Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

Belarus 572 i 592 - czy są w Polsce dostępne??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    100
Mi sie wydaje ze to są białoruski tylko bez przedniego napędu

przeczytaj dokladnie te linki co podalem.

62 konie i jesli ma na koncu 2 to jest to traktor 4WD

 

ja znalazłem na stronie www.birawit.pl

tez tam je znalazlem.

pisalem nawet do goscia czy nie zna ich cen ale nic nie odpsial.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100
to ty sie lepiej przyjzyj jest tam 570/572 i niewiadomo którego to zdjecie

patrz na opisy.

co do 572 bo taki jest temat masz tutaj:

BELARUS 570 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine;

BELARUS 572 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine and a front driving axle.

 

co w wolnym tlumaczeniu znazy ze 572 jest modyfikacją 550 z dieslowskim silnikiem d- 242 i przednim napędem

 

podobnie jest z 592

BELARUS 590 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine;

BELARUS 592 (62 hp) is a modification of BELARUS 550 with D-242 diesel engine and a front driving axle.

 

oba bazują na 550 ale ile kosztują i jak się spisują to cięzko cos znalezc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpuśc tym modelom .Te z silnikiem d-243 zrobia wiecej,kosztują podobnie i podobnie łykają paliwo.Kup 820 i nie kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Faktycznie kosztują tyle samo ale na białoruskiej stronie są sporo tańsze tam zwykła 82 kosztuje 18 tyś usd a 572 14 tyś to jak jeszcze nie widziałem ogłoszeń liczyłem że z 54 tyś będą cenic, a jescze śmieszniejszy cennik ma birawit tam zwykła 800tka bez napędu kosztuje tyle co i z napędem a 500 jest chyba newt o tyś droższa bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w posiadaniu Belarusa 572, został sprowadzony z Irlandii.

Teraz nie sprawdzałem ale jak wcześniej szukałem jakich kolwiek informacji na jego temat nie mogłem nic znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    25
Napisano (edytowany)

Przez prawie 9 lat nikt nic nie napisał, to ja przekażę nieco informacji dla potomnych

Tu po angielsku o silnikach MTZ http://www.eht-triptis.de/shop/media/unknown/d_243_d_245_operation_and_maintenance_manual.pdf

Mtz-y 572 wyposażone są w jednostki napędowe MMZ D-242. Generują one moc 65 koni mechanicznych podobnie jak silniki D-50 czy D-240 z MTZ 550/552. Jednak części do nich są dostępne jak do 82, a nie 52. 

Misa olejowa jest duża jak w 82, tak jakby miał przeciwwagi na wale, ale ich nie ma. Bo to nowsza wersja silnika z MTZ z serii 50.

Edytowano przez LTZ55a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×