Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Jak zwiększyć moc w TD5010 ?

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.Posiadam td-ka od dwóch lat,właśnie skończyła mi się na niego gwarancja.I dlatego chciałbym się trochę z nim pobawić w podnoszenie mocy. Stąd właśnie moje pytanie czy zwiększenie mocy w tym typie ciągnika jest możliwe? Czy ktoś się z tym spotkał, czy ktoś z was to robił? Proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tego typu operacjach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta firma zwiększa moce w ciągnikach new holland, ale tylko w silnikach od 120km. Tak więc nic mi to nie daję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KAROL4    3

Czytalem na ten temat w Poradniku Rolniczym,bylo tam opisane podnoszenie mocy przez firmę, ale nie polegające na sprzedaży jakiegoś szajsu do samodzielnego montarzu . Sami wgrywaja nowe oprogramowanie i mierzą moc.Opisane bylo,że może to trwac kilka godzin ,zeby było jak się należy. Co ważne -wczesniej sprawdzają czy wszystko z traktorem OK. Koszt chyba z 4 tysie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Tylko że to się sprawdza przy układach wtryskowych typu CR gdzie za pomocą komputera można zmieniać mapy paliwowe.

 

TD'ek ma mechaniczną pompę i jedyna ingerencja jaka może być tutaj wykonana to przestawienie/przeszczep układu wtryskowego z modelu 5020 lub 5030 ponieważ modele wyższe posiadają inne już silniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    0

Teraz takie czasy że nikt nie chce brudzić sobie rąk i krecić coś przy pompie. Wszyscy tylko "tuning" elektroniczny by robili, tak jest z tymi firmami wymienionymi wyżej.

Chcąc zwiększyć moc masz dwa wyjścia: wymontować pompę i w serwisie wyregulować tak jak przy modelach z większą mocą lub zaprosić jakiegoś prawdziwgo fachowca z hamownią i zrobić to przy ciągniku. Tylko skąd teraz znależć takiego ? Oto jest pytanie.

Swoją drogą, to oszukanstwo firm produkujących sprzęt jest okropne, jak można za inne ustawienia pompy żądać tyle pieniedzy, mówię tutaj o róznicach między 5010 a 5020.

Jest chyba gość w Słupsku który dojeżdża na miejsce i może wyregulować pompę, poszukaj w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cały tuning ograniczy się pewnie do zmiany nastaw regulatora w pompie, zmiany ciśnienia doładowania(bo chyba jest doładowany? jeśli nie to nie da się zwiększyć znacząco mocy) i ewentualnie wyprzedzenia wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Nikt się nie zastanawiał nad wywaleniem tłumika?? :D Przecie w tym ciągniku prawie dźwięku silnika nie słychać jest tak stłumiony, wyciszony, tylko zasówający wentylator na obrotach słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

ale td5010 i td5020 mają te same pompy czyli prawdopodobnie wystarczy zmiana dawki paliwa ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marb80    2

Mineło kilka lat i jak zwiekszyłeś moc w 5010? jak tak ile kosztowało i kto wykonywał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    3

wystarczy 3/4 obrotu bo przerabiałem to w case jx 60 i tak jest najlepiej bo mam wskaźnik boota turbiny i tak jest ok tylko trzeba zmniejszyć obroty wolne bo po podkręceniu dawki są trochę za wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

no i 4 tysiące w kielni a taki 44 tuning to nie taki dobry u mnie nie mają dobrej opinii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

44 tuning w tym silniku nic do roboty nie ma, nawet przez telefon od razu sami powiedzą że nic nie zrobią, bo tam jest pompa i wtrysk mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Owszem mogą śrubkę przekręcić i zmierzyć na WOM ile ma, nic więcej. Teściowi do JD ktoś przyjeżdżał i 600 zł brał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam jestem w pl na swieta powiem jak to zrobic zadzwon na nr 506985650 powiedz ze jestes od case to ci pomoge pozdro 

 tak na marginesie pracuje w new holland od 15 lat mechanike elektronike znam na pamiec  albo pisz na falko 107@hotmail.it

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gieorgi30    0

słuchajcie mam taki model new hollanda td 5010 od prawie 7 lat i jak sie tylko skonczyla gwarancja zamowilem Roberta Pliszke ,przyjechal z hamownia ,zmienił kąt wtrysku przechylajac odrobine pompe wtryskowa ,zwiekszyl dawke paliwa tym samym podniosl moc o jakies 15 km ciagnik w koncu zaczal pokazywac dym ale tylko w momencie energicznego  wcisniecia pedalu gazu .ciagnik od tego momentu zaczal naprawde jezdzic i przyspieszac bo wczesniej to byl straszny muł ,dusil sie i mruczal jak odkurzacz ,zapłacilem za te operacje 1000 zl i przy okazji zrobil mi to samo z innym modelem t 6030 i tu tez ten przyrost mocy sie czuje , polecam takie operacje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot10    1

wystarczy wkrecic na pompie jeden obrót i masz 70 km

 

Też tak zrobiłem wkręciłem 1,5 obrotu i ciągnik odżył, dzięki za info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbycho77    7

Też tak zrobiłem wkręciłem 1,5 obrotu i ciągnik odżył, dzięki za info :)

 

Do ilu ci obroty wzrosły ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Freeman10    1

Witam. Koledzy, proszę o jakieś wskazówki. Chciałbym zwiększyć moc w moim new hollandzie td5 95 i dowiedziałem się, że do 110 koni można zwiększyć bez problemu. Jest to ciągnik "prosty", więc ogranicza się to pewnie do zwiększenia dawki na pompie, ale teraz moje wątpliwości - czy opłaca się to w ogóle robić, bo jak duże przełożenie będzie to miało na ilość spalanego paliwa (wydaje mi się, że już i bez tego ten traktor do oszczędnych nie należy). Czy opłaca się do tego ściągać jakąś profesjonalną firmę typu: 44 tuning. Będę wdzięczny za odzew ludzi którzy przeprowadzali już takie zabiegi. Pozdrawiam.

Edytowano przez Freeman10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez JanuszZiomek
      Posiadam ciągnik New Holland TD95D. Sprężarka w nim ładuje caly czas powietrze.W serwisie powiedzieli ze nie da sie jej wyłączyc. Może wiecie czy można ją wyłączyć jesli tak to gdzie dokupić sprzegło do wyłączena. Z góry dzieki za odpowiedż.
×