Skocz do zawartości
MBRacing

Belarus Jumz-6m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MBRacing    0

Witam, pilnie potrzebuję danych technicznych Jumz-6m a konkretnie wymiary zewnętrzne, masa własna, prędkość maksymalna. Ma ktoś może skan karty pojazdu lub instrukcji, bardzo fajnie jakby była po Polsku, ewentualnie w innych językach. Będę bardzo wdzięczny, pozdrawiam

 

Rok produkcji 1990 pojemność silnika 4940 ccm

 

michal.barycza@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    587

Posłałem ci książeczke po rusku. Znalazłem jeszcze coś takiego. Jak byś chciał coś wiedzieć konkretnie napisz na forum lub adres co. Troche z ruskiego pamietam coś się poradzi :rolleyes:

 

http://www.elektroda...pic2125030.html

 

 

Prędkość 7,6-24,5km, długość 4165, szerokość 1884, wysokość z kabiną 2485. Masa 3400kg? Coś mało ale tak pisze.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MBRacing    0

Posłałem ci książeczke po rusku. Znalazłem jeszcze coś takiego. Jak byś chciał coś wiedzieć konkretnie napisz na forum lub adres co. Troche z ruskiego pamietam coś się poradzi :rolleyes:

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2125030.html

 

Dzięki, tylko czy koparko-ładowarka będzie miała chyba nieco inne wymiary/masy, nie znam rosyjskiego.

 

Chodzi mi dokładnie o wysokość, długość, szerokość, masę własną i prędkość maksymalną.

 

Znalazłem instrukcję po czesku JUMZ-6KM i nie wiem, czy to to samo co JUMZ-6M, ponieważ aż tak się dobrze nie znam. Może ktoś podpowie?

 

Witam ja posiadam książkię jumza przyda ci się ?

 

Same dane techniczne by mi się przydały, jeśli masz możliwość podesłania tej strony to tak :)

 

Prędkość się zgadza, masę znalazłem 3080 chyba na sucho, a 3920 gotowy do jazdy, ale tu nie jestem pewien, bo wszystko po czesku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Wcześniej te dane ci napisałem. Bardzo możliwe że sychy. Nie napisali tego i nie wiadomo czy z obciążeniem czy bez. te modele niczym szczególnym sie nie róznią poza masą 50kg.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MBRacing    0

Wcześniej te dane ci napisałem. Bardzo możliwe że sychy. Nie napisali tego i nie wiadomo czy z obciążeniem czy bez. te modele niczym szczególnym sie nie róznią poza masą 50kg.

 

Długość i szerokość mi się zgadza z tym co napisałeś. Tylko z wysokością coś nie tak, bo u mnie napisane jest "po tlumić/po kabinu 2860/2660" tylko nie wiem co to znaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

He he. Wyglada na to że do tłumika 2860 a do kabiny 2660. Wcześniej sie pomyliłem z wysokością. 2485 ma model AL i AM a 2660 KL i KM i napisane z kabiną.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MBRacing    0

He he. Wyglada na to że do tłumika 2860 a do kabiny 2660. Wcześniej sie pomyliłem z wysokością. 2485 ma model AL i AM a 2660 KL i KM i napisane z kabiną.

 

Ok to doszliśmy chyba do meritum :) Dzięki bardzo Kolego, mam już komplet potrzebnych mi informacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

To jest tak: dla jumza 6M i 6L

długość(z urządzeniem zaczepowym)4095mm

szerokość(wg wystającychkącówek półosi kół tylnych)1884mm

wysokość(wg kabiny)2460mm

rostaw osi 2450mm

ciężar,kg(w stanie wysyłkowym)3095

Dane w 100% prawdziwe spisane z książki po polsku B) nie musisz dziękować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jan2012    1

Panowie ,na ile powinno być ustawione ciśnienie wtrysków w Jumz-6m ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

×