jeszcze nie rozbieralem, pewnie jakis prosty mechanizm

nie mozesz wcisnac z zewnatrz czy cala ta zapadka sie nie rusza?

 

jaki koszt tej szyby, wiem ze idzie znalesc juz za ok. 250zl. ta niedzielona

Opublikowano

cała zapadka stoi właśnie a raczej zacięła się na górze i nawet nie wiem skąd ona wyłazi :P

co do szyby to jest droga szyba tylna do zetora kosztowała 100zł ... No i niestety u mnie nie ma ani siłowników ani rączek itp. dzwoniłem do jednej firmy z allegro to bez siłowników krzyknęli 600zł ...

Opublikowano

Zamki uruchomiłem :P Sprężynki stanęły porządne nasmarowanie wystarczyło i drzwi chodzą tak jak powinny :) Na szybe czekam ten człowiek który mi ją sprzedał obiecał że szybę przywiezie :)

Troszkę zmieniając temat mianowicie 3 rzeczy:

1. Gdzie są w Renacie bezpieczniki?

2. Jak macie radio i głośniki umiejscowione? Bardzo bym prosił o jakieś zdjęcia z kabiny ;)

3. Jaki najlepiej olej lać do silnika i skrzyni??

Opublikowano

Olej jeżeli chcesz dobrej jakości to proponowałbym FUCHS

do silnika: (11,3l)

AGRIFARM MOT SAE 10W30 lub SAE 15W30

skrzynia biegów, hydraulika: (58l)

AGRIFARM STOU MC SAE 10W30

oś przednia: (3,55l)

AGRIFARM STOU MC SAE 10W30

układ planetarny: (0,9l) na każde przednie koło

AGRIFARM STOU MC SAE 10W30

link do strony Fuchs'a:

http://www.fuchs-oil...bierz-olej.html

wybierasz maszyny rolnicze, markę, model (RS) potem 75-14 i masz wszystko

Opublikowano

No akurat ja nie mam przedniego napędu więc to odpada akurat... Ale dzięki wielkie za info

Opublikowano

to ja odpowiem an reszte :D

bezpieczniki masz pod konsola, na boku masz takie 2 pokretla, przekrecasz i otwiera sie cala klapa

w starszej serii radio bylo montowane na dole prawy rog w tym boczku, glosnik jeden po prawej, gora, badz jesli byla tapicerka u gory 2 z tylu

popatrz na aukcjach, czasem sa zdjecia, jesli nie pisz, to pod koniec tygodnia, cos podesle

Opublikowano

Izydor dzięki :D Co do radia to ja mam u góry właśnie i 2 głośniki z tyłu :D I się zastanawiałem czy tak było oryginalnie ... Z resztą może nie dzisiaj ale jutro dodam zdjęcia jak to jest u mnie

Opublikowano

Izydor jakbyś mógł to wyślij mi fotki tego umiejscowienia radia bo kurczę naszukałem się i nic ciekawego nie znalazłem z fotek... Kolejna sprawa to który bezpiecznik za co odpowiada + przekaźniki to też by mi się bardzo przydało bo nie świecą przednie górne lampy i nie ma podświetlania zegarów w ogóle ...

Opublikowano

A głośnik? Ja mam wogóle gdzie indziej zamontowane....

 

Co do bezpieczników to też bym chciał foto z jakieś renaty gdzie są one wszystkie bo u mnie wydaje mi się że z 4rech nie ma tym bardziej że się wysypały jak odkręciłem zabezpieczenia i teraz chorobcia wie gdzie one były...

Opublikowano

Jak dokładnie go odpowietrzyć bo nwm która to jest  srubka. Ona jest z boku na pompie czy na wierzchu?

Mam jeszcze jedno pytanie bo kapie mi ropa z pod  kranika w kabinie jak temu zaradzić?
 

Opublikowano

 Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj, mam renault 7712 ts i coś mi szwankuje czujnik hamulca ręcznego żarówka się żarzy  i nie gaśnie po opuszczeniu ręcznego raz przygasa raz się świeci jak sprawdzić czy to na pewno czujnik, jak rozłączę przewodu przy czujniku 2 szt.  to też swieci, jak je pomostkuje  tez świeci pozamieniam kolejność też świeci  ,zmostkuje czujnik poziomu płynu w zbiorniczku też swieci .

Opublikowano

z czasem wyciera się ten stycznik z tworzywa przy czujniku i przez to problemy, wystarczy że jedna osoba wciśnie do końca czujnik a druga obserwuje kontrolkę, jeśli w tym problem wystarczy przygiąć tą łapkę na dźwignik lun nałożyć np. kawałek węża

jeśli masz klocki z czujnikiem to również przez to może się świecić, ale na początek czujnik

Opublikowano

Dzisiaj pojeździłem przy sianie i  objawy są takie że cały czas się żarzy jak dodamy więcej gazu to tak jakby przygasał ,czujnik sprawdzałem nawet jak wcisnę go ręką do końca  to i tak nic się nie zmienia, jak zaciągnę ręczny czy spuszczę to nie ma dzisiaj reakcji a wczoraj jak zaciągnąłem to się świecił jak trzeba ,klocki mają czujniki wygląda na to że wszystko jest  z nimi ok, są nowe i kabelki raczej wszystkie na swoim miejscu . Na wyłączonym silniku cały czas się świeci czasem lekko przygaśnie na chwilę ,a jak odpalę silnik to zaczyna się żarzyć .

Opublikowano

Witam mam renault7514 i mam problem z pompa paliwa tzn siadł uszczelniacz i paliwo szlo do oleju wymontowac em zawiodłem do majstra zrobił pompę od razu tez regulacja wtryskiwaczy założyłem ustawiłem na znaki 2/4 00 i jak zapalił em to dymi i nierówno chodzi jak rozgrzeje się to dym znika ale nie całkiem przed naprawą było dobrze bez dymu tyle ze oleju przybywało co może się dziać

Opublikowano

Zakładam, że problem dotyczy pompy wtryskowej.

Ustawienie "na znaki" to tzw. ustawienie statyczne. Teraz pozostaje ustawienie dynamiczne "na fasolkach" - tutaj każdy stopień jest ważny. Najlepiej podczas demontażu zaznaczyć miejsce dokręcenia śrub na trybie. Jeśli tego nie zrobiłeś trzeba znać kąt pomiędzy początkiem wtrysku a GMP.

 

Zależy jaki to dym? - jeśli czarny po dodaniu gazu to dobrze, lecz jeśli jakikolwiek inny to gorzej, ale zasadniczo świadczy o złym ustawieniu początku wtrysku. Jeśli chodzi o nierówną pracę sprawdź, czy nie ma przedmuchów przy wtryskiwaczach lub przynajmniej któregoś nie słychać.

 

Brak dymu przed regeneracją może świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu na wyjściu pompy wtryskowej.

Opublikowano

Biały to on nie jest (świadczyłoby to o obecności płynu w komorze spalania) jedynie szary.

Jaka jest różnica w odpalaniu pomiędzy obecnym a wcześniejszym stanem: czy odpala "od strzała", czy troszkę dłużej niż poprzednio?

Kolejna sprawa: czy obecnie dźwięk silnika uległ zmianie? Czy praca silnika jest głośniejsza, bardziej metaliczna (twarda)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v