FanUrsusa

Kilka problemów z reno 75.14 RS

Polecane posty

AlaCapone    5015

Odkręć dekiel z przodu pompy wtryskowej. Po zdjęciu go ukaże CI się widok koła zębatego osadzonego na osi pompy i napędzającego ją.

post-81345-0-44595000-1465715196_thumb.jpg

Zaznacz cienko piszącym flamastrem (po odtłuszczeniu powierzchni) lub rysikiem linię (na zdjęciu widoczną, jako niebieska linia) na blaszce i kole zębatym. Będzie to punktem odniesienia (mierzenia przesunięcia kąta wtrysku). Zluzuj cztery śruby (o pół obrotu) mocujące tryb do pompy (na zdjęciu zaznaczone białymi strzałkami). Teraz przesuń o 1,5 lub 2 mm pompę względem koła zębatego zgodnie z kierunkiem obrotu.

post-81345-0-90926000-1465715216.jpg

Możesz użyć klucza oczkowego założonego na nakrętkę główną osi lub przez pukanie młotkiem poprzez śrubokręt w łepek jednej z tych czterech śrub. Po przesunięciu o określoną odległość dokręć śruby i załóż dekielek.

Sprawdź efekty pracy poprzez odpalenie silnika w ciągniku.

Jeśli jest dobrze pozostaw tak, zaś jeśli jeszcze za mało możesz powtórzyć operację przesunięcia, jak poprzednio tylko teraz przestaw max o 1 mm.

 

*Jeśli nie da się dokonać przesunięcia. Odkręć cztery śruby, zdejm blaszkę i sprawdź, czy jest jeszcze miejsce w fasolce. Jeśli nie sprawdź poprawność złożenia "na znaki" (2/4 powinno trafić pomiędzy 0 0). Jeśli jest źle dokonaj poprawnego złożenia.

Porównaj, jak w temacie: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/38232-czy-ciagniki-renault-sa-dobre/page-7 post #125.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zasada jest ta sama.

Jak nie czujesz się na siłach to zatrudnij fachowca. 10 minut roboty nie weźmie więcej jak 200-300 zł :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Bywam dość blisko, ale nie aż tak :D , bo okolice Siedlec. Jak jeżdżę do Niemiec, czy Anglii przeważnie jadę A2 muszę dojechać do obwodnicy Siedlec.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Chęci są gorzej z czasem. Jadę w niedzielę 26 czerwca w okolice Bielefeld także, jeśli jesteś zainteresowany mogę Ci wysłać na priv moją cenę. Tu na AF pomagam za free, zaś w życiu muszę zarabiać. Jeśli będzie odpowiadać to, jak będę wracał, mogę zjechać te 40 km z trasy w jedną stronę. Tylko jeszcze nie wiem ile zabawię i kiedy wrócę.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

A z której strony Węgrowa mieszkasz? Od strony Wyszkowa? Powiem Ci że pompiarze też sobie lecą, manometry pamiętające czasy POM-ów to normalka, ustawia wtryskiwacz na 190 a tam w rzeczywistości jest 160 , już kilku znam takich fachowców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Mieszkam 14 km za węgrowem jadąc na wyszków w pap linie skręca się na korytnica a ile oczu kujemy za regulację? Mój i meail marcin-kruszewski@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

może problem jest w samej kontrolce czy pobliskich kablach, ale sam wiesz że na odległość ciężko coś więcej poradzić

 

Problem rozwiązany  kostka z przewodami pod ciągnikiem z prawej strony, ocierały się przewody o blachę kabiny i takie dziwne były objawy po zaizolowaniu kabla wszystko wróciło do normy.  Izydor prawie zgadłeś dzięki za pomoc .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam mam taki problem posiadam renault 7514 ts i gdy włączę napęd to na 1 biegu szosowym zaczyna wyć w przystawce co to może być opony mam 13.6 r38 tył przód 11.2 r28 jeśli można proszę o jakieś info w tym temacie

Edytowano przez listek11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Dzięki za odpowiedzi. Dalej nie mam dokładnej wiedzy, chodzi o różnice w tym nadwoziu bo że są inne to nic mi nie mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo69    43

Napisz w takim razie, w jakim celu chcesz wykorzystać tą wiedzę? Do czego Ci to potrzebne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Szukam ciągnika ok 60 do 70 KM najlepiej 4x4 z turem (tur mało pracy ale potrzebny nawet 1 sekcja) w cenie do 35 tys. Mile widziana szybka skrzynia , pełzaki nie.

Na ogłoszeniach podają symbole które wymieniłem wyżej i tu moja ciekawość. Chociaż rozważam Case 595 i 695 albo mały John. Nic ciekawego nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Witam może wiecie koledzy jaki jest rozmiar paska alternatora w renault  7712 TS . silnik mwm d 226-4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
Napisano (edytowany)

10x1190

10x1200

10x1225

10x1250

 

skoro piszesz o jednym to 2 i 4 Cię interesuje

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to wypluł mi katalog jednego z producentów m. in. części

1 i 3 to paski montowane parami

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj