Nikita_Bennet

Belarus 572 i 592 - czy są w Polsce dostępne??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    316

Witam

 

Czy ktoś wie cos na temat tych ciągników????

http://www.tractors.com.by/en/products/500/570.html

http://www.tractors.com.by/en/products/500/590.html

Czy wogle ktoś je widział w Polsce???

 

 

Jesli tak to proszę o info


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

ja znalazłem na stronie www.birawit.pl


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Mi sie wydaje ze to są białoruski tylko bez przedniego napędu

przeczytaj dokladnie te linki co podalem.

62 konie i jesli ma na koncu 2 to jest to traktor 4WD

 

ja znalazłem na stronie www.birawit.pl

tez tam je znalazlem.

pisalem nawet do goscia czy nie zna ich cen ale nic nie odpsial.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    26

to ty sie lepiej przyjzyj jest tam 570/572 i niewiadomo którego to zdjecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
to ty sie lepiej przyjzyj jest tam 570/572 i niewiadomo którego to zdjecie

patrz na opisy.

co do 572 bo taki jest temat masz tutaj:

BELARUS 570 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine;

BELARUS 572 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine and a front driving axle.

 

co w wolnym tlumaczeniu znazy ze 572 jest modyfikacją 550 z dieslowskim silnikiem d- 242 i przednim napędem

 

podobnie jest z 592

BELARUS 590 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine;

BELARUS 592 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine and a front driving axle.

 

oba bazują na 550 ale ile kosztują i jak się spisują to cięzko cos znalezc


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpuśc tym modelom .Te z silnikiem d-243 zrobia wiecej,kosztują podobnie i podobnie łykają paliwo.Kup 820 i nie kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Faktycznie kosztują tyle samo ale na białoruskiej stronie są sporo tańsze tam zwykła 82 kosztuje 18 tyś usd a 572 14 tyś to jak jeszcze nie widziałem ogłoszeń liczyłem że z 54 tyś będą cenic, a jescze śmieszniejszy cennik ma birawit tam zwykła 800tka bez napędu kosztuje tyle co i z napędem a 500 jest chyba newt o tyś droższa bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w posiadaniu Belarusa 572, został sprowadzony z Irlandii.

Teraz nie sprawdzałem ale jak wcześniej szukałem jakich kolwiek informacji na jego temat nie mogłem nic znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Przez prawie 9 lat nikt nic nie napisał, to ja przekażę nieco informacji dla potomnych

Tu po angielsku o silnikach MTZ http://www.eht-triptis.de/shop/media/unknown/d_243_d_245_operation_and_maintenance_manual.pdf

Mtz-y 572 wyposażone są w jednostki napędowe MMZ D-242. Generują one moc 65 koni mechanicznych podobnie jak silniki D-50 czy D-240 z MTZ 550/552. Jednak części do nich są dostępne jak do 82, a nie 52. 

Misa olejowa jest duża jak w 82, tak jakby miał przeciwwagi na wale, ale ich nie ma. Bo to nowsza wersja silnika z MTZ z serii 50.

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj