Skocz do zawartości
News
Nikita_Bennet

Belarus 572 i 592 - czy są w Polsce dostępne??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    122

Witam

 

Czy ktoś wie cos na temat tych ciągników????

http://www.tractors.com.by/en/products/500/570.html

http://www.tractors.com.by/en/products/500/590.html

Czy wogle ktoś je widział w Polsce???

 

 

Jesli tak to proszę o info


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    23

Mi sie wydaje ze to są białoruski tylko bez przedniego napędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

ja znalazłem na stronie www.birawit.pl


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    122
Mi sie wydaje ze to są białoruski tylko bez przedniego napędu

przeczytaj dokladnie te linki co podalem.

62 konie i jesli ma na koncu 2 to jest to traktor 4WD

 

ja znalazłem na stronie www.birawit.pl

tez tam je znalazlem.

pisalem nawet do goscia czy nie zna ich cen ale nic nie odpsial.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    23

to ty sie lepiej przyjzyj jest tam 570/572 i niewiadomo którego to zdjecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    122
to ty sie lepiej przyjzyj jest tam 570/572 i niewiadomo którego to zdjecie

patrz na opisy.

co do 572 bo taki jest temat masz tutaj:

BELARUS 570 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine;

BELARUS 572 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine and a front driving axle.

 

co w wolnym tlumaczeniu znazy ze 572 jest modyfikacją 550 z dieslowskim silnikiem d- 242 i przednim napędem

 

podobnie jest z 592

BELARUS 590 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine;

BELARUS 592 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine and a front driving axle.

 

oba bazują na 550 ale ile kosztują i jak się spisują to cięzko cos znalezc


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpuśc tym modelom .Te z silnikiem d-243 zrobia wiecej,kosztują podobnie i podobnie łykają paliwo.Kup 820 i nie kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Faktycznie kosztują tyle samo ale na białoruskiej stronie są sporo tańsze tam zwykła 82 kosztuje 18 tyś usd a 572 14 tyś to jak jeszcze nie widziałem ogłoszeń liczyłem że z 54 tyś będą cenic, a jescze śmieszniejszy cennik ma birawit tam zwykła 800tka bez napędu kosztuje tyle co i z napędem a 500 jest chyba newt o tyś droższa bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w posiadaniu Belarusa 572, został sprowadzony z Irlandii.

Teraz nie sprawdzałem ale jak wcześniej szukałem jakich kolwiek informacji na jego temat nie mogłem nic znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    81
(edytowany)

Przez prawie 9 lat nikt nic nie napisał, to ja przekażę nieco informacji dla potomnych

Tu po angielsku o silnikach MTZ http://www.eht-triptis.de/shop/media/unknown/d_243_d_245_operation_and_maintenance_manual.pdf

Mtz-y 572 wyposażone są w jednostki napędowe MMZ D-242. Generują one moc 65 koni mechanicznych podobnie jak silniki D-50 czy D-240 z MTZ 550/552. Jednak części do nich są dostępne jak do 82, a nie 52. 

Misa olejowa jest duża jak w 82, tak jakby miał przeciwwagi na wale, ale ich nie ma. Bo to nowsza wersja silnika z MTZ z serii 50.

Edytowano przez LTZ55a

Prawie do końca września zorganizowana jest zbiórka pieniędzy dla użytkownika AF na odbudowę MTZ 82 po pożarze.

Zapraszam do współpracy zrzutka.pl/pv4rrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.