Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DTZ90

Nagły brak wspomagania mf 698

Polecane posty

DTZ90    0

Witam. Wczoraj podczas jazdy w nagle zabraklo wspomagania kierownicy i nie bardzo wimy z jakiego powodu :/ wie ktos jaka moze byc przyczyna? olej jest, przewody sa cale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

Zostało mu już tak, czy powróciło? U mnie w 698 też nieraz znikło, po 5 min powróciło. Zdarzało się to coraz częściej. Później wspomaganie zaczęło słabnąć, aż całkiem znikło. Pompa poszła do regeneracji. Na razie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTZ90    0

Zostalo mu juz tak, a wczesniej nigdy mu sie to nie zdarzalo. Pewnie tak jak mowisz, pompa do regenracji, chociaz mialem nadzieje,ze to cos innego :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

scisly97    0

Mi mechanik mówił, że siłownik może jeszcze blokować, i dlatego może nie być wspomagania. My wykluczyliśmy to podłączając inną pompę hydrauliczną. Na innej działał dobrze, więc pompa. Ty też tak sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTZ90    0

Wiec tak, wspomagania dalej nie ma. Odrecilismy dwa przewody ktore ida do pompy i wyglada na to,ze pompa w ogole nie daje oleju, takze prawdopodobnie pompa sioadla. Mam tylko takie pytranie: czy ta pompa ma jakies sprzegielko albo klin? Bo troche dziwne jest to,ze tak nagle zginelo wspomaganie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scisly97    0

W tej pompie zębatka, która wchodzi na sworzeń wychodzący z pompy jest zabezpieczana klinem. Zdejmij tą pokrywę, na której jest wlew oleju itp, i pod nią będziesz miał zębatkę. Zobacz czy przypadkiem nie kręci się ona bez sworznia. Jeśli tak, do dorób nowy klin. Ja dorabiałem ten klin, to za czwartym razem dopiero tokarz dotoczył odpowiedni, ponieważ tam musi być precyzja co do którejś setnej milimetra. Zdaj relację, jak rozbierzesz pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aspartan    0

Czy mógłby ktoś napisać ile kosztuje regeneracja pompy wspomagania MF 698?

Wie ktoś może czy zajmuje się tym ktoś w łódzkim? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTZ90    0

Witam. Sorry,ze odkopuje temat ale prosiliscie,zebym napisal jak wspomaganie w mf bedzie zrobione. Wiec, ostatnio dowiedzialem sie,ze chodzilo dokladnie o to o czym pisal kolega Scisly97 a mianowicie o klin na zebatce. Troche to trwalo no ale zbliza sie sezon i sami rozumiecie :) z ciekawostek moge powiedziec jeszcze,ze za pare dni 698 przejdzie remont silnika :)

Dzięki Scisly97 za podpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    9

a zbiornik z plynem gdzie sie znajduje??Bo dopiero kupilem 690 a nic mi nie wpadlo w oko takiego:D a i jak sprawdzic poziom oleju w skrzyni??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Olej do wspomagania nie idzie ze skrzyni. W skrzyni sprawdza się bagnetem z tyłu po prawej stronie pod kabiną. Do wspomagania jest przy samej pompie po prawej stronie silnika. Odkręca się korek na zbiorniku i leje do wysokości korka. Najlepiej lać Boxol. Warto sprawdzić filtr - może być zabrudzony.

 

Jeśli przy ostrym ruszaniu do przodu lub na stromym podjeździe (np. na pryzmę kiszonki) kierownica się przyblokowuje, oznacza to że jest za mało oleju.

 

Co do klina - o mnie też niedawno się zerwał. Trzeba było dorobić nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×