Gość Profil usunięty

Jak zwiększyć moc w TD5010 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.Posiadam td-ka od dwóch lat,właśnie skończyła mi się na niego gwarancja.I dlatego chciałbym się trochę z nim pobawić w podnoszenie mocy. Stąd właśnie moje pytanie czy zwiększenie mocy w tym typie ciągnika jest możliwe? Czy ktoś się z tym spotkał, czy ktoś z was to robił? Proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tego typu operacjach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta firma zwiększa moce w ciągnikach new holland, ale tylko w silnikach od 120km. Tak więc nic mi to nie daję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Czytalem na ten temat w Poradniku Rolniczym,bylo tam opisane podnoszenie mocy przez firmę, ale nie polegające na sprzedaży jakiegoś szajsu do samodzielnego montarzu . Sami wgrywaja nowe oprogramowanie i mierzą moc.Opisane bylo,że może to trwac kilka godzin ,zeby było jak się należy. Co ważne -wczesniej sprawdzają czy wszystko z traktorem OK. Koszt chyba z 4 tysie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tylko że to się sprawdza przy układach wtryskowych typu CR gdzie za pomocą komputera można zmieniać mapy paliwowe.

 

TD'ek ma mechaniczną pompę i jedyna ingerencja jaka może być tutaj wykonana to przestawienie/przeszczep układu wtryskowego z modelu 5020 lub 5030 ponieważ modele wyższe posiadają inne już silniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

Teraz takie czasy że nikt nie chce brudzić sobie rąk i krecić coś przy pompie. Wszyscy tylko "tuning" elektroniczny by robili, tak jest z tymi firmami wymienionymi wyżej.

Chcąc zwiększyć moc masz dwa wyjścia: wymontować pompę i w serwisie wyregulować tak jak przy modelach z większą mocą lub zaprosić jakiegoś prawdziwgo fachowca z hamownią i zrobić to przy ciągniku. Tylko skąd teraz znależć takiego ? Oto jest pytanie.

Swoją drogą, to oszukanstwo firm produkujących sprzęt jest okropne, jak można za inne ustawienia pompy żądać tyle pieniedzy, mówię tutaj o róznicach między 5010 a 5020.

Jest chyba gość w Słupsku który dojeżdża na miejsce i może wyregulować pompę, poszukaj w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cały tuning ograniczy się pewnie do zmiany nastaw regulatora w pompie, zmiany ciśnienia doładowania(bo chyba jest doładowany? jeśli nie to nie da się zwiększyć znacząco mocy) i ewentualnie wyprzedzenia wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Nikt się nie zastanawiał nad wywaleniem tłumika?? :D Przecie w tym ciągniku prawie dźwięku silnika nie słychać jest tak stłumiony, wyciszony, tylko zasówający wentylator na obrotach słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

ale td5010 i td5020 mają te same pompy czyli prawdopodobnie wystarczy zmiana dawki paliwa ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marb80    8

Mineło kilka lat i jak zwiekszyłeś moc w 5010? jak tak ile kosztowało i kto wykonywał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

wystarczy 3/4 obrotu bo przerabiałem to w case jx 60 i tak jest najlepiej bo mam wskaźnik boota turbiny i tak jest ok tylko trzeba zmniejszyć obroty wolne bo po podkręceniu dawki są trochę za wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

no i 4 tysiące w kielni a taki 44 tuning to nie taki dobry u mnie nie mają dobrej opinii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

44 tuning w tym silniku nic do roboty nie ma, nawet przez telefon od razu sami powiedzą że nic nie zrobią, bo tam jest pompa i wtrysk mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Owszem mogą śrubkę przekręcić i zmierzyć na WOM ile ma, nic więcej. Teściowi do JD ktoś przyjeżdżał i 600 zł brał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam jestem w pl na swieta powiem jak to zrobic zadzwon na nr 506985650 powiedz ze jestes od case to ci pomoge pozdro 

 tak na marginesie pracuje w new holland od 15 lat mechanike elektronike znam na pamiec  albo pisz na falko 107@hotmail.it

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gieorgi30    0

słuchajcie mam taki model new hollanda td 5010 od prawie 7 lat i jak sie tylko skonczyla gwarancja zamowilem Roberta Pliszke ,przyjechal z hamownia ,zmienił kąt wtrysku przechylajac odrobine pompe wtryskowa ,zwiekszyl dawke paliwa tym samym podniosl moc o jakies 15 km ciagnik w koncu zaczal pokazywac dym ale tylko w momencie energicznego  wcisniecia pedalu gazu .ciagnik od tego momentu zaczal naprawde jezdzic i przyspieszac bo wczesniej to byl straszny muł ,dusil sie i mruczal jak odkurzacz ,zapłacilem za te operacje 1000 zl i przy okazji zrobil mi to samo z innym modelem t 6030 i tu tez ten przyrost mocy sie czuje , polecam takie operacje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot10    1

wystarczy wkrecic na pompie jeden obrót i masz 70 km

 

Też tak zrobiłem wkręciłem 1,5 obrotu i ciągnik odżył, dzięki za info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbycho77    11

Też tak zrobiłem wkręciłem 1,5 obrotu i ciągnik odżył, dzięki za info :)

 

Do ilu ci obroty wzrosły ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Freeman10    2

Witam. Koledzy, proszę o jakieś wskazówki. Chciałbym zwiększyć moc w moim new hollandzie td5 95 i dowiedziałem się, że do 110 koni można zwiększyć bez problemu. Jest to ciągnik "prosty", więc ogranicza się to pewnie do zwiększenia dawki na pompie, ale teraz moje wątpliwości - czy opłaca się to w ogóle robić, bo jak duże przełożenie będzie to miało na ilość spalanego paliwa (wydaje mi się, że już i bez tego ten traktor do oszczędnych nie należy). Czy opłaca się do tego ściągać jakąś profesjonalną firmę typu: 44 tuning. Będę wdzięczny za odzew ludzi którzy przeprowadzali już takie zabiegi. Pozdrawiam.

Edytowano przez Freeman10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj